Ogłoszenie z dnia 2017-01-05
Ogłoszenie nr 2972 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.
Somianka: Dostawa oleju opałowego do budynków jednostek organizacyjnych Gminy Somianka w roku 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 354048
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Somianka, krajowy numer identyfikacyjny
55066809000000, ul.
Somianka - Parcele
,
07203
Somianka, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
297 418 790, faks
297 418 714, e-mail
somianka@somianka.plocman.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.ugsomianka.bip.org.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.ugsomianka.bip.org.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego do budynków jednostek organizacyjnych Gminy Somianka w roku 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Kz.270.11.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa 95.000,00 litrów oleju opałowego do budynków jednostek organizacyjnych Gminy Somianka, która obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia tj. zbiorników w poszczególnych placówkach oraz wyładunek oleju. Dostawa będzie dokonywana wg potrzeb do budynków: 1. Zespół Szkół w Somiance 2. Zespół Szkół w Woli Mystkowskiej 3. Niepubliczne przedszkole "Słoneczko" z filią w Nowych Wypychach. 4. Urząd Gminy Somianka 5. Ośrodek Zdrowia w Somiance 6. Ośrodek Zdrowia w Woli Mystkowskiej 7. Zakład Gospodarki Komunalnej w Somiance 1) Olej opałowy lekki powinien spełniać wymogi określone normą PN-C-96024 2) Dostawa oleju powinna być realizowana tylko cysternami posiadającymi zalegalizowane liczniki przepływu. 3) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z dostawą świadectwo jakości potwierdzające, że dostarczony olej spełnia wymagane normą parametry. 4) W razie stwierdzenia wad dotyczących jakości dostarczonego oleju, zamawiający niezwłocznie zgłosi Wykonawcy pisemna reklamację. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 7 dni licząc od daty jej otrzymania i zawiadomić pisemnie Zamawiającego o jej rozpatrzeniu. 5) Uznanie reklamacji dotyczącej jakości oleju następować będzie na koszt własny Wykonawcy poprzez usuniecie wadliwej dostawy w terminie 7 dni od daty uznania reklamacji. 6) Dostawa oleju będzie się odbywała na podstawie cyklicznych zgłoszeń telefonicznych, e-mailowych lub faksowych Zamawiającego i będzie realizowana wraz z transportem i rozładunkiem na koszt Wykonawcy 7) Termin realizacji każdego zamówienia od momentu zgłoszenia nie może być dłuższy niż 24 godziny. Dostawy odbywać się będą w godz. 8.00 - 15.00 w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza realizację dostawy w soboty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09135100-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT213940 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 263146,20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SOMIANKA
- Budowa obiektu warsztatowo - remontowego wraz z zapleczem socjalno-administracyjnym w Oddziale Zamiejscowym w Kikitach Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie - postępowanie drugie
- "Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Ulasku o budynek Sali gimnastycznej wraz z urządzeniami towarzyszącymi"
więcej: przetargi SOMIANKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.