eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Zakup i dostawa materiałów budowlanych i hydraulicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-22

Łask: Zakup i dostawa materiałów budowlanych i hydraulicznych
Numer ogłoszenia: 29704 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1158 , ul. 9 Maja, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6770900, faks 043 6770709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów budowlanych i hydraulicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów budowlanych i hydraulicznych. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na części: 2.1. Część I - Materiały malarskie 2.2. Część II - Materiały budowlane 2.3. Część III - Materiały hydrauliczne 3. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załączniki Nr 4 do SIWZ. Przedstawiony wykaz materiałów jest przykładowym w celu wyłonienia wykonawcy. Zamawiany asortyment może odbiegać od wyszczególnionego w formularzu cenowym. Zamawiający będzie zamawiał materiały niezbędne do utrzymania bieżącej sprawności infrastruktury. 4. Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: 4.1. Zamawiający będzie sukcesywnie składał zamówienia na dostawy towaru telefonicznie lub fax-em. Dostawy towaru odbywać się będą maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia, na koszt Wykonawcy do magazynu, znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158 w Łasku, w godzinach pracy zamawiającego. 4.2. W wyjątkowych sytuacjach, kiedy brak części będzie miał wpływ na zakłócenie szkolenia lotniczego dostawa powinna być zrealizowana w ciągu 12 godzin. W takim przypadku dostarczenie zostanie ustalone w trybie roboczym z wykonawcą. 4.3. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczną gwarancję. 4.4. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. 4.5. Wszystkie dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 4.6. Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość zamówienia może ulec zmniejszeniu. Zamawiający dopuszcza zakup materiałów nie ujętych w załączniku nr 4 do SIWZ w ramach zawartej umowy. W takim przypadku zobowiązuje się Wykonawcę do sprzedaży części po cenach nie wyższych niż aktualna cena rynkowa. W przypadku zakwestionowania ceny przez zamawiającego wykonawca zobowiązany będzie sporną cenę udokumentować.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1, 44.11.10.00-1, 43.32.81.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 800,00 PLN dla całości zamówienia lub: a. dla części I - 390,00 PLN; b. dla części II - 500,00 PLN; c. dla części III - 910,00 PLN; 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek Jednostki Wojskowej 1158 nr 72 1010 1371 0024 1113 9120 0000 z adnotacją: wadium na Zakup i dostawę materiałów budowlanych i hydraulicznych, nr sprawy 6/PN/2013 8.4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 01.02.2013 r. do godz. 1100. 8.5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie wykluczona z postępowania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. jeżeli dane Wykonawcy nie podlegają ujawnieniu w ewidencji lub rejestrze - inny dokument oznaczający Wykonawcę, przewidziany prawem, odpis lub kserokopie poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: przedstawią oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia do realizacji zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: przedstawią oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: przedstawią oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zadania

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: przedstawią oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. wzór umowy parafowany przez Wykonawcę - z wykorzystaniem wzoru -załącznik nr 3 do SIWZ; 1.3. formularz cenowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ; 1.4. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; 1.5. w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do złożenia oferty. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania; 1.6. potwierdzenie wniesienia wadium; 1.7. oraz załączniki i dokumenty wymienione w treści punktu 6. SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1158, ul.9-go Maja 95, 98-100 Łask.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy przesłać na adres Zamawiającego lub składać osobiście w kancelarii jawnej w budynku sztabu jednostki pokój nr 127.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały malarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów budowlanych i hydraulicznych. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na części: 2.1. Część I - Materiały malarskie 2.2. Część II - Materiały budowlane 2.3. Część III - Materiały hydrauliczne 3. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załączniki Nr 4 do SIWZ. Przedstawiony wykaz materiałów jest przykładowym w celu wyłonienia wykonawcy. Zamawiany asortyment może odbiegać od wyszczególnionego w formularzu cenowym. Zamawiający będzie zamawiał materiały niezbędne do utrzymania bieżącej sprawności infrastruktury. 4. Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: 4.1. Zamawiający będzie sukcesywnie składał zamówienia na dostawy towaru telefonicznie lub fax-em. Dostawy towaru odbywać się będą maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia, na koszt Wykonawcy do magazynu, znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158 w Łasku, w godzinach pracy zamawiającego. 4.2. W wyjątkowych sytuacjach, kiedy brak części będzie miał wpływ na zakłócenie szkolenia lotniczego dostawa powinna być zrealizowana w ciągu 12 godzin. W takim przypadku dostarczenie zostanie ustalone w trybie roboczym z wykonawcą. 4.3. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczną gwarancję. 4.4. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. 4.5. Wszystkie dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 4.6. Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość zamówienia może ulec zmniejszeniu. Zamawiający dopuszcza zakup materiałów nie ujętych w załączniku nr 4 do SIWZ w ramach zawartej umowy. W takim przypadku zobowiązuje się Wykonawcę do sprzedaży części po cenach nie wyższych niż aktualna cena rynkowa. W przypadku zakwestionowania ceny przez zamawiającego wykonawca zobowiązany będzie sporną cenę udokumentować..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały Ogólnobudowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów budowlanych i hydraulicznych. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na części: 2.1. Część I - Materiały malarskie 2.2. Część II - Materiały budowlane 2.3. Część III - Materiały hydrauliczne 3. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załączniki Nr 4 do SIWZ. Przedstawiony wykaz materiałów jest przykładowym w celu wyłonienia wykonawcy. Zamawiany asortyment może odbiegać od wyszczególnionego w formularzu cenowym. Zamawiający będzie zamawiał materiały niezbędne do utrzymania bieżącej sprawności infrastruktury. 4. Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: 4.1. Zamawiający będzie sukcesywnie składał zamówienia na dostawy towaru telefonicznie lub fax-em. Dostawy towaru odbywać się będą maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia, na koszt Wykonawcy do magazynu, znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158 w Łasku, w godzinach pracy zamawiającego. 4.2. W wyjątkowych sytuacjach, kiedy brak części będzie miał wpływ na zakłócenie szkolenia lotniczego dostawa powinna być zrealizowana w ciągu 12 godzin. W takim przypadku dostarczenie zostanie ustalone w trybie roboczym z wykonawcą. 4.3. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczną gwarancję. 4.4. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. 4.5. Wszystkie dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 4.6. Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość zamówienia może ulec zmniejszeniu. Zamawiający dopuszcza zakup materiałów nie ujętych w załączniku nr 4 do SIWZ w ramach zawartej umowy. W takim przypadku zobowiązuje się Wykonawcę do sprzedaży części po cenach nie wyższych niż aktualna cena rynkowa. W przypadku zakwestionowania ceny przez zamawiającego wykonawca zobowiązany będzie sporną cenę udokumentować.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały hydrauliczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów budowlanych i hydraulicznych. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na części: 2.1. Część I - Materiały malarskie 2.2. Część II - Materiały budowlane 2.3. Część III - Materiały hydrauliczne 3. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załączniki Nr 4 do SIWZ. Przedstawiony wykaz materiałów jest przykładowym w celu wyłonienia wykonawcy. Zamawiany asortyment może odbiegać od wyszczególnionego w formularzu cenowym. Zamawiający będzie zamawiał materiały niezbędne do utrzymania bieżącej sprawności infrastruktury. 4. Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: 4.1. Zamawiający będzie sukcesywnie składał zamówienia na dostawy towaru telefonicznie lub fax-em. Dostawy towaru odbywać się będą maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia, na koszt Wykonawcy do magazynu, znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158 w Łasku, w godzinach pracy zamawiającego. 4.2. W wyjątkowych sytuacjach, kiedy brak części będzie miał wpływ na zakłócenie szkolenia lotniczego dostawa powinna być zrealizowana w ciągu 12 godzin. W takim przypadku dostarczenie zostanie ustalone w trybie roboczym z wykonawcą. 4.3. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczną gwarancję. 4.4. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. 4.5. Wszystkie dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 4.6. Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość zamówienia może ulec zmniejszeniu. Zamawiający dopuszcza zakup materiałów nie ujętych w załączniku nr 4 do SIWZ w ramach zawartej umowy. W takim przypadku zobowiązuje się Wykonawcę do sprzedaży części po cenach nie wyższych niż aktualna cena rynkowa. W przypadku zakwestionowania ceny przez zamawiającego wykonawca zobowiązany będzie sporną cenę udokumentować.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.81.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.