eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ogrodzieniec › Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ogrodzieniec o długości ok. 63 km. i dróg użytku rolnego o długości ok.10 km. - ceny jednostkowe.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-20

Ogrodzieniec: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ogrodzieniec o długości ok. 63 km. i dróg użytku rolnego o długości ok.10 km. - ceny jednostkowe.
Numer ogłoszenia: 296860 - 2011; data zamieszczenia: 20.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ogrodzieńcu , plac Wolności 42, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 32 67 32 081, faks 32 67 09 721.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ogrodzieniec o długości ok. 63 km. i dróg użytku rolnego o długości ok.10 km. - ceny jednostkowe..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy o łącznej długości ok. 63 km. z czego ok. 30% stanowią wąskie uliczki / do 3m szerokości/, oraz drogi użytku rolnego ok. 10 km polegające na: - odśnieżaniu całej szerokości jezdni wraz z poboczem W kalkulacji 1 km. odśnieżania należy uwzględnić całą szerokość drogi ( t.j. jezdnia i pobocze ok. 1m.)W przypadku nadmiaru śniegu wywóz z miejsc uciążliwych dla ruchu kołowego i pieszego.W przypadku wystąpienia trudnych warunków zimowych / tj. silne zawieje i zamiecie śnieżne/ użycie sprzętu ciężkiego. - likwidacji śliskości poprzez posypywanie materiałami zwiększającymi szorstkość t.j. mieszanką piasku i żużla lub piasku i soli drogowej (w ilości 20 -25 g/m2 przy temperaturze od -3 do -6 st. C i od 25 - 30 g/m2 przy temperaturze od -7 do -10 st. C) jezdni do 90% szerokości w miejscach niebezpiecznych t.j skrzyżowania, przystanki PKS, łuki, wzniesienia. W przypadku wystąpienia gołoledzi posypywanie całości dróg mieszanką soli i piasku. Przyjmuje się następujące warunki prowadzenia /akcji zima/ a) rozpoczęcie / akcji /: bezzwłocznie po wystąpieniu śliskości jezdni, i w 1 godzinę po rozpoczęciu opadów śniegu. b) zakończenie : do 4 godzin od rozpoczęcia w przypadku likwidacji śliskości, i do 8 godzin od ustania opadów. W razie awarii sprzętu wykonawca zapewnia sprzęt zastępczy. Materiały do zwalczania śliskości zimowej: Do zwalczania śliskości zimowej mogą być używane następujące materiały: - piasek o uziarnieniu 2 -5 mm bez zanieczyszczeń ilastych i gliniastych, - żużel wielkopiecowy , kruszywo niesortowane frakcji 2 - 8 mm - mieszanka piasku i żużla o uziarnieniu j.w. - mieszanka piasku i soli drogowej Do prowadzenia /akcji zimowej/ na terenie miasta i gminy wykonawca zamówienia powinien dysponować sprawnym technicznie następującym sprzętem lub posiadać umowę na dzierżawę sprzętu na czas realizacji zamówienia : - pługo-piaskarkę wyposażoną w pług patrolowy jedno lub dwulemieszowy - ciągnik wyposażony w krótki pług odśnieżny i rozrzutnik - min 3 szt - ładowarkę o poj. łyżki nie mniejszej niż 1 m3 - spycharkę gąsienicową o mocy nie mniejszej niż 100 kM. - samochód samowyładowczy o ład. powyżej 10 T. wyposażony w pług patrolowy dwulemieszowy (posłuży także do wywozu nadmiaru śniegu). - samochód osobowy -dyżurny Sprzęt do prowadzenia /akcji/ powinien być wyposażony w lampy sygnalizacyjne a kierowcy i operatorzy w telefony komórkowe.Ilość sprzętu zatrudnionego powinna być dostosowana do panujących warunków drogowych i długości obsługiwanych dróg..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w zakresie o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00 - 90.21.20.00 90.21.30.00 - 90.21.30.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - w formie oświadczenia w następującym zakresie: 1) wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, 3) wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: w tym minimum jednego odpowiadającego charakterowi zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie Przez zamówienie odpowiadające charakterowi zamówienia należy rozumieć zamówienie o wartości nie mniejszej niż 350 000 zł na zimowe utrzymanie dróg,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz sprzętu / sprawnego technicznie/ potrzebnego do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o całodobowej dyspozycyjności wykonawcy / również w niedziele i święta/ w okresie od 1 listopada do 31 marca w całym okresie obowiązywania umowy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opłaconą polisę potwierdzającą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z sumą ubezpieczenia co najmniej 500 000 zł, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ogrodzieńcu Plac Wolności 42 42-440 Ogrodzieniec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ogrodzieńcu Plac Wolności 42 - Administracja 42-440 Ogrodzieniec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.