eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa kserokopiarek i niszczarek dla jednostek Policji województwa małopolskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-20

Kraków: Dostawa kserokopiarek i niszczarek dla jednostek Policji województwa małopolskiego.
Numer ogłoszenia: 296984 - 2011; data zamieszczenia: 20.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263510 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kserokopiarek i niszczarek dla jednostek Policji województwa małopolskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kserokopiarek i niszczarek w następujących zestawieniach: a) Zadanie nr 1: -11 szt. kserokopiarek z tonerem startowym, pokrywą oryginałów oraz dodatkowym tonerem w konfiguracji określonej w załączniku nr 2 do SIWZ (MODEL 1) -1 szt. kserokopiarki z tonerem startowym, pokrywą oryginałów oraz dodatkowym tonerem w konfiguracji określonej w załączniku nr 2 do SIWZ (MODEL 2) -1 szt. kserokopiarki z dupleksem, skanerem, z tonerem startowym, pokrywą oryginałów oraz dodatkowym tonerem w konfiguracji określonej w załączniku nr 2 do SIWZ (MODEL 3) b) Zadanie nr 2: -6 szt. niszczarek w konfiguracji określonej w załączniku nr 2 do SIWZ (MODEL 1) -1 szt. niszczarki w konfiguracji określonej w załączniku nr 2 do SIWZ (MODEL 2) 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. UWAGA! Zamawiający wymaga dokonywania przez Wykonawcę w okresie gwarancyjnym przeglądów i konserwacji zgodnie z zaleceniami producenta oferowanego sprzętu. Powyższy fakt uwzględnić należy podczas przygotowywania ofert. 4. Wymagane warunki gwarancji: Wykonawca zapewni warunki gwarancji na dostarczony sprzęt zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ, jednak udzieli gwarancji nie krótszej niż gwarancja producenta. 5. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego, nie stwierdzającego usterek i wad oraz braków. 6. Miejsca dostaw poszczególnych modeli określone są w załączniku nr 2 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.19.14.00 - Niszczarki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa kserokopiarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LUXCOPY Urszula Łukasik, ul. Nawojowska 95, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45691,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37392,00

  • Oferta z najniższą ceną: 37392,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40935,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa niszczarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BANPOST SERWIS Sp. z o.o., ul. Brzozowa 5/6, 41-506 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16627,14

  • Oferta z najniższą ceną: 16627,14 / Oferta z najwyższą ceną: 22755,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.