eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1889B Turośl - Cieciory - Poredy - Dębniki w m. Poredy - odcinek długości 800,27 m

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-04

Łomża: Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1889B Turośl - Cieciory - Poredy - Dębniki w m. Poredy - odcinek długości 800,27 m
Numer ogłoszenia: 296572 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 264774 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1889B Turośl - Cieciory - Poredy - Dębniki w m. Poredy - odcinek długości 800,27 m.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Opis przedmiotu zamówienia 1.PRZEDMIOT INWESTYCJI. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej Nr 1889B na odcinku: od granicy działek o nr ewid. 28/4 i 28/3 w obrębie Siwiki położonych po lewej stronie pasa drogowego (km rob. 0+000,00) do skrzyżowania z drogami gminnymi na działkach nr ewid. 105 i 94 w obrębie Poredy - wraz z tym skrzyżowaniem (km rob. 0+800,27). Zakres planowanej inwestycji obejmuje: - przebudowę i rozbudowę istniejącej nawierzchni jezdni, - przebudowę istniejących przepustów pod koroną drogi, - przebudowę istniejących zjazdów na posesje i pola, - budowę rowów odkrytych odprowadzających wody opadowe. 2.ISTNIEJĄCE ZAGOSPODAROWANIE TERENU. 2.1. Położenie terenu i ogólna charakterystyka. Teren objęty opracowaniem położony jest na terenie gruntów wsi Siwiki i Poredy, gmina Zbójna i obejmuje pas drogowy drogi powiatowej Nr 1889B, od granicy działek o nr ewid. 28/4 i 28/3 w obrębie Siwiki położonych po lewej stronie pasa drogowego (km rob. 0+000,00) do skrzyżowania z drogami gminnymi na działkach nr ewid. 105 i 94 w obrębie Poredy - wraz z tym skrzyżowaniem (km rob. 0+800,27). 2.2. Istniejące zagospodarowanie terenu Na całej długości odcinka objętego opracowaniem droga posiada nawierzchnię wykonaną w technologii potrójnego powierzchniowego utrwalenia o szerokości zmiennej od 4,30 m do 5,10 m w dość dobrym stanie technicznym. Nawierzchnia posiada nieliczne odkształcenia oraz spękania siatkowe. Korona drogi na terenach zabudowanych przebiega w poziomie przyległego terenu (wyniesienie do 15 cm). Na odcinku km 0+600 - 0+800,27 korona drogi wyniesiona jest na wysokość ok. 0,6 - 1,0 m ponad przyległy teren. Na odcinku objętym opracowaniem droga powiatowa krzyżuje się z drogami gminnymi w km 0+425,27 SL (skrzyżowanie zwykłe trójwlotowe) i km 0+792 (skrzyżowanie zwykłe czterowlotowe). W obrębie w/w skrzyżowań drogi gminne posiadają nawierzchnię gruntową. Wody opadowe z korony drogi spływają powierzchniowo na przyległe tereny położone w pasie drogowym. Tam wsiąkają w grunt lub odprowadzane są wzdłuż korony drogi do istniejących pod koroną przepustów: - w km 0+275,40 - istniejący przepust z rur bet. fi 500, L=9,0m - zamulony 70 proc., rury przesunięte, ścianki czołowe pokruszone, - w km 0+648,75 - istniejący przepust z rur bet. fi 500, L=9,9m - spadek dna przepustu -3 proc., wylot poniżej dna rowu, ścianki czołowe pokruszone, - w km 0+787,45 - istniejący przepust z rur bet. fi 500, L=13,0m - przepust w ciągu rowu; W pasie drogowym występują następujące sieci infrastruktury technicznej: sieć wodociągowa - przejścia poprzeczne; sieci energetyczne napowietrzne i kablowe komunalne - przejścia poprzeczne. Szerokość pasa drogowego w terenie zabudowanym jest zmienna i waha się w granicach 10,00 - 17,30 m. 3.PROJEKTOWANE ZAGOSPODAROWANIE TERENU. 3.1. Rozwiązania drogowe. -klasa drogi - lokalna L, -prędkość projektowa - 30 km/h, -obciążenie ruchem - KR2, Zaprojektowano następujący przekrój normalny: -przekrój poprzeczny - szlakowy, -szerokość jezdni - 5,0 m, -spadek poprzeczny jezdni na prostej - 2 proc. (daszkowy), -pobocza - 2 x 1,00 m. Drogę w planie zaprojektowano tak, aby maksymalnie wkomponować się w istniejący przebieg drogi. Korekty trasy występują jedynie w celu zwiększenia płynności drogi i dostosowania jej parametrów do obowiązujących przepisów. Początek trasy przyjęto na wysokości granicy działek o nr ewid. 28/4 i 28/3 w obrębie Siwiki położonych po lewej stronie pasa drogowego (km rob. 0+000,00), a koniec na końcu łuków wyokrąglających krawędź jezdni na skrzyżowaniu z drogami gminnymi położonych na działkach nr ewid. 105 i 94 w obrębie Poredy (km rob. 0+800,27). Na łukach o promieniach R mniejsze,równe 150m wprowadzono poszerzenia nawierzchni w wysokości 30/R m na jeden pas ruchu. Zmianę szerokości jezdni wprowadzono na długości projektowanych prostych przejściowych. Skrzyżowanie z drogą gminną w km 0+425,27 SL zaprojektowano jako skrzyżowanie zwykłe trójwlotowe. Krawędzie jezdni na tym skrzyżowaniu wyokrąglono łukami kołowymi o promieniach R=6,0 m. Skrzyżowanie z drogami gminnymi w km 0+792 zaprojektowano jako skrzyżowanie zwykłe czterowlotowe. Krawędzie jezdni na tym skrzyżowaniu wyokrąglono łukami kołowymi o promieniach R=6,0 m. W ramach niniejszego opracowania przewiduje się przebudowę istniejących zjazdów na posesje. Projektowaną niweletę drogi na odcinku km 0+000 - 0+455,87 oraz na odcinku 0+662,85 - 0+800,27 wyniesiono w stosunku do niwelety istniejącej na wysokość 0-22 cm. Na pozostałym odcinku (km 0+455,87 - 0+662,85) obniżono w stosunku do niwelety istniejącej o 0-41 cm. Wprowadzone niewielkie korekty mają na celu zachowanie płynności niwelety oraz zapewnienie właściwego odwodnienia korony drogi. Płynność niwelety uzyskano przez nadanie jej spadków podłużnych od 0,307 proc. do 2,386 proc. gwarantujących prawidłowe odwodnienie jezdni. Na podstawie prognozy ruchu (ruch KR2) oraz badań podłoża gruntowego zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: od km 0+000,00 do km 0+455,87, od km 0+662,85 do km 0+800,27 -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S - grub. 5 cm, -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W - grub. 7 cm, -podbudowa zasadnicza wytworzona w procesie recyklingu z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0-31,5 C90/3 oraz istniejącej konstrukcji nawierzchni stabilizowanego mechanicznie - grub. 20 cm, od km 0+455,87 do km 0+662,85 -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S - grub. 5 cm, -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W - grub. 7 cm, -podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 stabilizowanego mechanicznie - grub. 20 cm, Nawierzchnię zjazdów indywidualnych na posesje oraz zjazdów publicznych o nawierzchni gruntowej należy wykonać z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0-31,5 C50/30 stabilizowanego mechanicznie - grub. 15 cm. Nawierzchnię istn. zjazdów z kostki betonowej należy dostosować do nowych rzędnych nawierzchni drogi powiatowej (rozbiórka i odbudowa nawierzchni o konstrukcji jak zjazdy KPED 03.90). Nawierzchnię zjazdów indywidualnych na posesje wg KPED 03.90 należy wykonać o następującej konstrukcji: -kostka betonowa wibroprasowana - grub. 8 cm, -podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - grub. 5 cm, -podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 stabilizowanego mechanicznie - grub. 20 cm. Zjazdy wg KPED 03.90 od strony jezdni należy ograniczyć opornikiem betonowym 15x22 cm na ławie betonowej z oporem, od strony bocznej i posesji - obrzeżem betonowym 8x30 cm. Ze względu na zły stan przepustów i niewielką skuteczność istniejących rozwiązań w ramach niniejszego opracowania zaprojektowano: - w km 0+275,40 - przebudowę istniejącego przepustu z rur bet. fi 500, L=9,0m na przepust z rur PEHD fi 500, L=9,0m z obudową wlotu i wylotu kamieniem polnym na zaprawie betonowej, - w km 0+648,75 - przebudowę istniejącego przepustu z rur bet. fi 500, L=9,9m na przepust z rur PEHD fi 500, L=9,9m z obudową wlotu i wylotu kamieniem polnym na zaprawie betonowej, - oznaczony do rozbiórki na projekcie zagospodarowania terenu rów zakryty (w km 0+552,70 - 0+643,20 SL z rur PCV fi 200, wpust kd fi 500 - szt. 1, studnia rewizyjna z kręgów bet. fi 1000, h=1,50 m) zostanie przebudowany na rów otwarty zgodnie z pozwoleniem wodno-prawnym; - wykonanie na odcinku km 0+430,90-0+561,68 wzdłuż lewej krawędzi pasa drogowego cieku korytkowego z prefabrykatów betonowych wg KPED 01.03 (na szerokości wjazdów na posesje prefabrykaty betonowe należy zastąpić odwodnieniem liniowym klasy C250). - wykonanie na odcinku km 0+561,68 - 0+574,21 SL cieku korytkowego z prefabrykatów betonowych typu Gara, - na odcinku km 0+564,35 - 0+787,45 SL oraz 0+563,50 - 0+686,61 SP wykonanie rowów odkrytych. Pod zjazdem wg KPED 03.83 (km 0+602,40 SL) zaprojektowano rów zakryty z rur PEHD fi 400 mm z umocnieniem wlotu i wylotu poprzez obrukowanie kamieniem polnym na zaprawie cementowej. 3.2. Zieleń. W związku z planowaną budową drogi zachodzi konieczność usunięcia 6 drzew. Poniżej załączono zestawienie drzew do usunięcia. 3.3. Urządzenia obce W pasie drogowym występują następujące sieci infrastruktury technicznej: sieć wodociągowa - przejścia poprzeczne; sieci energetyczne napowietrzne i kablowe komunalne - przejścia poprzeczne. Przed przystąpieniem do remiksu podbudowy należy zlokalizować przejścia poprzeczne kabli energetycznych i ustalić ich odległość od spodu wykonywanej podbudowy. W przypadku niewłaściwej głębokości ich ułożenia (głębokość mniejsza niż 70 cm) - należy to zgłosić właścicielowi sieci. W ramach wykonywanych robót należy wyregulować zasuwy sieci wodociągowej do poziomu projektowanych nawierzchni (pobocza). Projektowany przebieg drogi został pozytywnie zaopiniowany przez właścicieli lub zarządców w/w sieci. 4.ORGANIZACJA RUCHU Droga powiatowa na odcinku objętym opracowaniem posiada jako droga twarda wprowadzoną organizację ruchu. W ramach istniejącej organizacji ruchu wyznaczona jest granica terenu zabudowanego oraz wprowadzono na terenie zabudowanym ograniczenie prędkości do 40 km/h. W ramach niniejszego opracowania nie wprowadza się zmian w istniejącej organizacji ruchu. W związku z tym, że droga powiatowa służy do bezpośredniej obsługi przyległych posesji i nie ma możliwości zamknięcia jej dla ruchu, roboty należy prowadzić etapami przy dopuszczeniu ruchu lokalnego. Uwagi: Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien opracować harmonogram robót i projekt organizacji ruchu na czas robót, który podlega zatwierdzeniu przez zarządzającego ruchem. Należy zwrócić szczególną uwagę na punkty osnowy geodezyjnej. W przypadku ich uszkodzenia, obowiązkiem Wykonawcy jest ich wznowienie na własny koszt. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4) Wymagania jakościowe i materiałowe: 1. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. 2. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 3. Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do wymienionych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno -użytkowym tych materiałów i urządzeń.452331402.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNIBEP S.A., ul. 3 Maja 19, 17-100 Bielsk Podlaski, Oddział Drogowy UNIBEP S.A. w Łomży, ul. Poligonowa 12, 18-402 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 757713,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 617285,24

  • Oferta z najniższą ceną: 617285,24 / Oferta z najwyższą ceną: 789560,70

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.