Ogłoszenie z dnia 2008-11-04
Wrocław: Dostawa stolarki okiennej i drzwiowej ZP-3/2008
Numer ogłoszenia: 297493 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut im. Jerzego Grotowskiego , Rynek Ratusz 27, 50-101 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3434267, faks 0-71 3434267.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grotowski-institute.art.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stolarki okiennej i drzwiowej ZP-3/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa stolarki drewnianej okiennej i stolarki drewnianej drzwiowej w podziale na dwa zadania. Zadanie nr 1 Stolarka okienna 1. okno o wym. 360x150 szt. 1 2. okno o wym. 370x245 szt. 1 3. okno o wym. 370x 235 szt. 1 4. okno o wym. 370x 220 szt. 1 5. okno o wym. 110x 245 szt. 3 6. okno o wym. 110x235 szt. 3 7. okno o wym. 110x220 szt. 3 Naświetla 1. 170*130 szt.1 2. 100*90 szt. 2 Zadanie nr 2 Stolarka drzwiowa 1. drzwi zewnętrzne ocieplane 170x210 - 1 szt. 2. drzwi zewnętrzne ocieplane 98x204 - 1 szt. 3. drzwi zewnętrzne ocieplane 85x204 - 1 szt. 4. drzwi zewnętrzne ocieplane 120x212 - 1 szt. 5. drzwi wewnętrzne płytowe o współ. EI-30 90x200 - 1 szt. 6. drzwi wewnętrzne płytowe o współ. EI-30 150x214 - 1 szt. 7. drzwi wewnętrzne płytowe o współ. EI-30 150x204 - 1 szt. 8. drzwi wewnętrzne płytowe o współ. EI-30 97x200 - 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.11.00 - Okna 44.22.12.00 - Drzwi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 1200 zł Zadanie nr 2 800 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1 W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1.2 wymagane jest: posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia z ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażającego się tym, że Wykonawca zrealizował z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna zamówienie: W części 1 polegające na dostawie stolarki okiennej o wartości nie mniejszej niż 45 000 zł brutto W części 2 polegające na dostawie stolarki drzwiowej o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto 3. Sprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę, a wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu 3. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane z należytą starannością np. referencje, protokoły odbioru. 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grotowski-institute.art.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut im. Jerzego Grotowskiego
Rynek Ratusz 27, 50-101 Wrocław (sekretariat).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 15:00, miejsce: Instytut im. Jerzego Grotowskiego Rynek Ratusz 27, 50-101 Wrocław (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stolarka okienna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. okno o wym. 360x150 szt. 1 2. okno o wym. 370x245 szt. 1 3. okno o wym. 370x 235 szt. 1 4. okno o wym. 370x 220 szt. 1 5. okno o wym. 110x 245 szt. 3 6. okno o wym. 110x235 szt. 3 7. okno o wym. 110x220 szt. 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stolarka drzwiowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. drzwi zewnętrzne ocieplane 170x210 - 1 szt. 2. drzwi zewnętrzne ocieplane 98x204 - 1 szt. 3. drzwi zewnętrzne ocieplane 85x204 - 1 szt. 4. drzwi zewnętrzne ocieplane 120x212 - 1 szt. 5. drzwi wewnętrzne płytowe o współ. EI-30 90x200 - 1 szt. 6. drzwi wewnętrzne płytowe o współ. EI-30 150x214 - 1 szt. 7. drzwi wewnętrzne płytowe o współ. EI-30 150x204 - 1 szt. 8. drzwi wewnętrzne płytowe o współ. EI-30 97x200 - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.