eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynek › Budowa i wyposażenie placów zabaw w miejscowościach Nadrowo i Platyny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-22

Olsztynek: Budowa i wyposażenie placów zabaw w miejscowościach Nadrowo i Platyny
Numer ogłoszenia: 29682 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka , ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192799, 5192705.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztynek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i wyposażenie placów zabaw w miejscowościach Nadrowo i Platyny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadnia pn.: Budowa i wyposażenie placów zabaw w miejscowościach Nadrowo i Platyny Zamawiający posiada dokument potwierdzający akceptację zgłoszenia zamiaru urządzenia placu zabaw w Nadrowie na działkach nr 8/32; 8/33 (Znak: IB - 2.6743.Onk.52.18905.2011 z dnia 22.12.2011r.). Zamawiający posiada dokument potwierdzający akceptację zgłoszenia zamiaru urządzenia placu zabaw w Platynach na działkach nr 20/7 (Znak: IB - 2.6743.Onk.53.18904.2011 z dnia 22.12.2011r.). 2. Zakres prac obejmuje: 1) Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Nadrowo w następujący asortyment: a) Zabawka na sprężynie (1 szt.); b) Huśtawka wagowa na sprężynach (czteroosobowa) (1 szt.); c) Huśtawka wahadłowa (1 szt.); d) Piaskownica drewniana (1szt.); e) Zestaw rekreacyjny (1szt.); f) Karuzela tarczowa (1szt.); g) Kosz na śmieci (2 szt.); h) Regulamin placu zabaw (1 szt.); i) Ławka z oparciem (2 szt.); j) Stojak na rowery (1 szt.); k) Ogrodzenie placu zabaw: 44 mb (Uzupełnienie istniejącego ogrodzenie); l) Zieleń (Wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie bez nawożenia). 2) Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Platyny w następujący asortyment: a) Huśtawka wagowa (1 szt.); b) Huśtawka wahadłowa (1 szt.); c) Pomost z trapem (1 szt.); d) Piaskownica (1szt.); e) Zestaw rekreacyjny dwuwieżowy (1 szt.); f) Kosz na śmieci (1 szt.); g) Stół z ławkami (2 szt.); h) Tablica do rysowania (1 szt.) i) Regulamin placu zabaw (1 szt.); j) Stojak na rowery (1 szt.); j) Ogrodzenie terenu k) Zieleń (Wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie bez nawożenia). 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w następujących dokumentach: a) projektach budowlanych stanowiących Załączniki Nr 9 i Nr 13 do SIWZ, b) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki nr 10 i Nr 14 do SIWZ c) przedmiarach robót stanowiących załączniki nr 11 i Nr 15 do SIWZ, które odczytywane łącznie ze wszystkimi częściami dokumentacji projektowej stanowią materiał pomocniczy dla Wykonawcy do kalkulacji ceny. 4. Do obowiązków wykonawców należeć będzie również wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaskowej lub innej np. żwirek, kora, wióry. Zamawiający informuje, iż nie dopuszcza zastosowania nawierzchni poliuretanowej, z gumowych płytek, sztucznej trawy, nawierzchni wylewanych lub innej podobnej nawierzchni bezpiecznej. Nawierzchnie bezpieczne piaskowe należy wykonać jedynie w strefach bezpieczeństwa urządzeń, które tej nawierzchni wymagają w przypadku urządzeń, dla których dopuszczalna jest nawierzchnia trawiasta, należy wykonać nawierzchnię bezpieczną trawiastą. 5. W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzi wykonanie chodników i ciągów komunikacyjnych z kostki. 6. Materiały i urządzenia, które zostaną użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, powinny odpowiadać co do jakości wymogów wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy - Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. 2010 Nr 243, poz. 1623 ze zm.). 7. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje i aprobaty techniczne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.00.00.00 - Roboty budowlane 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymagają posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest udowodnić wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - budowę i wyposażenie co najmniej dwóch placów zabaw o wartości nie mniejszej niż 16 000,00 zł brutto każdy oraz nie mniej niż dwóch ogrodzeń o długości nie mniejszej niż 40 m każde. Zamawiający uzna warunek za spełniony również wówczas, gdy Wykonawca udowodni budowę i wyposażenie co najmniej dwóch placów zabaw o wartości nie mniejszej niż 16 000,00 zł każdy wraz z budową ogrodzeń tych placów o długości łącznej nie mniejszej niż 80 m. Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie dołączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1.1 , 1.2 niniejszej SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu, jest potwierdzenie, iż wykonawca dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy. Wykazana osoba musi legitymować się wykształceniem wyższym lub średnim i uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. W przypadku uprawnień dla osób dopuszcza się odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, z zastrzeżeniem przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010, Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394). Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie dołączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1.1. , 1.3. i 1.4 niniejszej SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy (stanowiący załącznik zał. nr 1 do SIWZ); 2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie musi zostać złożone w formie oryginału lub odpisu poświadczonego notarialnie. W przypadku korzystania z doświadczenia innego podmiotu zobowiązanie musi bezwzględnie zawierać informacje o sposobie uczestnictwa podmiotu trzeciego w wykonaniu zamówienia. 3) W przypadku, gdy pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inne dokumenty tych podmiotów zostaną podpisane lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez inne osoby niż reprezentujące podmioty na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia pełnomocnictw dla osób podpisujących zobowiązanie / dokumenty lub potwierdzających dokumenty. (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dopuszczalne zmiany umowy opisane zostały w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztynek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, pokój nr 11 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekty: Wyposażenie placów zabaw w miejscowościach Nadrowo i Wyposażenie placów zabaw w miejscowościach Platyny współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów w ramach Programu Rozwoju Obszarów wiejskich..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.