eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Asysta Techniczna dla Systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-10

Warszawa: Asysta Techniczna dla Systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Numer ogłoszenia: 297102 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Gospodarki , Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 693 59 45, 693 54 16, faks 022 693 40 07, 693 40 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mg.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Asysta Techniczna dla Systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie Asysty Technicznej w wymiarze nie większym niż 800 osobodni tj. wsparcie dla Zamawiającego w zarządzaniu usługami oraz rozwoju i modyfikacji ST CEIDG m.in. w zakresie: a) wsparcia użytkowników ST CEIDG w bieżącym użytkowaniu i administracji Systemu (konsultacje, pomoc techniczna), b) analizy wydajności poszczególnych elementów ST CEIDG, c) analizy potrzeb w zakresie modyfikacji Systemu, d) korygowania parametrów pracy ST CEIDG (optymalizacja Systemu), e) wykonywanie prac projektowo-programistycznych związanych z dalszym rozwojem i modyfikacjami ST CEIDG, f) opracowanie nowej, bądź aktualizacja istniejącej dokumentacji ST CEIDG w związku z wprowadzonymi zmianami, g) zapewnienie gwarancji na System, na zasadach określonych w niniejszym SOPZ, h) wykonywanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem systemu w trakcie trwania Umowy na Asystę Techniczną dla ST CEIDG, opisanych w SOPZ - Nadzór Techniczny. Wartość zamówienia została określona na kwotę 480.000,00 zł w tym 385.000,00 zł wartość zamówienia podstawowego, a 95.000,00 zł wartość zamówień uzupełniających..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie świadczenie Asysty Technicznej w wymiarze nie większym niż 200 osobodni tj. wsparcie dla Zamawiającego w zarządzaniu usługami oraz rozwoju i modyfikacji ST CEIDG m.in. w zakresie tak jak wskazano dla zamówienia podstawowego. Wartość zamówień uzupełniających została okreśłona na kwotę 95.000,00 zł.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: 1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował lub realizuje wymienione niżej usługi, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na: a) zrealizowaniu co najmniej dwóch usług polegających na zaprojektowaniu i budowie systemu teleinformatycznego, o wartości wyższej niż 1 500 000 złotych brutto każda, z wyłączeniem wartości dostarczonego sprzętu; b) zrealizowaniu co najmniej jednej usługi polegającej na zaprojektowaniu i budowie systemu teleinformatycznego wykorzystującego bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu lub profil zaufanego wydawany za pomocą epuap.gov.pl; c) zrealizowaniu co najmniej jednej usługi obejmującej realizację transakcyjnego systemu teleinformatycznego, obejmującego automatyczną wymianę danych z innym systemem teleinformatycznym; Dopuszczalne jest, aby usługi wymienione w punktach b) i c) stanowiły część usług wymienionych w punkcie a).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje niżej wymienionymi osobami, które posiadają poniższe kwalifikacje lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1. Kierownik Projektu - osoba posiadająca: a) wykształcenie wyższe techniczne, informatyczne, ekonomiczne lub w zakresie zarządzania. b) co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami w oparciu o wytyczne metodyki PRINCE2 lub równoważne, potwierdzone udziałem w roli Kierownika Projektu w co najmniej 2 (dwóch) projektach polegających na zaprojektowaniu i budowie systemu teleinformatycznego. 2. Główny Architekt - osoba posiadająca: a) wykształcenie wyższe informatyczne. b) co najmniej 3-letnie doświadczenie w opracowywaniu założeń i architektury systemów teleinformatycznych, potwierdzone udziałem w roli głównego architekta lub eksperta ds. architektury w co najmniej 2 (dwóch) projektach polegających na zaprojektowaniu i budowie systemu teleinformatycznego, o wartości co najmniej 800 000 złotych brutto każdy. 3. Analitycy biznesowi - zespół składający się z co najmniej 2 (dwóch) osób, z których każda posiada: a) wykształcenie wyższe techniczne, informatyczne, ekonomiczne lub w zakresie zarządzania, b) co najmniej 2-letnie doświadczenie w wykonywaniu analizy wymagań oraz modelowaniu procesów biznesowych, potwierdzone udziałem w roli analityka biznesowego w co najmniej 2 (dwóch) projektach polegających na zaprojektowaniu i budowie systemu teleinformatycznego, o wartości co najmniej 500 000 złotych brutto każdy. 4. Programiści - zespół składający się z co najmniej 2 (dwóch) osób, z których każda posiada min. roczne doświadczenie w tworzeniu aplikacji w technologii Microsoft .Net z wykorzystaniem relacyjnych baz danych oraz podpisu elektronicznego. 5. Testerzy - zespół składający się z co najmniej 2 (dwóch) osób, z których każda posiada udział w procesie testowania min. jednego systemu teleinformatycznego w technologii Microsoft .Net i MS SQL. 6. Wdrożeniowiec/szkoleniowiec - zespół składający się z co najmniej 2 (dwóch) osób, z których każda posiada udział w procesie wdrażania min. jednego systemu teleinformatycznego w technologii Microsoft .Net i MS SQL. 7. Osoby świadczące nadzór techniczny - zespół składający się z co najmniej 2 (dwóch) osób, z których każda posiada min. roczne doświadczenie w administrowaniu Microsoft Windows Serwer 2008, MS SQL 2008. Zamawiający dopuszcza, by jedna z osób wskazanych jako analityk biznesowy, programista, tester, wdrożeniowiec/ szkoleniowiec lub osoba świadcząca nadzór techniczny pełniła co najwyżej dwie różne funkcje w projekcie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach: a) wystąpienia zmian legislacyjnych powodujących potrzebę zmiany funkcjonalności Systemu, b) zmiany terminów określonych w Umowie - w razie niemożliwości udostępnienia Wykonawcy przez Zamawiającego w czasie umożliwiającym terminowe wykonanie Umowy serwerowni podstawowej i zapasowej oraz infrastruktury technicznej, c) zmiany wynikające ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mg.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Gospodarki, Pl.Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, pok. 376.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2012 godzina 10:30, miejsce: Ministerstwo Gospodarki, Pl. Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, Kancelaria Ogólna (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (PO IG) 2007- 2013, osi priorytetowej VII Społeczeństwo informacyjne- Budowa elektronicznej administracji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.