Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-22
Lubin: Przebudowa ulicy 1-go Maja w Lubinie
Numer ogłoszenia: 29685 - 2016; data zamieszczenia: 22.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Lubin - Urząd Miejski w Lubinie , ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 76 7468129, 7468277, faks 76 7468287.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy 1-go Maja w Lubinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy 1-go Maja w Lubinie na odcinku ok. 400 m od przejazdu kolejowego i skrzyżowania z ul. Kolejową do skrzyżowania z ul. Traugutta (wraz z przebudową skrzyżowania) - (dz. nr 34 obr. 5 m. Lubina). 2. Zakres przebudowy drogi obejmować będzie m.in.: - zmianę geometrii drogi gminnej wraz z przebudową konstrukcji nawierzchni, - przebudowę chodników z wydzieleniem ścieżki rowerowej, - przebudowę i budowę zjazdów, - budowę zatok autobusowych i postojowych, - przebudowę oświetlenia ulicznego, - przebudowę kanalizacji deszczowej, - budowę kanału technologicznego, - usuniecie kolizji z uzbrojeniem podziemnym;.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówienia uzupełniającego będzie przebudowa ulicy 1-go Maja w Lubinie, wielkość - nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium: 75000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwa zadania obejmujące swym zakresem roboty drogowe w zakresie wykonania podbudowy i nawierzchni asfaltowych z betonu asfaltowego lub mieszanki SMA wraz budową kanalizacji sanitarnej i budową oświetlenia drogowego, o wartości nie mniejszej niż 3 500 000 zł każde z zadań. Zamawiający nie dopuszcza sumowania zakresu zadań w celu wykazania spełnienia warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1/ informacja dotycząca części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 2/ oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania umowy, w sytuacji gdy jej realizacja nie będzie możliwa, przez m.in.: A/ wystąpienie kolizji prowadzonych robót z uzbrojeniem podziemnym, B/ w przypadku zmiany danych lub przekształcenia podmiotu, C/ w przypadku zmiany prawa podatkowego w zakresie podatku VAT na roboty objęte umową; D/ niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót, E/ przypadki losowe ( awarie urządzeń, zniszczenia wywołane przez wiatrołomy, wyładowania atmosferyczne itp. F/ możliwość wystąpienia zamówień dodatkowych mogących mieć wpływ na realizację umowy, G/ zmiany przepisów powodujące konieczność zastosowania innych rozwiązań niż przyjęto w dokumentacji, H/ konieczność przeprowadzenia dodatkowych badań technicznych I/ wykonanie dodatkowego projektu, zastosowanie nowych rozwiązań projektowych przeprojektowania, J / przedłużający się czas trwania procedur administracyjnych, K/ zmiana podwykonawcy za zgodą zamawiającego na etapie realizacji zamówienia, L/ powierzenie podwykonawcom za zgodą Zamawiającego innej części zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy, Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lubinie, ul.Kilińskiego 10, pokój Nr 106.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Lubinie, ul.Kilińskiego 10, pokój Nr 106.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Awaryjna bezwykopowa naprawa kanałów metodą długiego oraz krótkiego rękawa CIPP - drogi gminne i powiatowe w Lubinie
- Usługi w zakresie całodobowej ochrony osób, mienia, obiektu i terenu należącego do Centrum Kultury "MUZA" w Lubinie przy ulicy Armii Krajowej 1
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy skrzyżowania drogi nr 101157D wraz z budową odwodnienia w Goli.
- "Modernizacja budynku przy al. KEN w Lubinie"(2)
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- PRACE KONSERWATORSKIE, RESTAURATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE W DOMU SZWAJCARSKIM NA WYSPIE EDWARDA, JEZIORO RACZYŃSKIE, ZANIEMYŚL, NR W REJESTRZE 2503/A
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
- Remont budynku Sądu Apelacyjnego w Lublinie
- Odnawialne źródła energii w Gminie Bojanowo wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne
- Remont i przebudowa toalet z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w bud. PP-1(11-1) Pałacu w Łobzowie przy ul. Podchorążych 1 w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.