Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-03
Giżycko: Doposażenie łodzi ratowniczej hybrydowej typu PARKER RIB 1000
w niezbędne urządzenia i sprzęt nurkowy
Numer ogłoszenia: 296741 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Giżycku , ul. Białostocka 2, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 4299100, 4299115, faks 0-87 4299105.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kppspgizycko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie łodzi ratowniczej hybrydowej typu PARKER RIB 1000 w niezbędne urządzenia i sprzęt nurkowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część A zamówienia -zestaw sprzętu ratownictwa wodnego do prowadzenia działań o profilu specjalistycznym : 1. Nurkowy zestaw powietrzny 2. Zestaw kombinezonów suchych nurkowych z zamkiem z przodu 3. Zestaw kombinezonów ratunkowych wypornościowych suchych szybkiego ubierania 4. Zestaw ocieplaczy do kombinezonów suchych 5. Zestaw urządzeń pomiarowych; 6. Zestaw noży nurkowych 7. Zestaw ABC 8. Zestaw urządzeń typu -Grzałka Michalaka 9. Zestaw kamizelek RW 10. Zestaw kołowrotków nurkowych 11. Zestaw karabińczyków 12. Zestaw latarek podstawowych 13. Zestaw latarek zapasowych 14. Zestaw automatów oddechowych z manometrami 15. Zestaw narzędzi serwisowych do automatów oddechowych wraz z myjką ultradźwiękową 16. Zestaw rękawic mokrych 17. Zestaw bojek dekompresyjnych 18. Zestaw ubraniowy Część B zamówienia - Urządzenia: 1.Antena radarowa zamknięta umożliwiająca współpracę z ploterem nawigacyjnym Simrad CX44, - wielkość: 50-70 cm - moc: min. 4 kW - prędkość obrotowa umożliwiająca pracę przy prędkości łodzi do 45 węzłów - kabel antenowy o długości 10-15 m 2.Elektryczna winda do sonaru CM2, - dostosowana do kabloliny o średnicy 8 mm i długości min. 100m - możliwość sterowania za pomocą pilota o długości przewodu min. 9m - prędkość nawijania 0,6-1 m/sek. - zasilanie z akumulatorów łodzi Parker 900 - licznik wydanej liny - funkcja automatycznego zwolnienia liny w przypadku zaczepienia sonarem o dno - masa do 25 kg bez liny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.22.42 - Skafandry nurkowe 37.41.22.41 - Aparatura oddechowa do nurkowania 37.41.22.40 - Przyrządy lub akcesoria do nurkowania 37.41.22.00 - Akwalungi i maski do płytkiego nurkowania 32.35.20.00 - Anteny i reflektory 31.52.74.00 - Oświetlenie podwodne 18.13.10.00 - 18.13.10.00 38.11.30.00 - Sonary .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie przewiduje sięIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz potwierdzili spełnienie poniższych warunków składając stosowne oświadczenie: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , oraz akceptują ustalenia zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia opracowane przez Zamawiającego. Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń lub dokumentów, wymienionych w Rozdziale 5 SIWZ, na zasadzie -spełnia, lub nie spełnia- w odniesieniu do poszczególnych warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać, w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopii, następujące dokumenty: a) formularz ofertowy wraz z wszelkimi załącznikami i informacjami wynikającymi z postanowień SIWZ b) oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 Pzp c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) upoważnienie do złożenia oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - w razie takiej konieczności; e) certyfikaty lub inne dokumenty wystawione przez producenta na oferowany sprzęt zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; f) parametry techniczno -użytkowe oraz ilość i rodzaj sprzętu i urządzeń ujętych w SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kppspgizycko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Giżycku
11-500 Giżycko ul. Białostocka 2 , pokój Nr 8. w dni powszednie ,
godz. od 7:30 do 15:30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 09:45, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Giżycku 11-500 Giżycko ul. Białostocka 2 , sekretariat -pokój Nr 2..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.