eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji dla pracowników socjalnych realizujących standard pracy socjalnej na rzecz osób bezdomnych i zagrożonych bezdomnością

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-26

Kraków: Zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji dla pracowników socjalnych realizujących standard pracy socjalnej na rzecz osób bezdomnych i zagrożonych bezdomnością
Numer ogłoszenia: 296868 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260778 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji dla pracowników socjalnych realizujących standard pracy socjalnej na rzecz osób bezdomnych i zagrożonych bezdomnością.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie superwizji dla pracowników socjalnych realizujących standard pracy socjalnej na rzecz osób bezdomnych i zagrożonych bezdomnością, według poniższych wytycznych: 1. Superwizja będzie prowadzona w formie spotkań grupowych. Wykonawca przeprowadzi zajęcia dla 2 grup liczących po 6-10 osób. 2. Zajęcia będą trwać po 2 godziny zegarowe dla każdej z grup podczas 2 spotkań, w tym 15-sto minutowa przerwa i 4 godziny zegarowe podczas jednego spotkania wspólnego dla obu gru. Łącznie Wykonawca przeprowadzi 12 godzin superwizji. Zajęcia będą odbywać się w okresie od 01 do 30 sierpnia 2013 roku, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30-15:30; 3. Zajęcia superwizji prowadzone będą w zakresie metodologii pracy w oparciu o Podejście Skoncentrowane na Rozwiązaniach (SFA). Zajęcia ukierunkowane będą na aktywizowanie osób uczestniczących w zajęciach, by stali się świadomi swoich umiejętności i dzięki temu udoskonalili swój warsztat pracy. Superwizje prowadzone będą na bazie własnych doświadczeń uczestników, w oparciu o metody aktywizujące: m.in. odgrywanie ról, burzę mózgów, pytanie o cel, o motywowanie do zmiany, modelowanie zachowań, z zastosowaniem technik audiowizualnych. Osoby uczestniczące w zajęciach będą mieć za zadanie skupić się na swoich mocnych stronach i aktywnie poszukiwać rozwiązań zaobserwowanych problemów. Superwizowani będą się dzielić doświadczeniami, refleksjami i wiedzą. Grupa udzieli wsparcia jej członkom. Zajęcia odbywać będą się w oparciu o zindywidualizowane podejście (praca w oparciu o konkretny przypadek).Wspólnie budowane będą plany pomocy klientom. Uczestnicy zajęć doskonalić będą umiejętności: pracy z grupą, interpretowania obserwacji prowadzonych w środowisku klienta, planowania pracy z klientem, negocjacji, asertywnego współdziałania z klientem, dokonywania oceny pracy klienta, wykorzystywania dostępnych narzędzi wpływu na klienta. Część zajęć będzie filmowana w celu późniejszej grupowej analizy udanych interakcji i umiejętności w zakresie komunikacji społecznej. 4. W trakcie realizacji superwizji Wykonawca przeprowadzi dla każdej grupy co najmniej 2 spotkania tematyczne trwające 2 godziny zegarowe. Zakres spotkań tematycznych: techniki przeciwdziałania bierności osób bezdomnych, motywowanie do zmiany sytuacji życiowej, asystowanie i towarzyszenie, etyka pracy w pomaganiu osobie bezdomnej, w tym podmiotowość i prawo do samostanowienia; 5. Wykonawca, przed rozpoczęciem realizacji usługi, przedstawi Zamawiającemu harmonogram realizacji spotkań tematycznych oraz studium przypadku, o których mowa odpowiednio w pkt. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo uczestnictwa w spotkaniach grup w celu weryfikacji realizacji usługi zgodnie z umową. 6. Usługa będzie realizowana w lokalu zapewnionym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt niezbędny do realizacji usługi tj.: komputer, flipczart lub tablicę, markery, rzutnik, sprzęt do filmowania usługi, w celu późniejszej grupowej analizy udanych interakcji i umiejętności w zakresie komunikacji społecznej. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli w zakresie realizacji przedmiotu umowy zarówno przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego jak i podmiotów kontrolujących Zamawiającego, w tym prawo uczestnictwa w superwizjach. 8. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się miesiąc kalendarzowy. 9. Wynagrodzenie zostanie zapłacone przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze lub rachunku. Wynagrodzenie do wypłaty zostanie obliczone jako iloczyn rzeczywistej liczby godzin usługi i wartości jednej roboczogodziny. 10. Rozliczenie usługi nastąpi na podstawie ustalonego przez Wykonawcę i przekazanego Zamawiającemu harmonogramu spotkań/konsultacji oraz list obecności uczestników superwizji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt Druga szansa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Beata Dąbrowska Centrum Metodyczno - Szkoleniowe BOSSTON, os. Tysiąclecia 53/12, 31-610 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3720,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.