eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sprawa 230/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-20

Warszawa: Sprawa 230/2011
Numer ogłoszenia: 297302 - 2011; data zamieszczenia: 20.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stołeczny Zarząd Infrastruktury , Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840328, faks 022 8250803, 6846704.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sziwawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawa 230/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji oraz monitoring występowania szkodników oparty na założeniach systemu HACCP w budynkach administrowanych przez Wojskowe Administracje Koszar (WAK)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji oraz monitoring występowania szkodników oparty na założeniach systemu HACCP w budynkach administrowanych przez Wojskowe Administracje Koszar (WAK).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : CZĘŚĆ I - 2 900 zł CZĘŚĆ II - 2 200 zł CZĘŚĆ III - 2 200 zł CZĘŚĆ IV - 340 zł CZĘŚĆ V - 240 zł CZĘŚĆ VI - 1 350 zł CZĘŚĆ VII - 1 350 zł CZĘŚĆ VIII - 900 zł RAZEM: 11 480 zł (jedenaście tysięcy czterysta osiemdziesiąt złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie lub pozostających w toku wykonywania, odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, na formularzu stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. Z wykazu winno jednoznacznie wynikać, iż wykonawca wykonał minimum 1 zamówienie lub pozostaje w toku ich wykonywania, obejmujące swoim zakresem usługi stałego monitoringu w systemie HACCP, dezynsekcję i deratyzację o wartości nie mniejszej niż: CZĘŚĆ I - 60 000 zł CZĘŚĆ II - 50 000 zł CZĘŚĆ III - 50 000 zł CZĘŚĆ IV - 5 000 zł CZĘŚĆ V - 5 000 zł CZĘŚĆ VI - 30 000 zł CZĘŚĆ VII - 30 000 zł CZĘŚĆ VIII - 20 000 zł

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz pracowników przewidzianych do bezpośredniego wykonywania czynności wynikających z zamówienia wraz z kserokopą zaświadczeń o odbytych przeszkoleniach w zakresie świadczenia usług DDD i wdrażania systemu HACCP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dla części I pracownicy zatrudnieni do pracy w pomieszczeniach objętych strefą bezpieczeństwa osobowego o klauzuli TAJNE. Dla części II pracownicy muszą posiadać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych. Dla części V i VI pracownicy zatrudnieni do pracy w pomieszczeniach objętych strefą bezpieczeństwa powinni posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli POUFNE. Dla części I - Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego III stopnia o klauzuli TAJNE lub wyższej. Dla części V i VI Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego III stopnia o klauzuli POUFNE lub wyższej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp. w zakresie: 1. wartości zamówienia, 2. terminu wykonania zamówienia, 3. miejsca wykonania usługi, 4. wielkości powierzchni, 5.częstotliwości wykonywania usługi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sziwawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stołeczny Zarzad Infrastruktury Al. Jerozolimskie 97 00-909 Warszawa pok. 147.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Stołeczny Zarzad Infrastruktury Al. Jerozolimskie 97 00-909 Warszawa pok. 118.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji oraz monitoring występowania szkodników oparty na założeniach systemu HACCP w budynkach administrowanych przez Wojskowe Administracje Koszar (WAK). CZĘŚĆ I - obejmuje kompleksy wojskowe administrowane przez WAK 2, WAK 4, WAK 5,WAK 11 w Warszawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji oraz monitoring występowania szkodników oparty na założeniach systemu HACCP w budynkach administrowanych przez Wojskowe Administracje Koszar (WAK). CZĘŚĆ II - obejmuje kompleksy wojskowe administrowane przez WAK 8, WAK 16 w Warszawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji oraz monitoring występowania szkodników oparty na założeniach systemu HACCP w budynkach administrowanych przez Wojskowe Administracje Koszar (WAK). CZĘŚĆ III - obejmuje kompleksy wojskowe administrowane przez WAK Rembertów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji oraz monitoring występowania szkodników oparty na założeniach systemu HACCP w budynkach administrowanych przez Wojskowe Administracje Koszar (WAK). CZĘŚĆ IV - obejmuje kompleksy wojskowe administrowane przez WAK 7..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji oraz monitoring występowania szkodników oparty na założeniach systemu HACCP w budynkach administrowanych przez Wojskowe Administracje Koszar (WAK). CZĘŚĆ V - obejmuje kompleksy wojskowe administrowane przez WAK Celestynów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji oraz monitoring występowania szkodników oparty na założeniach systemu HACCP w budynkach administrowanych przez Wojskowe Administracje Koszar (WAK). CZĘŚĆ VI - obejmuje kompleksy wojskowe administrowane przez WAK 20 Cytadela.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji oraz monitoring występowania szkodników oparty na założeniach systemu HACCP w budynkach administrowanych przez Wojskowe Administracje Koszar (WAK). CZĘŚĆ VII - obejmuje kompleksy wojskowe administrowane przez WAK Radom, WAK Grójec, WAK Sochaczew.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji oraz monitoring występowania szkodników oparty na założeniach systemu HACCP w budynkach administrowanych przez Wojskowe Administracje Koszar (WAK). CZĘŚĆ VIII - obejmuje kompleksy wojskowe administrowane przez WAK Mińsk Maz., WAK Barcząca, WAK Siedlce..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.