eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, ulic i placów oraz prowadzeniem akcji zimowej na drogach powiatowych na terenie gmin Lubliniec, Boronów, Pawonków w latach 2008-2009.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-13

Lubliniec: Wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, ulic i placów oraz prowadzeniem akcji zimowej na drogach powiatowych na terenie gmin Lubliniec, Boronów, Pawonków w latach 2008-2009.
Numer ogłoszenia: 29693 - 2008; data zamieszczenia: 13.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Paderewskiego 7, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3510509, fax 034 3510511.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.starostwo.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, ulic i placów oraz prowadzeniem akcji zimowej na drogach powiatowych na terenie gmin Lubliniec, Boronów, Pawonków w latach 2008-2009..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE A. Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg, ulic, placów i chodników powiatowych położonych na terenie: - gminy Lubliniec - gminy Pawonków - gminy Boronów DROGI POWIATOWE: Miasto Lubliniec Przebieg drogi powiatowej numer drogi długość w km ul. Biała Kolonia 2330 S (08687) 6,600 ul. Droniowicka 2345 S (08866) 4,596 ul. Grunwaldzka 2346 S (08867) 0,303 ul. Podmiejska 2347 S (08872) 1,211 ul. Skłodowskiej 2322 S (08677) 3,184 ul. Wyszyńskiego 2348 S (08871) 1,599 ul. Wawrzyńca Hajdy 2349 S (08870) 0,969 ul. Św. Anny 2350 S (08869) 0,784 ul. Zachodnia 2349 S (08870) 1,138 ul. Żwirki i Wigury 2346 S (08868) 0,519 Rusinowice - Kokotek2331 S (08688) 6,300 Lubliniec - Krupski Młyn2351 S (08678) 3,500 ul. P. Stalmacha 2351 S (08678) 2,833 ul. Oleska 2351 S (08678) 2,622 ul. Zwycięstwa 2351 S (08678) 0,523 Razem : 36,678 km Gmina Boronów Przebieg drogi powiatowej nr drogi długość w km Hadra - Zumpy S 2327 (08683) 3,800 Dębowa Góra - Hutki S 1022 (08690) 3,300 Razem 7,100 km Gmina Pawonków Przebieg drogi powiatowej numer drogi długość w km Gwoździany - Dzielna - Gajdy 2307 S (08662) 2,120 Pawonków - Łagiewniki - Kulikowa 2308 S (08663) 5,500 Pawonków - Lubecko 2313 S (08668) 2,400 Stara Bzinica - Gwoździany 2319S (08674) 4,100 Pludry - Łagiewniki M. - Pawonków 2320 S (08675) 6,660 Pawonków DK 46-Kośmidry- granica powiatu 2321 S (08676) 8,700 Koszwice - Kuźnica - Lubliniec 2322 S (08677) 6,700 Razem 36,180 km Szczegółowy zakres prac określony został w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 3 oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na obszarze dróg objętych przedmiotem zamówienia w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania ofert i zawarcia umowy. W szczególności zaleca się samodzielnie rozpoznanie ukształtowania terenu, możliwości urządzenia zaplecza technicznego, możliwości zasilania w energię i inne media, stanu dróg dojazdowych, urządzeń telekomunikacyjnych, możliwości zakwaterowania załogi itp. Wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy wykonawca. Każdy wykonawca ponosi również wyłączna odpowiedzialność za treści uzyskanej informacji oraz wszelkie straty lub szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnej na placu budowy. ZADANIE B. Zimowe utrzymanie dróg, które odbywać się będzie zgodnie ze standardem IV, tj.: Opis standardu Dopuszczalne odstępstwa od stanu nawierzchni opisanego standardem z określeniem czasu, w jakim skutki danego zjawiska atmosferycznego powinny być usunięte (zlikwidowane) po ustaniu opadów śniegu od stwierdzenia zjawiska atmosferycznego przez kierującego zimowym utrzymaniem lub powzięcia przez niego uwiarygodnionych informacji o wystąpieniu powyższego Jezdnia odśnieżona na całej szerokości a śliskość zimowa zlikwidowana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu. -śnieg luźny może zalegać do 8 godzin, -może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości utrudniającej ruch samochodów osobowych, -zaspy mogą występować do 8 godzin Dopuszcza się przerwy w komunikacji do 8 godzin.W miejscach wyznaczonych: - gołoledź - 8 godzin - lodowica - 8 godzin - śliskości pośniegowej - 10 godzin Szczegółowy zakres prac określony został w kalkulacji zimowego utrzymania dróg stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Realizacja Zadania B odbywać się będzie wg następujących zasad: 1.Prowadzenie akcji zimowego utrzymania na drogach następować będzie według odpowiedniego standardu odśnieżania określonego powyżej. 2.Prace związane z prowadzeniem akcji zimowego utrzymania wykonywane będą w dniach, gdy wymagać tego będą warunki atmosferyczne i w takim czasie, aby zapewnić przejezdność dróg i chodników od godz. 500. 3.Wykonawca zapewni całodobową łączność telefoniczną. 4.Przed przystąpieniem do wykonania prac Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia i uzyskania ustnej akceptacji osoby wyznaczonej przez Zamawiającego do koordynacji prac. Na żądanie Wykonawcy Zamawiający niezwłocznie potwierdzi pisemnie, wyrażoną ustnie akceptację. 5.Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia prac w ciągu 1 godziny od zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego niezależnie od pory dnia, a także w dni wolne od pracy. 6.Wykonawca zobowiązany jest do składania Zamawiającemu codziennych raportów z wykonanych prac. Wzór raportu stanowi załącznik nr 6. 7.Oczyszczanie poboczy z piasku po zimie będzie wykonywane w zależności od potrzeb tylko na pisemne zlecenie Zamawiającego. 8.W zakres obowiązków Wykonawcy wchodzi również utrzymanie czytelności oznakowania pionowego (usuwanie nawiewanego śniegu). 9.Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat bezpieczeństwa, deklarację zgodności z polską normą lub aprobatę techniczną. 10.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo robót, mienia i osób postronnych oraz porządek na terenie i w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 11.Wykonawca zobowiązany jest do: a)zakupu i zabezpieczenia mieszanek do posypywania nawierzchni (sól i piasek), b)zakupu i zabezpieczenia sorbentów i neutralizatorów, c)zapewnienia osoby dyżurnej do dysponowania sprzętem, podawania informacji o stanie dróg do ośrodka dyspozycyjnego akcji zimowej, d)zapewnienia sprzętu do pracy w szczególnie ciężkich warunkach zimowych. 12.Wykonawca zobowiązany jest, do co tygodniowego przeglądu stanu dróg pod względem stanu nawierzchni, oznakowania i urządzeń przydrożnych oraz przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji planu prac niezbędnych do wykonania. 13.Drogi, których utrzymanie jest przedmiotem zamówienia przedstawia załącznik graficzny nr 7 do niniejszej SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu winien wpłacić wadium w wysokości 1,5 % tj. 29192,50 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy sto dziewięćdziesiąt dwa złote 50/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. (Słownie: dwieście tysięcy złotych) 3.Wykonawca musi dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4.Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 robotą budowlaną podobną do przedmiotu zamówienia. 5.Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem sprzętem i urządzeniami niezbędnym do realizacji zamówienia: -samochód samowyładowczy, dopuszczalna masa całkowita min. 5 t- 3 szt. -samochód dostawczy - 2 szt. -walec statyczny samojezdny - min. 4 t - 2 szt. -piła spalinowa do cięcia nawierzchni bitumicznych - 2 szt. -zagęszczarka spalinowa - 2 szt. -koparko - spycharka - 1 szt. -pługo - piaskarki - 3 szt., w tym co najmniej dwie na podwoziu samochodowym -frezarka do nawierzchni drogowych - 1 szt. 6. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w punkcie VI niniejszej SIWZ. 7.Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty następujące dokumenty: a)Aktualny zawierający dane od ostatniej zmiany odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. e)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. f)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych. g)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, h)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. i)Wykaz wykonanego w okresie ostatnich pięciu lat minimum 1 zamówienia o wartości co najmniej 1 000 000 zł, podobnego do przedmiotu zamówienia z podaniem wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. Przez zamówienie podobne należy rozumieć wykonanie zadania w zakresie bieżącego utrzymania dróg, ulic, placów oraz prowadzenie akcji zimowej. j)Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, o których mowa w pkt-cie i). k)Wykaz sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca. 2.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) wraz z dowodem opłacenia składek. 3.Wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom, z podaniem ich nazwy i wartości części zamówienia. 4.Wszystkie dołączone dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy. 5.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa z podaniem jego zakresu. 6.Każdy podmiot oferty wspólnej (np. konsorcjum), zobowiązani są dołączyć dokumenty wymienione w punkcie V.1 od a do f a pozostałe łącznie. 7.Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 Prawo Zamówień Publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w odniesieniu, do których Wykonawca składając ofertę zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie winno być opatrzone klauzulą: Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Informację stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Dz.U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych: A - w pkt VI.1a, VI. 1c, VI. 1e - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. B - w pkt VI. 1d - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień Publicznych. C - Dokumenty, o których mowa w pkt, A lit. a i b oraz pkt B, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt A lit. c, powinien być wystawiony, nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie VI. 1a, VI. 1 c, VI. 1 d, VI. 1 e, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt C stosuje się odpowiednio. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.starostwo.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lublińcu ul.Paderewskiego 7 42 - 700 Lubliniec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lublińcu ul.Paderewskiego 7 42 - 700 Lubliniec pok. nr 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.