Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-28
Jastrząb: Modernizacja zbiornika wodnego w m. Jastrząb - budowa kładki żelbetowej dla pieszych
Numer ogłoszenia: 297332 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jastrząb , Pl. Niepodległości 5, 26-502 Jastrząb, woj. mazowieckie, tel. 048 628 48 60, faks 048 628 48 61.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja zbiornika wodnego w m. Jastrząb - budowa kładki żelbetowej dla pieszych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kładki żelbetowej dla pieszych. Zakres zamówienia obejmuje - roboty budowlane Długość kładki L = 18 m szerokość kładki B=2,0 m Konstrukcja kładki składa się z 3 - ech przęseł z belek żelbetowych korytkowych L=6,0 m o szer. 0,50m i wys. 0,45 m szt. 3 x 4 = 12 szt. Belki ułożone na oczepach żelbetowych wysokości 0,30 m długości 2,40 m i szerokości : - oczep skrajny 0,30 m szt. 2 -oczep środkowy 0,65 m szt.2 . Studnie fundamentowe : pod słupami O 1,0 h= 1,0 m wypełnione betonem B-20 Nawierzchnia kładki z betonu B-30 grub. 4,5 cm a warstwa ścieralna z żywic epoksydowych , modyfikowanych bitumem grub. 4 mm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna składająca się z projektu wykonawczego przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.72.00 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 4.000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać Wykonawcy , którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 3. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4. posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : a) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania / a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie/ nie mniej niż jedno zamówienie na robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzone dokumentem / jedną referencją / stwierdzającym , że robota budowlana została należycie wykonana, b) osoby wskazane do realizacji zamówienia muszą posiadać właściwe uprawnienia budowlane do wykonywania robót w specjalności wodno-melioracyjnej lub konstrukcyjno - budowlanej ( obiekty budowlane gospodarki wodnej, obiekty budowlane melioracji wodnych) z potwierdzeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdzą złożonym oświadczeniem , a ponadto posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 36 miesięcy - W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg kryterium (spełnia - nie spełnia ) . Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy złożą następujące dokumenty : 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 2. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3. Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacją na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru nr 3 4. Oświadczenie lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wg wzoru nr 3 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5. Dla osób, które wskazano do wykonania zamówienia - właściwe uprawnienia do kierowania robotami w specjalności wodno - melioracyjnej lub konstrukcyjno - budowlanej ( obiekty budowlane gospodarki wodnej, obiekty budowlane melioracji wodnych ) z potwierdzeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 6. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych z podaniem dat wykonania, wartości oraz odbiorców wg wzoru nr 4 . Wymagana jest realizacja min. 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia . 7. Potwierdzenie należytego wykonania prac wymienionych w pkt VI.6 SIWZ ( referencje , protokoły odbioru lub inne dokumenty ) 8. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 10. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne ,lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Projekt umowy parafowany przez Wykonawcę 12. Wypełniony kosztorys ofertowy załącznik Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę (osoby uprawnione ) do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugjastrzab.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy - pokój Nr 24 II piętro
ul. Niepodległości 5
26-502 Jastrząb.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy - sekretariat pokój 15 ul. Pl. Niepodległości 5 26-502 Jastrząb.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- "Utwardzenie i naprawa dróg w miejscowości Studzienice budowa pobocza z kostki polbrukowej wraz z remontem nawierzchni asfaltowej i wykonanie oświetlenia ulic
- Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy Żukowice
- Budowa boisk sportowych przy SP6 i przy SP5 oraz placu zabaw przy SP6 w miejscowości Chrzanów.
- Budowa pętli autobusowej przy zbiegu ul.Kołłątaja i opaski ul.Kolejowej zgodnie z dokumentacją projektową pn."Budowa drogi gminnej od ul.Równoległej do ul. Sierakowskiej w Łomiankach"-zad. nr 2020/34.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Hermanowa "Czerwonki"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.