eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie animacji komputerowych terenów zalewowych zagrożonych powodzią od morza przez Wisłę Śmiałą, która obejmuje dwie wyspy Sobieszewską i Portową oraz teren z hipotetyczną zabudową rejonu parku Ptasi Raj.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-10

Warszawa: Wykonanie animacji komputerowych terenów zalewowych zagrożonych powodzią od morza przez Wisłę Śmiałą, która obejmuje dwie wyspy Sobieszewską i Portową oraz teren z hipotetyczną zabudową rejonu parku Ptasi Raj.
Numer ogłoszenia: 296814 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, faks 22 5694415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie animacji komputerowych terenów zalewowych zagrożonych powodzią od morza przez Wisłę Śmiałą, która obejmuje dwie wyspy Sobieszewską i Portową oraz teren z hipotetyczną zabudową rejonu parku Ptasi Raj..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Wykonanie animacji komputerowych terenów zalewowych zagrożonych powodzią od morza przez Wisłę Śmiałą, która obejmuje dwie wyspy Sobieszewską i Portową oraz teren z hipotetyczną zabudową rejonu parku Ptasi Raj na podstawie udostępnionych przez Zamawiającego danych przestrzennych w postaci numerycznego modelu terenu, ortofotomapy, zasięgów powodzi, istniejącej zabudowy oraz uzupełnionych przez Wykonawcę o warstwy informacyjne hipotetycznej zabudowy 3D oraz drzew. Celem przedmiotu zamówienia jest uzyskanie plastycznej, realistycznej i atrakcyjnej wizualnie ilustracji przestrzennego rozkładu zasobów wodnych na obszarach zagrożonych od morza przez Wisłę Śmiałą, obejmuje dwie wyspy Sobieszewską i Portową oraz hipotetyczną zabudowę rejonu parku Ptasi Raj, zgodnego z prognozowanym zagrożeniem powodziowym oraz wykonanej w oparciu o zweryfikowane przez Zamawiającego dane przestrzenne GIS. Niniejsze zamówienie obejmuje następujące zadania: ETAP I : 2.1.1. Utworzenie nowej dodatkowej warstwy z hipotetyczną zabudową w rejonie parku Ptasi Raj w formacie ESRI File Geodatabase (*. GDB) lub innym zgodnym z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem ESRI ArcGIS. Budynki, które powstaną muszą zachować standard OGC: City GML LoD 2 tzn. modele budynków w postaci brył prostych wraz z nałożonymi teksturami ze zdjęć elewacji innych budynków, z dachami różnego typu i kubatury. Szacunkowa ilość to ok. 50 sztuk przy czym co najmniej 10 budynków będzie niepowtarzalnych. Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania dostarczonych modeli budynków. Utworzonej warstwie informacyjnej należy nadać układ odniesienia przestrzennego ETRS 1989 Poland CS92. 2.1.2 Utworzenie punktowej warstwy informacyjnej symbolizującej drzewa rosnące na terenie parku Ptasi Raj pokrytym lasami. Zamawiający nie zakłada konieczności wykonywania inwentaryzacji zieleni na terenie parku Ptasi Raj a obiekty symbolizujące drzewa mogą zostać rozmieszczone dowolnie w granicach występowania zadrzewień na ww. terenie i przy gęstości nie większej niż 1 obiekt na 4 m2. Utworzonej warstwie informacyjnej należy nadać układ odniesienia przestrzennego ETRS_1989_Poland_CS92 2.1.3. Przygotowanie projektu 3D stanowiącego model terenu wraz z pokryciem zabudową i drzewami stanowiącego środowisko dla animacji. Projekt 3D musi zawierać: - Numeryczny model terenu z nałożoną ortofotomapą dostarczony przez Zamawiającego; - Modele budynków przekazane przez Zamawiającego oraz modele hipotetycznej Zabudowy wykonane wg. wytycznych pkt. 1.1; - Modele drzew na terenie lasów wg. wytycznych pkt 2.1.2. Ww. warstwy informacyjne muszą zostać wyświetlone w jednorodnym układzie współrzędnych oraz muszą uzyskać symbolizację możliwie wiernie odzwierciedlającą rzeczywistość. ETAP II 2.1.4. Utworzenie animacji 3D: Utworzenie animacji 3D odbędzie się przy wykorzystaniu Projektu 3D wg pkt 2.1.3 oraz danych przestrzennych dostarczonych przez Zamawiającego obejmujące obszary zagrożone od morza przez Wisłę Śmiałą, obejmujące dwie wyspy Sobieszewską i Portową oraz hipotetyczną zabudowę rejonu parku Ptasi Raj. Obszary zalewowe zostaną przekazane w postaci około 500 plików w formacie ASCII (pliki te pochodzą z programu MIKE 21, w którym zostało przeprowadzone modelowanie obszaru Wisły Śmiałej). Każdy plik odzwierciedla rozkład poziomu wody (przy uwzględnieniu fal powodziowych) w danym czasie. Szczegółowe wymagania dotyczące animacji: -długość każdej pojedynczej animacji powinna wynosić nie mniej niż 40 sekund, -pliki wyjściowe w formacie FLASH, -Animacje mają przedstawiać: -1 ogólny widok na cały obszar opracowania (obszar od morza przez Wisłę Śmiałą z Wyspą Sobieszewską i Portową oraz hipotetyczną zabudową parku Ptasi Raj), - 8 odrębnych wybranych miejsc charakterystycznych (po konsultacjach ze Zleceniodawcą) dla kilku różnych scenariuszy zalewanego terenu, - Animacje mają w czytelny sposób pokazywać następujące aspekty: - zalewane obszary oraz budynki ( zbliżenia, lot nad terenem itp.), - zaznaczanie stanów ostrzegawczych i alarmowych, zgodnie z przyjętą kolorystyką dot. ostrzeżeń (4 stopniowa) znajdującą się na stronie www.pogodynka.pl - Podczas każdej animacji powinno być widać dynamicznie zmieniający się poziom wody Dodatkowe efekty wizualne: - umieszczenie odpowiednich oznaczeń projektu (np. logo) z rozszerzeniem w formacie EPS, oznaczenia będą dostarczone przez zamawiającego, - dodanie dynamicznego intro wstępnego z informacją na temat realizowanego projektu; czas trwania intro nie powinna wliczać się w czas animacji, - umieszczenie w trakcie animacji efektów dźwiękowych / muzyki, utworzenie materiałów dźwiękowych w gestii wykonawcy po akceptacji Zamawiającego, - podłożenie napisów z dodatkowymi informacjami, - zrobienie renderingu do rozdzielczości HD. 2.1.5. Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące dane utworzone i wykorzystane do wykonania przedmiotu zamówienia: 2.1.5.1. Modele hipotetycznej zabudowy wg. wytycznych z pkt 2.1.1 SIWZ w formie jednego odrębnego pliku w formacie ESRI File Geodatabase (*.GDB) lub innym zgodnym z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem ESRI ArcGIS. 2.1.5.2. Warstwę informacyjną drzew wg. wytycznych z pkt 2.1.2 SIWZ w formie jednego odrębnego pliku w formacie ESRI File Geodatabase (*.GDB) lub innym zgodnym z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem ESRI ArcGIS. 2.1.5.3. Projekt 3D wg. wytycznych z pkt 2.1.3 i 2.1.4 w formacie zgodnym z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem ESRI ArcGIS. 2.1.5.4. Wszystkie pliki źródłowe użyte do stworzenia animacji zostaną przekazane Zamawiającemu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.60.00 - Pakiety oprogramowania prezentacyjnego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się realizacją i udokumentować należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej dwóch zamówień polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu prac związanych z tworzeniem wizualizacji 3D przy wykorzystaniu Systemów Informacji Przestrzennej GIS , w oparciu o bazę GIS oraz model zabudowy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści umowy w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy: a. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia, wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; b. zaistnieją zdarzenia siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź, zamieszki, wojna. c. zaistnieją okoliczności powodujące konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności z uwagi na: wykonanie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, d. konieczność wprowadzenia zmian będzie dotyczyć treści w dokumencie o charakterze informacyjno- instrukcyjnym, niezbędnym do sprawnej realizacji umowy w szczególności: zmiana osób uprawnionych do kontaktów, zmiana osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonów, faksu, poczty elektronicznej etc. e. zaistnieją okoliczności powodujące konieczność zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach których wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy Oddzial Morski w Gdyni, ul. Waszyngtona 42, 81-342 Gdynia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2012 godzina 09:45, miejsce: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - PIB, Oddział Morski w Gdyni, 81-342 Gdynia, ul. Waszyngtona 42, pok. 114.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nr UDA.RPPM.05.03.00-00-001 09-00; Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.