eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usługi trenera samoobrony - trening kompetencji społecznychwarsztaty WenDo i zajęcia edukacyjne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-26

Kraków: Świadczenie usługi trenera samoobrony - trening kompetencji społecznych: warsztaty WenDo i zajęcia edukacyjne
Numer ogłoszenia: 296768 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255870 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi trenera samoobrony - trening kompetencji społecznych: warsztaty WenDo i zajęcia edukacyjne.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i prowadzenie kursu samoobrony WenDo dla kobiet i dziewcząt połączonego z nauką zachowań asertywnych, nauką technik samoobrony, ćwiczeniami z zakresu efektywnej komunikacji i rozwiązywania konfliktów (zajęcia grupowe) - CPV: 80.51.00.00-2. Celem zajęć jest nabycie przez uczestniczki wiedzy w zakresie rozpoznawania zachowań przemocowych, nabycie umiejętności rozpoznawania i podejmowania działań eliminujących zagrożenia ze środowiska. Zamówienie zostało podzielone na części. Zajęcia powinny rozpocząć się na początku sierpnia 2013 roku. I część zamówienia 1. W kursie uczestniczyć będzie maksymalnie 10 osób - kobiet i dziewcząt (beneficjentów i otoczenia Programu Aktywności Lokalnej Ugorek), 2. Przewidywana liczba godzin zajęć: 18 godzin zegarowych. 3. Miejsce realizacji usługi zapewnia Wykonawca, z tym jednak zastrzeżeniem, że będzie się ono znajdować na terenie osiedla Ugorek lub w jego pobliżu - maksymalnie do 1,5 km od siedziby Punktu Aktywności Lokalnej, przy ul. Ułanów 25. 4. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z animatorem lokalnym Punktu Aktywności Lokalnej miejsce realizacji usługi nie później niż na 14 dni przed datą rozpoczęcia zajęć. II część zamówienia 1. W kursie uczestniczyć będzie maksymalnie 10 osób - kobiet i dziewcząt (beneficjentów i otoczenia Programu Aktywności Lokalnej Stworzyć miejsce do życia). 2. Przewidywana liczba godzin zajęć: 12 godzin zegarowych. 3. Miejsce realizacji usługi zapewnia Wykonawca, z tym jednak zastrzeżeniem, że będzie się ono znajdować maksymalnie do 1,5 km od siedziby Punktu Aktywności Lokalnej, Rynek Podgórski 12/5. 4. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z animatorem lokalnym Punktu Aktywności Lokalnej miejsce realizacji usługi nie później niż na 14 dni przed datą rozpoczęcia zajęć. III część zamówienia 1. W kursie uczestniczyć będzie maksymalnie 10 osób - kobiet i dziewcząt (beneficjentów i otoczenia z Programu Aktywności Lokalnej Celarowska). 2. Przewidywana liczba godzin zajęć: 18 godzin zegarowych. 3. Miejsce realizacji usługi, na terenie Dzielnicy III Miasta Krakowa, zostanie wskazane przez animatora lokalnego Punktu Aktywności Lokalnej Celarowska nie później niż na 14 dni przed datą rozpoczęcia zajęć. Warunki dodatkowe, wspólne dla wszystkich części zamówienia: 1. Zajęcia będą prowadzone przez wykładowców posiadających zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne zapewniające właściwą realizację warsztatów, tj. ukończone studia wyższe i 3-letni kurs trenerski WenDo, doświadczenie w prowadzeniu warsztatów WenDo w wymiarze nie mniejszym niż 18 godzin w ciągu ostatnich 3 lat. Zmiana osoby prowadzącej zajęcia jest możliwa wyłącznie za zgodą Zamawiającego, przy czym doświadczenie osoby zastępującej nie może być mniejsze niż osoby zastępowanej. 2. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności na warsztatach, które zobowiązany jest doręczyć Zamawiającemu wraz z fakturą lub rachunkiem. 3. Wykonawca przedstawi szczegółowy program zajęć do akceptacji Zamawiającego w terminie do 10 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć. 4. Usługa zostanie zrealizowana podczas 3 do 6 spotkań. 5. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji fotograficznej usługi i przekazania jej Zamawiającemu po zakończeniu realizacji całej usługi. 6. Wykonawca zobowiązany jest do informowania o nieobecnościach uczestników na zajęciach lub rezygnacji z udziału telefonicznie lub mailem. 7. Wykonawca zobowiązany jest wydać każdemu uczestnikowi zajęć certyfikat ukończenia warsztatów. 8. Na zakończenie zajęć wśród uczestników zostanie przeprowadzona ankieta ewaluacyjna; 9. Wykonawca zobowiązany jest opatrzyć wszystkie dokumenty, a także miejsce realizacji usługi logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz opatrzyć informacją, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji; http://www.efs.gov.pl/zpfe/strony/dokumenty.aspx 10. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). Minimalna wymagana suma ubezpieczenia wynosi 10 000,00 zł. Wykonawca zobowiązany jest doręczyć opłaconą polisę Zamawiającemu najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem zajęć. 11. Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom zajęć sprzęt oraz wszystkie konieczne i zalecane materiały szkoleniowe. 12. Zapłata za wykonaną usługę nastąpi przelewem, w terminie do 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego faktury, wystawionej zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 marca 2011 roku w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 roku, Nr 68, poz. 360). Zamawiający dopuszcza też możliwość rozliczenia usługi rachunkiem.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejska w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego projekt Pora na aktywność.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: I część

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Autonomia, ul. Konrada Wallenroda 55/75, 30-867 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3329,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2340,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6318,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: II część

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Autonomia, ul. Konrada Wallenroda 55/75, 30-867 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2219,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4612,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: III część

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Autonomia, ul. Konrada Wallenroda 55/75, 30-867 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2789,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3888,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.