eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suszec › Dostawa bonów towarowych dla pracowników, emerytów i rencistów placówek oswiatowych prowadzonych przez Gminę Suszec oraz Gminnego zespołu Oświaty i Sportu w Suszcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-03

Suszec: Dostawa bonów towarowych dla pracowników, emerytów i rencistów placówek oswiatowych prowadzonych przez Gminę Suszec oraz Gminnego zespołu Oświaty i Sportu w Suszcu
Numer ogłoszenia: 296989 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty i Sportu w Suszcu , ul. Wyzwolenia 2, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 032 2124277, 2124436, faks 032 2124277, 2124436.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzo.suszec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów towarowych dla pracowników, emerytów i rencistów placówek oswiatowych prowadzonych przez Gminę Suszec oraz Gminnego zespołu Oświaty i Sportu w Suszcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Kod Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 22865000-1 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych dla pracowników, emerytów i rencistów placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Suszec oraz Gminnego Zespołu Oświaty i Sportu w Suszcu 3.Ilościowo zamówienie obejmuje zakup bonów towarowych: 2.571 bonów o nominale 50 zł - łączna wartość bonów - 128.550 zł 4.Pod pojęciem bonów towarowych, zwanych dalej bonami, należy rozumieć emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne na okaziciela, podlegające wymianie na towary lub usługi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.). 5.Miejscem dostawy bonów jest siedziba Zamawiającego: Gminny Zespół Oświaty i Sportu w Suszcu ul. Wyzwolenia 2, 43-267 Suszec 6.Koszt dostawy bonów ponosi Wykonawca. 7.Wymagany minimalny okres ważności bonów - co najmniej 12 m-cy od daty zawarcia umowy. 8.W celu potwierdzenia, że oferowane bony towarowe odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego każdy z Wykonawców przedstawi w ofercie liczbę sklepów i punktów handlowych położonych na terenie powiatów: pszczyńskiego, żorskiego, rybnickiego, tyskiego i bielskiego, w których zagwarantowana jest możliwość realizacji zaoferowanych bonów towarowych. W wykazie tym nie należy ujmować kiosków ruchu, stoisk, bud na targowiskach. Oświadczenie to będzie stanowić podstawę do badania i oceny ofert. Bony towarowe muszą zapewniać możliwość ich realizacji na terenie w/w powiatów oraz obejmować nst. tzw. obligatoryjny koszyk towarowy: - artykuły spożywcze - artykuły i sprzęt gospodarstwa domowego - artykuły przemysłowe, w tym sprzęt AGD,RTV, materiały budowlane - odzież i obuwie - sprzęt sportowy i zabawki - kosmetyki i artykuły ogrodnicze W miejscu lokalizacji punktu oferta sprzedaży musi obejmować artykuły co najmniej jednej z branż w/w. Wykonawcy nie mogą oferować bonów z upustem, gdyż takie zachowanie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji a prawo zamówień publicznych nakazuje odrzucić ofertę, której złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji (art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.86.50.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy. e)spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ oraz w istotnych postanowieniach umowy. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W celu potwierdzenia, że Wykonawcy spełniają warunki wymienione w Rozdziale VIII powinni dostarczyć niżej wymienione dokumenty: 1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z Zał. Nr 1. 2. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy sporządzone zgodnie z Zał. Nr 2, 3.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia i przyjmuje warunki określone w specyfikacji i istotnych postanowieniach umowy - Zał. Nr 3. 4.Podpisane przez Wykonawcę istotne postanowienia umowy - Zał. Nr 4. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca jest spółką cywilną do oferty należy dołączyć wypis z umowy spółki cywilnej celem udokumentowania sposobu reprezentowania spółki. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie ma w tym wypadku par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 7.Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wymaganych dokumentów w innym języku niż język polski bez stosownego tłumaczenia. 8.W przypadku gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika do oferty musi być dołączony oryginał pełnomocnictwa określający zakres umocowania albo kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem 9.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Dokumenty, o których mowa w pkt 5, 6 i 9 można załączyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Jeżeli kopia będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 30
  • 2 - ilość placówek sprzedaży, realizacji bonów towarowych - 50
  • 3 - Termin ważności bonów towarowych - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzo.suszec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświaty i Sportu w Suszcu, ul. Wyzwolenia 2 43 - 267 Suszec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zespół Oświaty i Sportu w Suszcu ,ul. Wyzwolenia 2 43- 267 Suszec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.