eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-24

POZYCJA 29669

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, do kontaktów: Adam Kulesza 022 6028223 Marcin Mazur 022 6028710, ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6028110, fax 022 6028716, e-mail: j_sabala@cdp.mswia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.cpd.bip.mswia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej; Inne:Personalizacja dokumentów. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA, 02-106 Warszawa, ul. Pawińskiego 17/21. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem: CZEŚĆ I: 1) Zestaw komputerowy - 28 kpl., 2) Notebook - 4 szt., 3) Monitor LCD - 81 szt. 4) Drukarka laserowa monochromatyczna - 12 szt., 5) Drukarka laserowa kolorowa - 1 szt., 6) Drukarka igłowa - 10 szt., 7) Skaner - 2 szt., 8) Zasilacz UPS - 3 szt., 9) Czytnik kart chipowych - 3 szt., 10) Pistoletowy czytnik kodu kreskowego - 5 szt., 11) Switch 16 portowy - 1 szt., 12) Antena dookólna - 1 szt., 13) Router - 1 szt., 14) Dysk twardy - 29 szt. 15) Pamięć przenośna Pendrive - 17 szt., 16) Pamięć RAM do laptopa - 3 szt., 17) Pamięć RAM - 5 szt., 18) Nagrywarka DVD - 1 szt., 19) Myszka - 9 szt., 20) Karta sieciowa - 1 szt., 21) Bateria do notebooka - 3 szt., 22) Stacja dokująca - 3 szt., 23) Oprogramowanie Auto CAD 2007 LT PL - 1 szt.; CZĘŚĆ II: 24) Serwer backupowy - 1 szt., 25) Serwer pocztowy - 1 szt., 26) Doposażenie serwera backupowego - 1 kpl. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży zamawiającemu, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy oraz załącznikiem nr 3 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 3)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5)certyfikaty i normy dla monitorów LCD: ISO9001: 2000 producenta, deklaracja zgodności CE, TCO-99, ISO-13406-2, Energy Star; 6)certyfikaty i normy dla notebooków: ISO9001: 2000 producenta, deklaracja zgodności CE z normą (EN60950 lub IEC60950); 7)certyfikaty i normy dla serwerów: ISO9001 dla autoryzowanego przez producenta serwisu sprzętu, deklaracja zgodności CE, norma emisji zakłóceń EN55022/B/EN55024, bezpieczeństwo produktu EN60950. 2. Jeżeli, wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 złoży dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli, w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 wykonawca zastąpi je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja/spółki cywilne) wykonawca złoży wraz z ofertą pełnomocnictwo/upoważnienie dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji zamówienia. 6. Dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 1 i 2 składają wszyscy wykonawcy występujący wspólnie. 7. Dokumenty wymienione w ust.1 - 4 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.21.20 - Myszy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.10 - Myszka komputerowa Oryginalny kod CPV: 30.26.20.00 - Serwery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.20.00 - Serwery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do siedziby zamawiającego: - określonego w części I przedmiotu zamówienia, - określonego w części II przedmiotu zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy. 3.Wykonawca musi wykazać, że produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów podmiotowych złożonych przez wykonawcę. Niespełnienie jednego z powyższych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży zamawiającemu, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy oraz załącznikiem nr 3 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 3)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5)certyfikaty i normy dla monitorów LCD: ISO9001: 2000 producenta, deklaracja zgodności CE, TCO-99, ISO-13406-2, Energy Star; 6)certyfikaty i normy dla notebooków: ISO9001: 2000 producenta, deklaracja zgodności CE z normą (EN60950 lub IEC60950); 7)certyfikaty i normy dla serwerów: ISO9001 dla autoryzowanego przez producenta serwisu sprzętu, deklaracja zgodności CE, norma emisji zakłóceń EN55022/B/EN55024, bezpieczeństwo produktu EN60950. 2. Jeżeli, wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 złoży dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli, w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 wykonawca zastąpi je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja/spółki cywilne) wykonawca złoży wraz z ofertą pełnomocnictwo/upoważnienie dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji zamówienia. 6. Dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 1 i 2 składają wszyscy wykonawcy występujący wspólnie. 7.Dokumenty wymienione w ust.1 - 4 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cpd.bip.mswia.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.06.2007, godzina 12:00, CENTRUM PERSONALIZACJI DOKUMENTÓW MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI 02-106 Warszawa, ul. Pawińskiego 17/21 pok. nr 105b.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 1) Krótki opis: 1) Zestaw komputerowy - 28 kpl. 2) Notebook - 4 szt. 3) Monitor LCD - 81 szt. 4) Drukarka laserowa monochromatyczna - 12 szt. 5) Drukarka laserowa kolorowa - 1 szt. 6) Drukarka igłowa - 10 szt. 7) Skaner - 2 szt. 8) Zasilacz UPS - 3 szt. 9) Czytnik kart chipowych - 3 szt. 10) Pistoletowy czytnik kodu kreskowego - 5 szt. 11) Switch 16 portowy - 1 szt. 12) Antena dookólna - 1 szt. 13) Router - 1 szt. 14) Dysk twardy - 29 szt. 15) Pamięć przenośna Pendrive - 17 szt. 16) Pamięć RAM do laptopa - 3 szt. 17) Pamięć RAM - 5 szt. 18) Nagrywarka DVD - 1 szt. 19) Myszka - 9 szt. 20) Karta sieciowa - 1 szt. 21) Bateria do notebooka - 3 szt. 22) Stacja dokująca - 3 szt. 23) Oprogramowanie Auto CAD 2007 LT PL - 1 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00, 30.21.33.00, 30.21.61.10, 30.23.21.20, 30.24.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Sprzęt komputerowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 1) Krótki opis: 1) Serwer backupowy - 1 szt. 2) Serwer pocztowy - 1 szt. 3) Doposażenie serwera backupowego - 1 kpl. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Sprzęt komputerowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.