eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Dostawa mebli kuchennych, sprzętu do transportu wewnętrznego, urządzeń do obróbki termicznej, sprzętu chłodniczego i termosów stalowych na płyny z kranem dla Stołówki Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie (Zp/pn/15/2008)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-03

Dęblin: Dostawa mebli kuchennych, sprzętu do transportu wewnętrznego, urządzeń do obróbki termicznej, sprzętu chłodniczego i termosów stalowych na płyny z kranem dla Stołówki Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie (Zp/pn/15/2008)
Numer ogłoszenia: 296971 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie , ul. Dywizjonu 303 12, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8837100, faks 081 8837103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli kuchennych, sprzętu do transportu wewnętrznego, urządzeń do obróbki termicznej, sprzętu chłodniczego i termosów stalowych na płyny z kranem dla Stołówki Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie (Zp/pn/15/2008).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli kuchennych, sprzętu do transportu wewnętrznego, urządzeń do obróbki termicznej, sprzętu chłodniczego i termosów stalowych na płyny z kranem dla Stołówki Zamawiającego w Dęblinie: a) zadanie I - meble gastronomiczne i sprzęt do transportu; b) zadanie II - urządzenia do obróbki termicznej; c) zadanie III - urządzenia chłodnicze; d) zadanie IV - termosy stalowe na płyny z kranem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.21.41.00 - Piece kuchenne 39.15.12.00 - Stoły robocze 34.91.11.00 - Wózki 39.15.13.00 - Meble modułowe 39.17.30.00 - Meble do przechowywania 42.21.40.00 - Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania 42.51.31.00 - Urządzenia mrożące 39.22.11.50 - Termosy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadanie I 1138,00 zł słownie: jeden tysiąc sto trzydzieści osiem złotych Zadanie II 1370,00 zł słownie: jeden tysiąc trzysta siedemdziesiąt złotych Zadanie III 723,00 zł słownie: siedemset dwadzieścia trzy złotych Zadanie IV 46,00 zł słownie: czterdzieści sześć złotych Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, wadium należy wnieść w wysokości sumy wadiów za poszczególne zadania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego. Niespełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególnego warunku..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oferta wypełniona na Formularzu oferty zawartym w Dziale II niniejszej specyfikacji; 2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy - zał. nr 1 do oferty; 3) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zał. nr 2 do oferty; 4) wypełniony formularz cenowy - zał. Nr 3 do oferty; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) pełnomocnictwo, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; 8) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo że uzyskał wymagane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie ul. 2 Pułku Kraków 20, pok. nr 13, tel. (0-81) 551-74-53 od poniedziałku do piątku w godzinach od godz. 7.30 do godz. 15.30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria jawna Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie ul. Dywizjonu 303 nr 14, pok. nr 3, 08-521 Dęblin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble gastronomiczne i sprzęt do transportu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) regał kuchenny 4. półkowy na stopkach - szt. 6; 2) regał magazynowy 4.półkowy - szt. 15; 3) stół do pracy z półką - szt. 3; 4) regał kuchenny 5. półkowy na kółkach - szt. 2; 5) wózek transportowy do tac - szt. 2; 6) szafa z drzwiami suwanymi - szt. 2; 7) szafa z drzwiami suwanymi - szt. 1; 8) stół do pracy z półką na kółkach - szt. 3; 9) stół do pracy z basenem jednokomorowym- szt. 3; 10) stół do pracy z drzwiami suwanymi - szt. 2; 11) szafka wisząca z drzwiami suwanymi - szt. 2; 12) basen jezdny - szt. 2; 13) wózek kelnerski 3. półkowy - szt. 2; 14) wózek platformowy - szt. 2; 15).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.17.30.00-5, 39.15.12.00-7, 34.91.11.00-7, 39.15.13.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenia do obróbki termicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) piec konwekcyjno- parowy 10. półkowy - szt. 1; 2) piec konwekcyjno- parowy 10. półkowy ze stacją uzdatniania wody - szt. 1; 3) patelnia elektryczna uchylna - szt. 2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.21.41.00-0, 42.21.40.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenia chłodnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) szafa chłodnicza nierdzewna poj. 1400 l - szt. 3; 2) szafa mroźnicza lakierowana poj. 1400 l - szt. 1; 3) szafa chłodnicza lakierowana poj. 700 l - szt. 1; 4) zamrażarka skrzyniowa lakierowana poj. 600 l - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.31.00-6, 42.51.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Termosy stołowe na płyny z kranem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 2 termosy stalowe na płyny z kranem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.50-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.