eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opinogóra Górna › Droga gminna Nr 120729W Patory - Rembówko - Bogucin na odcinku od km 0 +000,00 do km 1 + 200,00

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-16

Opinogóra Górna: Droga gminna Nr 120729W Patory - Rembówko - Bogucin na odcinku od km 0 +000,00 do km 1 + 200,00
Numer ogłoszenia: 29726 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna , ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugopinogora.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Droga gminna Nr 120729W Patory - Rembówko - Bogucin na odcinku od km 0 +000,00 do km 1 + 200,00.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie [Droga gminna Nr 120729W Patory - Rembówko - Bogucin na odcinku od km 0 +000,00 do km 1 + 200,00] w zakresie obejmującym: 1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa w terenie równinnym - 1,20 km 1.2 Przestawienie figurki z lokalizacji w km 1+093 lewa strona - na lokalizację w km 1+078 lewa str. - 1 szt. 1.3 Mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć średnich od 31% do 60% powierzchni - 0.01 ha 1.4 Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 26 - 35 cm - 5 szt. 1.5 Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 36 - 45 cm - 3 szt. 1.6 Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 46 - 55 cm - 1 szt. 1.7 Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 66 - 75 - 120 cm - 9 szt. 1.8 Wywożenie karpiny na odległość do 2 km - 12 mp 1.9 Wywożenie gałęzi na odległość do 2 km - 35 mp 1.10 Wywożenie dłużyc na odległość do 2 km - 11 mp 2. ROBOTY ZIEMNE 2.1. Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3 w gr. kat. III z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość 2 km na odkład - tabl. robót ziem,. (Wykop.) - 1674 m3 2.2. Roboty ziemne wyk. koparkami podsiębiernymi 0.60 m3 w ziemi kat. I-II uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. 15 km (zakup - grunt G-1 na nasypy) - 621.00 m3 2.3. Roboty ziemne poprzeczne z wbudowaniem ziemi w nasyp (kat. gr.III) - ręczne wykopy mad urządź. uzbrojenia terenu - 60 m3 2.4. Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3.0 m spycharkami w gruncie kat. III-IV - tabl. robót ziemi - grunt G-1 z dokopu - zakup-wbudowanie w nasyp - 621 m3 3. PRZEPUSTY 3.1 Oczyszczenie przepustów o śr. 0.6 m. z namułu - istn. przepust w km 0+005 - 15.00 m 3.2 Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur o śr. 60 cm - przedłuż . przepustu w km 0+005 lewa str. - 2 m 3.3 Odbudowy wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych z betonu B-20 - wykonanie ścianek czoł. przepustu o śr. 60 cm - w km 0+005, szt. 2 - 1.96 m3 4. PODBUDOWA 4.1 Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - w km 0+002,30 - 1+200 +skrzyżowanie R - 6,00m - 8399.38 m2 5. NAWIERZCHNIA 5.1 Nawierzchnia żwirowa - dolna warstwa rozścielona mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 18 cm - 8183.79 m2 5.2 Nawierzchnia żwirowa - dolna warstwa rozścielona mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 12 cm - 8016.12 m2 6. ZJAZDY 6.1 Przepusty rurowe pod zjazdami - ława fundamentowa żwirowa - 6.04 m3 6.2 Przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o śr. 40 cm - 161.00 m 6.3 Przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o śr. 40 cm - 46 ścianek 6.4 Podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 12 cm - 455.95 m2 6.5 Nawierzchnia żwirowa - górna warstwa jezdni rozścielana mechanicznie - grubość w zagęszczeniu 8 cm - 455.95 m2 7. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 7.1 Umocnienie skarp i dna rowu płytami prefabrykowanymi ażurowymi - 27.04 m2 7.2 Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm - 3 szt. 7.3 Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0.3 m2 - 3 szt. 7.4 Oczyszczanie rowów z namułu o grub. 30 cm z wyprofilowanych skarp rowu - renowacja rowów przy dr. powiatowej - skrzyżowanie - 100 m zgodnie z załączoną dokumentacją przetargową: przedmiary robót - stanowiące załącznik Nr 8 do SIWZ, projekt budowlano - wykonawczy stanowiący załącznik Nr 9 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik Nr 10 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 7.000,00 zł. 1.1. Forma wadium 1.1.1. Wadium może być wniesione w: 1.1.1.1. pieniądzu, 1.1.1.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym iż poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 1.1.1.3. gwarancjach bankowych, 1.1.1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 1.1.1.5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 1.2. Termin i miejsce wniesienia wadium: 1.2.1. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Glinojecku oddział Opinogóra Nr: 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Kwota wadium musi znaleźć się na rachunku zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 1.2.2. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w Części VI od pkt. 28.1.2. do pkt. 28.1.5. SIWZ kserokopię dokumentu wadium należy dołączyć do oferty, a oryginał należy złożyć w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej. 1.2.3. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 1.2.4. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z treścią art. 46 ust. 5 ustawy, tj.: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 1.3. Zwrot wadium: 1.3.1. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, gdy: 1.3.1.1. upłynął termin związania ofertą, 1.3.1.2. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 1.3.1.3. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 1.3.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1.3.2.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 1.3.2.2. który został wykluczony z postępowania; 1.3.2.3. którego oferta została odrzucona. 1.3.3. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 1.3.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 1.4. Utrata wadium 1.4.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.4.1.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 1.4.1.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 1.4.1.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 1.4.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe: 2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.1.1. posiadają uprawnienia do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 2.2.1.udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali zamówienia obejmujące roboty budowlane o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia. Należy wykazać wykonanie (przebudowa lub budowa): a) co najmniej 2 zamówień dotyczących wykonania przebudowy lub budowy drogi, a w każdym zamówieniu wykonanie nawierzchni żwirowej z kruszywa naturalnego lub asfaltobetonu na powierzchni min. 4 000 m2, Zrealizowane zamówienia należy wykazać według załączonego wzoru, który stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ. 2.2.2. udokumentują dysponowanie kadrą techniczną do wykonania zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami: - 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej, Wykaz kadry technicznej należy przedstawić według załączonego wzoru, który stanowi załącznik Nr 5. do SIWZ. 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.3.1. udokumentują osiągnięcie w ostatnich trzech latach obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przychodu ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychodu z działalności (dla wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) w wysokości co najmniej 1 500 000 złotych w każdym roku, według załączonego wzoru, który stanowią załączniki Nr 6a lub Nr 6b do SIWZ. 2.4. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; Uwaga: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i formie wskazanych w SIWZ: 1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 2.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ. 2.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. 2.3. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 2.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 2.5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 2.6. Potwierdzenie wniesienia wadium. 2.7. Wykaz zamówień - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzające należyte wykonanie zamówień. 2.8. Wykaz osób - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę oraz podać pełnioną rolę w realizacji zamówienia. 2.9. Informacja finansowa wraz z dokumentami wymienionymi w załączniku (w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzającymi dane finansowe - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 6a lub 6b do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony dokładnie wg liczby i opisu pozycji oraz ilości robót znajdujących się w przekazanym przedmiarze stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. 4. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugopinogora.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra p. 15 (I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra w Sekretariacie (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.