eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniew › dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do faksów, drukarek i kserokopiarek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2009-02-16

Gniew: dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do faksów, drukarek i kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 29750 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Gniewie , Pl. Grunwaldzki 1, 83-140 Gniew, woj. pomorskie, tel. 058 5352255 w. 14, 39, faks 058 5352258 w. 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do faksów, drukarek i kserokopiarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do faksów, drukarek i kserokopiarek.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania tych warunków będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełniania warunków, o których mowa w pkt. 10, wykonawcy składają, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji (załącznik nr 2 do ogłoszenia) oraz oświadczeniem rejestracyjnym (załącznik nr 3 do ogłoszenia) następujące dokumenty: . oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy UPZP - załącznik nr 4 do ogłoszenia . aktualny odpis z KRS lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej . pełnomocnictwo osoby (osób) upoważnionej do składania oświadczeń woli i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - jeżeli nie jest wymieniona w aktualnym odpisie z KRS lub aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Dokumenty i oświadczenia wymienione, muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu ich składania, chyba że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Brak choćby jednego z w/w dokumentów i oświadczeń skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://www.e-przetarg.pl

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: http://bip.gniew.pl

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Wykonawcy składają, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do licytacji (załącznik Nr 2 do ogłoszenia) oświadczenia rejestracyjne, stanowiące załącznik nr 3 do ogłoszenia. Wykonawcy dopuszczeni do licytacji otrzymają od Zamawiającego poufne identyfikatory, komplety login-hasło, umożliwiające im zalogowanie do systemu aukcyjnego EPP. Przed przystąpieniem do licytacji Wykonawcy przeprowadzają proces rejestracji. Wykonanie procesu rejestracji jest warunkiem koniecznym udziału w licytacji. Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia rejestracji od momentu otrzymania poufnego identyfikatora. Zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej , zawierające, między innymi , poufne identyfikatory, zostaną przekazane wykonawcom przez zamawiającego: a) drogą elektroniczną na adres e-mail wykonawcy wskazany w pkt. 4 oświadczenia rejestracyjnego b) poczta poleconą, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru Wykonawcy potwierdzą faxem otrzymanie, drogą elektroniczną zaproszeń i identyfikatorów na nr faxu: (58) 535-22-58 w.140 Wymagania techniczne urządzeń informatycznych: . komputer klasy PC . system operacyjny: Windows 98/2000/XP . sprawne łącze internetowe . dostęp do Internetu bez pośrednictwa serwera proxy . przeglądarka internetowa: Internet Explorer 5.5 lub wyższy.

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Cena wywoławcza wynosi: 86 796 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt sześć tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt sześć złotych brutto) za całą dostawę. Minimalna wartość postąpienia wynosi 300,00zł brutto. Maksymalna wartość postąpienia wynosi 5.000,00zł brutto. Postąpienie zawiera się w przedziale: od 300,00zł do 5000,00zł brutto włącznie. Zaproszeni Wykonawcy składają w trakcie licytacji kolejne korzystniejsze oferty (postąpienia) za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej Elektronicznej Platformy Przetargowej e-przetarg.pl, pod adresem http://www.e-przetarg.pl Oferty podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. Oferta złożona, a w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli: . wpłyną mniej niż dwa wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej . w trakcie licytacji elektronicznej nie została złożona żadna oferta.

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    1wynosi 20 minut, jeżeli w okresie między 17, a 20 minutą nie zostanie złożona nowa oferta
    2jeżeli w okresie między 17, a 20 minutą zostanie złożona nowa oferta, to czas trwania licytacji zostanie wydłużony o 3 minuty od momentu złożenia tej oferty (czas trwania dogrywki)

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? nie.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 03.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Gniew Plac Grunwaldzki 1 83-140 Gniew.

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Data: 12/03/2009 Godzina 10:00.

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: Data: 12/03/2009 Godzina 10:00.

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: - jeżeli w okresie między 17 a 20 minutą nie zostanie złożona nowa oferta - jeżeli w okresie między 17, a 20 minutą zostanie złożona nowa oferta, to termin zamknięcia licytacji zostanie przesunięty o 3 minuty momentu złożenia tej oferty (czas trwania pierwszej dogrywki). Analogicznie w przypadku następnych dogrywek. Aukcja elektroniczna zostanie zamknięta, jeżeli w kolejnym okresie 3 minut nie nastąpi złożenie nowej oferty. UWAGA: Czasy, o których mowa odnoszą się do czasu serwera, podawanego na stronie http://www.e-przetarg.pl.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.