eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Dostawa leków do Apteki Szpitalnej dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym. Zamówienie częściowe realizowane na podstawie art. 6a ustawy Prawo zamówień publicznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-15

Łomianki: Dostawa leków do Apteki Szpitalnej dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym. Zamówienie częściowe realizowane na podstawie art. 6a ustawy Prawo zamówień publicznych
Numer ogłoszenia: 297129 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym , ul. Marii Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 71 01; 765 71 21, faks 22 751 27 07.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaldziekanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków do Apteki Szpitalnej dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym. Zamówienie częściowe realizowane na podstawie art. 6a ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków do apteki szpitalnej, zamówienie stanowi zamówienie częściowe realizowane na podstawie art. 6a ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Zamówienie obejmuje 15 odrębnych Pakietów: 2.1. Pakiet Nr 1 - Leki iniekcyjne_1 - pakiet obejmuje 69 pozycji 2.2. Pakiet Nr 2 - Leki iniekcyjne_2 - pakiet obejmuje 1 pozycję 2.3. Pakiet Nr 3 - Leki przeciwinfekcyjne_1 - pakiet obejmuje 39 pozycji 2.4. Pakiet Nr 4 - Leki przeciwinfekcyjne_2 - pakiet obejmuje 9 pozycji 2.5. Pakiet Nr 5 - Leki przeciwinfekcyjne_3 - pakiet obejmuje 4 pozycje 2.6. Pakiet Nr 6 - Leki przeciwinfekcyjne_4 - pakiet obejmuje 11 pozycji 2.7. Pakiet Nr 7 - Leki przeciwinfekcyjne_5 - pakiet obejmuje 3 pozycje 2.8. Pakiet Nr 8 - Leki uzupełniające - pakiet obejmuje 191 pozycji 2.9. Pakiet Nr 9 - Płyny infuzyjne - pakiet obejmuje 25 pozycji 2.10. Pakiet Nr 10 - Leki przeciwinfekcyjne dla Oddziału Zakaźnego - pakiet obejmuje 2 pozycje 2.11. Pakiet Nr 11 - Leki recepturowe - pakiet obejmuje 17 pozycji 2.12. Pakiet Nr 12 - Wapno Free - 5l Kod M x 50050 2.13. Pakiet Nr 13 - Sevoran płyn 250ml x 1 szt 2.14. Pakiet Nr 14 - Tryptorelina 3,75 mg 1fiol +rozp.2ml x 12 szt 2.15. Pakiet Nr 15 - Immunoglobulina 2,5g (50 ml) = 15 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji rodzajowo-ilościowej - załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zakres zamówienia powyżej 14 000 euro - poniżej 125 000 euro..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.65.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego 33.66.10.00 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego 33.61.20.00 - Produkty lecznicze do leczenia zaburzeń w funkcjonowaniu przewodu pokarmowego 33.61.60.00 - Witaminy 33.66.11.00 - Środki znieczulające 33.66.12.00 - Środki przeciwbólowe 33.67.40.00 - Preparaty przciwkaszlowe i przeciwko przeziębieniom 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.69.25.00 - Płyny dożylne 33.63.21.00 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie wykonawcy, że zaoferowane przez niego leki są dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i posiadają aktualne świadectwa rejestracji, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06.09.2001 r. - Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. Nr 126, poz. 13810, ze zm.), a świadectwa rejestracji zostaną udostępnione na każde żądanie Zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a. Ceny jednostkowe brutto wskazane w załączniku nr 2 do umowy mogą ulec zmianie w przypadku wprowadzenia innej stawki podatku VAT, niż wskazana jako obowiązująca na dzień składania ofert. Zmiana stawki podatku od towarów i usług następuje z dniem wejścia w życie obowiązującego aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę podatku od towarów i usług. b. obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającego z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. c. w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: i. zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową w tym wygaśnięcia świadectwa rejestracji, pod warunkiem iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości odpowiadający nazwom chemicznym, dawkom, składzie, a przypadku produktów leczniczych oparty na tych samych substancjach aktywnych za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, ii. przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego, pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości odpowiadający nazwom chemicznym, dawkom, składzie, a przypadku produktów leczniczych oparty na tych samych substancjach aktywnych za cenę niższą niż cena produktu objętego umową, iii. wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego /udoskonalonego produktu za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową. d) Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania i wielkości jednostkowej dawki - w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta, potwierdzonych odpowiednimi dokumentami. e) Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy leków po cenach niższych (np. w wyniku promocji lub zastosowania korzystnych dla Zamawiającego upustów przez Wykonawcę) niż określone w niniejszej umowie. f)Zamawiający dopuszcza dostawy leku w opakowaniach innych niż określone w Załączniku Nr 1 po cenach jednostkowych proporcjonalnych do wielkości opakowania, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. g)Przedłużenia czasu trwania umowy w przypadku nie wykorzystania kwoty umowy w ramach poszczególnego pakietu z zachowaniem równowagi ekonomicznej wynikającej z oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaldziekanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, ul. M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki - wersja pisemna na wniosek wykonawcy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2011 godzina 10:00, miejsce: SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, ul. M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki - kancelaria, wejście główne do szpitala (parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.