eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › montaż kotłów wraz z ich uruchomieniem i budowa komina stalowego oraz pozostałe roboty budowlane

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-06

POZYCJA 29701

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Częstochowa: montaż kotłów wraz z ich uruchomieniem i budowa komina stalowego oraz pozostałe roboty budowlane Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Politechnika Częstochowska, do kontaktów: Anna Dudek, ul. Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3250415, fax 034 3250415, e-mail: d_oa@adm.pcz.czest.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pcz.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.dzp.pcz.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Politechnika Częstochowska, Agata Modrzycka, ul. Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34/32 50 238. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Politechnika Częstochowska, ul. Dąbrowskiego 69 pok. 28, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: montaż kotłów wraz z ich uruchomieniem i budowa komina stalowego oraz pozostałe roboty budowlane. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Politechnika Częstochowska Kotłownia Centralna, ul. Akademicka 3, Częstochowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania nt.: Montaż kotłów wraz z ich uruchomieniem i budowa komina stalowego oraz pozostałe roboty budowlane, tj,: 1.1.Przebudowa technologii kotłowni w zakresie: demontaż kotła wraz z oprzyrządowaniem, pozostałe roboty demontażowe, montaż kotłów wraz z oprzyrządowaniem i odprowadzeniem spalin, wyposażenie pompowni sieciowej, pozostałe roboty instalacyjne, roboty budowlane związane z montażem nowych kotłów, instalacje elektryczne w hali kotłów i pompowni oraz instalacja odgromowa komina, instalacja AKPiA przebudowy kotłowni, budowa komina stalowego, uruchomienie kotłowni. 1.2.Prace budowlane w pomieszczeniach socjalno - biurowych i technologicznych. 1.3.Wymiana stolarki otworowej w kotłowni. 2.Specyfikacja dostawy inwestorskiej: kotły typu KRm 1.1 wraz z armaturą i elementami złącznymi - 2 kpl., ruszty mechaniczne wraz z napędami i wentylatorami podmuchowymi - 2 kpl., układ odżużlania dla 2 szt. kotłów, układ sterowania AKPiA dla 2 szt. kotłów, układ odpylania i odprowadzania spalin wraz z wentylatorami wyciągowymi spalin dla 2 szt. kotłów. Dostawcą wyżej wymienionych urządzeń jest Fabryka Kotłów SEFAKO S.A. w Sędziszowie, ul. Przemysłowa 9. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: oświadczenie wykonawcy, że roboty zostaną wykonane zgodnie z wymogami SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1 033 886,10 PLN netto 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, poiadają doświadczenie rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej dwóch zamówień podobnych - polegających na budowie bądź modernizacji kotłowni o mocy min. 1 MW oraz dysponują potencjałem kadrowym: kierownicy robót w branżach: sanitarna, elektryczna, budowlana. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione poniżej. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy w ofercie wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń, bądź gdy ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 pzp. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków podmiotowych udziału w postępowaniu Wykonawca w ofercie zobowiązany jest zawrzeć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków z art. 22 ust. 1 pzp; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat albo, że uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 3, 4 i 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu z pkt. 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumentuy dotyczą, w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów z pkt 7 i 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Terminy z pkt. 7 i 8 stosuje się odpowiednio. 10. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania zamówień podobnych z podaniem szczegółowego zakresu robót, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót. 11. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia pełniąc funkcje kierowników budowy w branązach: elektryczna sanitarna i budowlana wraz z informacją na temat ich kwalifikacji wraz z kserokopiami uprawnień.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 162 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Zapłata gotówką przy odbiorze SIWZ w kasie zamawiającego lub przelewem w ciągu 7 dni od dnia odbioru SIWZ. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.06.2006, godzina 10:00, Politechnika Częstochowska, ul. Dąbrowskiego 69 pok. 121, 42-200 Częstochowa.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.