eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › modernizacja wnętrz Teatru im. Juliusza Osterwy - remont klatki schodowej, portierni, korytarzy, poczekalni aktorów, pracowni fryzjerskiej, garderób i sanitariatów



Ogłoszenie z dnia 2006-06-06

POZYCJA 29709

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: modernizacja wnętrz Teatru im. Juliusza Osterwy - remont klatki schodowej, portierni, korytarzy, poczekalni aktorów, pracowni fryzjerskiej, garderób i sanitariatów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Teatr im. Juliusza Osterwy w Lublinie, do kontaktów: Ryszard Fijałkowski, ul. Narutowicza 17, 20-004 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5322935, e-mail: info@teatrosterwy.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.teatrosterwy.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: samorzadowa instytucja kultury; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja wnętrz Teatru im. Juliusza Osterwy - remont klatki schodowej, portierni, korytarzy, poczekalni aktorów, pracowni fryzjerskiej, garderób i sanitariatów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Siedziba Teatru - Lublin, ul. Narutowicza 17. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja wnętrz Teatru im. Juliusza Osterwy - remont klatki schodowej, portierni, korytarzy, poczekalni aktorów, pracowni fryzjerskiej, garderób i sanitariatów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty i dokumentów załączonych do oferty, które wyszczególnione są w paragrafie 9 SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Remont klatki schodowej obejmować będzie prace: roboty ogólnobudowlane - wymiana okładzin schodów, położenie okładzin ścian, uzupełnienie tynków, malowanie, częściowe przeniesienie instalacji CO, wymiana poręczy, Remont portierni obejmować będzie prace: wymiana posadzki, położenie okładzin ścian, uzupełnienie tynków, malowanie, budowa recepcji, Remont korytarza obejmować będzie prace: wymiana posadzki, położenie okładzin ścian, uzupełnienie tynków, malowanie, częściowe przeniesienie instalacji CO, wymiana poręczyRemont garderób i pracowni fryzjerskiej obejmować będzie prace: wymiana podłogi, wymiana grzejników, wymiana parapetów, wymiana ceramiki sanitarnej, uzupełnienie tynków, malowanie, Remont poczekalni aktorów obejmować będzie prace: wymiana podłogi, wymiana grzejników, wymiana parapetów, uzupełnienie tynków, malowanie,Remont sanitariatów obejmować będzie prace: roboty ogólnobudowlane, wymiana glazury, częściowa wymiana CO i WOD- KAN, wymiana ceramiki sanitarnej, uzupełnienie tynków, malowanie. Roboty będące przedmiotem umowy wykonane zostaną z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, za wyjątkiem kamienia do wyłożenia posadzek i okładzin ścian z piaskowca i granitu oraz teraktory i glazury do sanitariatów, które to materiały zostaną dostarczone przez Zamawiającego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 50

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawniń, co zostanie wykazane poprzez złożenie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami w specjalności sanitarnej i ogólnobudowlanej w obiektach zabytkowych łącznie z wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 5) posiadają ubezpieczenie OC (kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200 tys. zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający ocenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Oferentów dokumenty tak pod względem ich kompletności w stosunku do wymogów postawionych w SIWZ, jak i zgodności z formą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający z godnie z § 9 SIWZ wymaga od oferentów złożenia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ,e) wykazu, ze wskazaniem co najmniej trzech, wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie -referencji,f) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, g) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym informację dotyczącą kierownika budowy - imię i nazwisko, wskazanie formy zatrudnienia wraz z dokumentami dotyczącymi kwalifikacji i praktyki oraz posiadania stosowanych uprawnień budowlanych określonych przepisami prawa budowlanego, jak również wykazania się 2 letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych - zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 18 października 2000 r. (Dz. U. nr 93 poz. 1033), bądź posiadania odpowiednich uprawnień do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych wydanych przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych pracach wykopaliskowych (Dz. U. nr 31 poz.197) oraz § 17-19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zamówień na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich i kwalifikacji osób, które mają prawo do prowadzenia tej działalności (Dz. U. nr 16 poz.5). W celu wykazania uprawnień należy złożyć dokumenty: - kopię uprawnień budowlanych dla kierownika budowy w zakresie specjalności konstrukcyjno- budowlanej, instalacji sanitarnych, a także kopie uprawnień zawodowych ewentualnych podwykonawców w poszczególnych branżach, - kopię zaświadczenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla kierowników budowy - uprawniającego do kierowania robotami o wymaganej specjalności w obiektach zabytkowych, wydane zgodnie z powołanymi powyżej rozporządzeniami albo oświadczenie pisemne inwestorów, na rzecz których prace były prowadzone, wykazujące praktykę na budowie przy zabytkach nieruchomych, - dokument potwierdzający przynależność osób kierujących robotami do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - zaświadczenie wydane indywidualnie przez Izbę dla każdej z osób kierujących.h) sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy tj. za 2005 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; i) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;j) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (kontraktowej i deliktowej) na kwotę min. 200 tys. zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatrosterwy.pl. Opłata: 24,4 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub wpłata na rachunek 81 1500 1520 1215 2004 2388 0000. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 02.08.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.07.2006, godzina 11:00, Teatr im. Juliusza Osterwy, Lublin, ul. Narutowicza 17, II piętro, sekretariat.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.