Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-22
Chełm: W postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 130 000 euro, na sukcesywne dostawy różnych przypraw
do Zakładu Karnego w Chełmie.
Numer ogłoszenia: 29694 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Kolejowa 112, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5653485, faks 082 5653557.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: W postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 130 000 euro, na sukcesywne dostawy różnych przypraw do Zakładu Karnego w Chełmie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 3. Przedmiotem zamówienia będą powtarzające się sukcesywnie dostawy różnych przypraw na potrzeby Zakładu Karnego w Chełmie. 3.1. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 20.01.2014r. 3.2. Dostawy realizowane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz od 8:00 do 14:00. 3.3. Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia powinien dostosować środek transportu do warunków bramy wjazdowej (rozsuwanej) do jednostki wg. poniższego zestawienia: Wymiary gabarytowe bramy wjazdowej do Zakładu Karnego w Chełmie szerokość 4.20 m wysokość 3.55 m 3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany całkowitej ilości dostaw poszczególnych produktów (zmniejszenia lub zwiększania), ze względu na wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawierania umowy, w tym zwłaszcza powodowanych zmniejszeniem lub zwiększenia liczby osadzonych, bądź innymi nadzwyczajnymi zdarzeniami lub sytuacjami. 3.5. Z tytułu zmiany całkowitej szacunkowej ilości dostaw, wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie. 3.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.7. Wykonawca winien dostarczać przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami i procedurami niezbędnymi dla zapewnienia bezpieczeństwa i żywienia zawartymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz. 914 z póź. zm.). 3.8. Opakowania produktów spożywczych powinny zapewniać zachowanie cech istotnych dla danego rodzaju artykułu spożywczego, decydujących o jego tożsamości, a oznakowanie opakowania wykonane w języku polskim w sposób czytelny, zrozumiały i widoczny bez możliwości ich usuwania. 3.9. Produkty spożywcze dostarczane będą do zamawiającego środkami transportu wykonawcy spełniającymi warunki sanitarne w zakresie przestrzegania zasad i higieny przewozu żywności. 3.10. Zamówienia cząstkowe określające asortyment, ilość i termin dostawy cząstkowej składane będą telefonicznie lub faksem. 3.11. Standard jakościowy zamówionych dostaw musi odpowiadać standardom określonym w Polskich Normach. 3.12. Przedmiot zamówienia musi być wytworzony, zapakowany, oznakowany i dostarczony zgodnie z niżej wymienionymi normami i przepisami: - ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z dnia 27 września 2006r Nr. 171 poz. 1225 ) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy -rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966). 3.13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których stanowi art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 3.14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.15. Zgodnie z art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z § 1 pkt 1 a) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 282 poz. 1649), postępowanie ogłoszone przez zamawiającego z sektora finansów publicznych, w rozumieniu przepisów o finansach publicznych, wartość tego zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwoty 130 000 euro. Przedmiot zamówienia będzie finansowany z wydatków budżetowych Zakładu Karnego w Chełmie. 3.16. Oznakowanie w/w wyrobów: metki na każdym opakowaniu powinny zawierać (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 roku w sprawie znakowania środków spożywczych): nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące, zawartość netto, warunki przechowywania, oznaczenie partii produkcyjnej, klasę jakości handlowej albo inny wyróżnik jakości handlowej - wymagane na podstawie odrębnych przepisów. l.p Nazwa produktu spożywczego Kod CPV Polska Norma JM Przewidywana całkowita wielkość dostaw kg, litr, opak, szt. 1. Barszcz biały Zupa baza w proszku do przygotowywania zup. Opakowanie papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym od 1-5 kg. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. 15891400-4 PN-A-75980:1997 kg 450 2. Zupa pieczarkowa w proszku Zupa baza w proszku do przygotowywania zup. Opakowanie papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym od 1-5 kg. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. 15891400-4 PN-A-75980:1997 kg 450 3. Żurek Zupa baza w proszku do przygotowania zup. Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowana od 1-5 kg. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. 15891400-4 PN-A-75980:1997 kg 450 4. Sos grzybowy Baza w proszku do przygotowania sosów. Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 1-5 kg. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. 15871260-4 PN-A-86951:2006 kg 250 5. Sos pieczeniowy Baza w proszku do przygotowania sosów. Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 1-5 kg. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. 15871260-4 PN-A-86951:2006 kg 250 6. Rosół drobiowy Bulion baza w proszku do przygotowania wywarów na zupę. Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 1-5 kg. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. 15891500-5 PN-A-94052:1996 kg 2500 7. Przyprawa do potraw w proszku Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowana od 1-10 kg. Przyprawa warzywna do zup, mięsa i sosów. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. 15871270-7 PN-A-94052:1996 kg 1200 8. Przyprawa do zup w płynie W opakowaniach plastikowych pcv od 1-10 kg. Przyprawa warzywna do zup, mięsa i sosów. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. 15871270-7 PN-A-94052:1996 litr 1200 9. Pieprz ziołowy Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 1-3 kg. Zapach i smak charakterystyczny dla przyprawy, przyprawa zmielona (proszek). Niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. 15872100-2 PN-A- 86952:1997/Az1:2002 kg 45 10. Pieprz naturalny Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 1-5 kg. Zapach i smak charakterystyczny dla przyprawy, przyprawa zmielona (proszek). Niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. 15872100-2 PN-A- 86965:1997/Az1:2002 kg 45 11. Papryka mielona ostra Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 1-5 kg. Zapach i smak charakterystyczny dla przyprawy, przyprawa zmielona (proszek). Niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. 15331136-9 PN-A-86955:1997 kg 45 12. Majeranek Opakowania papierowe lub worek foliowy po 0,5-2 kg. Zapach i smak charakterystyczny dla przyprawy. Niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. 15872000-1 PN-A- 86958:1997/Az1:2002 kg 45 13. Liść laurowy Opakowanie papierowe lub worek foliowy pakowany po 0,5-2 kg. Zapach i smak charakterystyczny dla przyprawy. Niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. 15872000-1 PN-A- 86967:1998/Az1:2002 kg 30 14. Ziele angielskie Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 1-2 kg. Zapach i smak charakterystyczny dla przyprawy. Niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. 15872000-1 PN-A- 86967:1998/Az1:2002 kg 30 15. Czosnek granulowany dla ludzi Opakowanie papierowe lub worek foliowy pakowany po 0,5-2 kg O ostrym, charakterystycznym zapachu oraz palącym słodkawym smaku. Niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. 15870000-7 Wg polskich norm kg 20 16. Koperek suszony Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 0,5-1 kg. Data ważności produktu co najmniej 9 miesięcy od dnia dostawy. 15331000-7 PN-A-77603:2007 kg 30 17. Herbata granulowana pakowana w przedziale od 0,10 - 30 kg, w opakowaniu papierowym lub z tworzyw sztucznych. Smak i aromat naparu herbacianego charakterystyczny, bez goryczy. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. 15863000-5 PN-ISO 3720:1997/Ap2:2006 kg 600 18. Musztarda W słoikach szklanych lub w opakowaniach pcv o wadze od 0,20 - 1,00 kg. Musztarda powinna mieć jednolitą półpłynną masę o barwie żółtej do jasnobrunatnej, o smaku lekko piekącym i zapachu octu. Pleśń na powierzchni musztardy lub fermentacja są cechami dyskwalifikującymi. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. 15871250-1 PN-A- 86964:2002/Az1:2004 kg 1200 19. Ketchup W opakowaniach plastikowych pcv o pojemności od 0,450-1,00 kg, pikantny. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. 15871230-5 PN-A-77601:1975 kg 1500.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu nie jest zobowiązany wnieść wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
V - Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 5. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których stanowi art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z warunków określonych w pkt. od 5. ppkt 1) do 5. ppkt 4) winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców, albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt. 5.1. powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie. 5.3. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedkładając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5.4. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie od 5. ppkt 1) do 5. ppkt 4) na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale VI specyfikacji. VI - Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do oferty. 6.1. Każdy wykonawca jest zobowiązany oświadczyć, że spełnia warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których stanowi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych),
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2) posiadania wiedzy i doświadczenia (zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których stanowi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych),
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których stanowi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych),
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
6.1. Każdy wykonawca jest zobowiązany oświadczyć, że spełnia warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których stanowi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych),
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej (zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których stanowi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych musi mieć formę pisemną i należy złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji (oryginał). W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy składa co najmniej jeden z tych wykonawców, albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
6.3. Inne dokumenty niewymienione w pkt. 6.2.: 1) wypełniony formularz ofertowy. Formularz ofertowy musi mieć formę pisemną i należy złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji (oryginał), 2) pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy. 6.4. Osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy bądź podpisywania oferty, musi odbywać się zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze. Jeżeli osoba/osoby podpisująca(e) ofertę działa(ją) na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie rodzajowe np. do podpisania oferty, zawarcia umowy itp. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 6.5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w/w oświadczeniach. Z ich treści w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż wykonawca spełnia wymienione warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub nie złożyli pełnomocnictw, albo, którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Ponadto, zamawiający może wezwać wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń. 6.6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika (pełnomocnictwo winno zostać dołączone do oferty) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD KARNY
Adres: 22 -100 Chełm, ul. Kolejowa 112
Telefon: +48 82 565 34 85(8), faks +48 82 565 35 57
www.sw.gov.pl e-mail: zk_ chelm@sw.gov.pl
REGON 000320041, NIP 563 - 10 - 78 - 103.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2013 godzina 09:00, miejsce: ZAKŁAD KARNY Adres: 22 -100 Chełm, ul. Kolejowa 112 Telefon: +48 82 565 34 85(8), faks +48 82 565 35 57 www.sw.gov.pl e-mail: zk_ chelm@sw.gov.pl REGON 000320041, NIP 563 - 10 - 78 - 103.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Remont myjni oraz schodów zewnętrznych w Nadbużańskim Oddziale Straży Granicznej
- Remont budynków i wiaty MPS na terenie Placówki SG w m. Chłopiatyn
- "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1850L w miejscowości Rogatka"
- Usługa sporządzania map
- Dostawa materiałów przeznaczonych do oznakowania poziomego dróg
- "Ogrodzenie oraz monitoring boisk przy Szkole Podstawowej nr 6 w Chełmie" inwestycja realizowana w ramach Budżetu Obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 im. K. Makuszyńskiego w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 roku" - z podziałem na 6 części.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem w okresie od 01.07.2024r do 31.12.2024r. - z podziałem na 6 części
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Zespole Placówek Oświatowych im. Unii Europejskiej w Boronowie w okresie od lipca do grudnia 2024 r."
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kobylej Górze w okresie 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola w Grębowie w roku szkolnym 2024/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Klimkówce w okresie : od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.