Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-04
Wrocław: Utrzymanie i konserwacja urządzeń dźwigowych przy obiektach inżynierskich na terenie miasta Wrocławia przy moście Milenijnym i Węźle Przesiadkowym w rejonie Stadionu Miejskiego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 296570 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta , ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, faks 0-71 3734906, 3550866.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja urządzeń dźwigowych przy obiektach inżynierskich na terenie miasta Wrocławia przy moście Milenijnym i Węźle Przesiadkowym w rejonie Stadionu Miejskiego we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i konserwacja urządzeń dźwigowych przy obiektach inżynierskich na terenie miasta Wrocławia przy moście Milenijnym i Węźle Przesiadkowym w rejonie Stadionu Miejskiego we Wrocławiu. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1.utrzymanie i konserwację urządzeń dźwigowych: a)utrzymanie w ciągłej sprawności (całodobowej) urządzeń dźwigowych potwierdzone każdorazowo wpisem do założonego przez Wykonawcę dziennika obchodów (dyżurów): monitoring stanu urządzeń co 2 godziny podczas i każdorazowo przed i po imprezach okolicznościowych na Stadionie Miejskim (dotyczy wind przy Węźle Przesiadkowym) i co 3 godziny w ciągu dnia i dodatkowo każdorazowo podczas imprez okolicznościowych w Hali Orbita (dotyczy wind przy moście Milenijnym), b)konserwację i utrzymanie oświetlenia przez bieżącą wymianę spalonych świetlówek c)konserwację i utrzymanie instalacji zasilającej w ciągłej sprawności wraz z rozdzielniami, szafkami bezpiecznikowymi d)utrzymanie w ciągłej czystości pomieszczeń technicznych i rozdzielni elektrycznych e)przeprowadzanie raz w miesiącu generalnego przeglądu urządzeń przez osoby upoważnione z uprawnieniami w zakresie utrzymania dźwigów osobowych zgodnie z instrukcją konserwacji (udostępnianą w siedzibie ZDiUM) dla 2 dźwigów typu Platforma śrubowa A-500 produkcji Szwecja-Jabro Sztokholm -2004r (przy moście Milenijnym) oraz 2 dźwigów typu OE-2/80 produkcji Windex -Leszno rok 2011r f)przeprowadzanie regularnego testu izolacji dla linii MRL W wg instrukcji jak wyżej g)ponoszenie niezbędnych kosztów poboru energii dla potrzeb realizacji zadania h)uczestniczenie w badaniach dźwigów prowadzonych przez Urząd Dozoru Technicznego i)przechowywanie i udostępnianie książek dźwigów przez upoważnionego konserwatora z uprawnieniami 2.2.utrzymanie i konserwację systemu odwodnienia: a)oczyszczanie i udrażnianie odwodnienia liniowego przed windami na bieżąco (dotyczy Węzła Przesiadkowego) b)oczyszczanie dylatacji blokowych znajdujących się przed wejściem do urządzeń dźwigowych na Węźle Przesiadkowym 2.3.utrzymanie otoczenia : a)oczyszczanie z zanieczyszczeń okolicy bezpośrednio przyległej do dźwigów (w promieniu minimum 20m wokół urządzeń) b)usuwanie śniegu, lodu, utrzymanie braku śliskości przy dojściach do wind w okresie zimowym na bieżąco (bezwzględny zakaz stosowania soli w okolicy urządzeń dźwigowych) - prace wykonywać ręcznie 2.4.utrzymanie czystości konstrukcji dźwigów: a)czyszczenie i mycie na bieżąco przeszklonych elementów drzwi, b)czyszczenie i mycie na bieżąco elementów chromowanych obudowy kabin c)czyszczenie i mycie na bieżąco posadzek i podestów w kabinach, usuwanie błota, piachu, papierów oraz innych zanieczyszczeń d)czyszczenie i mycie na bieżąco osłon lamp oświetlenia wewnętrznego kabin e)czyszczenie i mycie dwa razy w tygodniu krat zabezpieczających wejścia do dźwigów f)usuwanie na bieżąco graffiti i innych zanieczyszczeń z powierzchni konstrukcji urządzeń dźwigowych, kabin, szybów windowych każdorazowo po stwierdzonym fakcie powstania wandalizmu 2.5.ochrona 2 dźwigów przy moście Milenijnym: a)skuteczne zapobieganie aktom wandalizmu i uszkodzeniom w efekcie nieprawidłowej obsługi urządzeń przez użytkowników b)pomoc i instruowanie użytkowników urządzeń o sposobie obsługi c)odmowa wpuszczenia osób z rowerami do dźwigów z wyjątkiem rowerów dziecięcych d)powiadamianie policji i zamawiającego o powstałych aktach wandalizmu, kradzieżach i innych zdarzeniach związanych z uszkodzeniem mienia publicznego e)utrzymanie w sprawności urządzeń powiadamiających (wzywających obsługę dźwigów) przez cały okres umowy f)pomoc w przypadku zablokowania się pasażera w dźwigu przez powiadomienie stosownych służb - staży pożarnej, policji, konserwatora i zamawiającego oraz wsparcie dla poszkodowanego do czasu uwolnienia, a w szczególnych wypadkach przy zagrożeniu życia wezwanie pogotowia g)zapewnienie pomieszczenia dla służb ochrony urządzeń wraz z poniesieniem kosztów związanych z ich utrzymaniem h)zachowanie stałej obsługi urządzeń w okresie letnim w godz. od 8:00 do 19:00 i)zachowanie stałej obsługi urządzeń w pozostałych miesiącach roku w godz. od 8:00 do 16:00 j)zachowanie stałej obsługi urządzeń w dniach 30 i 31 października oraz 1 listopada w godz. od 8:00 do 21:00 2.6.roboty naprawcze: a)wykonanie wszelkich napraw przywracających sprawność urządzeń bądź poprawiających bezpieczeństwo użytkowania na zlecenie, po wcześniejszym oszacowaniu kosztów i zatwierdzeniu kosztorysu ofertowego przez Zamawiającego b)udział w komisji odbiorowej osób upoważnionych umową c)osuszanie szybów wind w razie konieczności przy zachowaniu zasad BHP na zlecenie Zamawiającego d)wymiana uszkodzonych elementów wind na skutek awarii, aktów wandalizmu e)naprawa na własny koszt szkód powstałych w wyniku niedbałego prowadzenia ochrony 2 dźwigów przy moście Milenijnym. 2.7.dokumentowanie prowadzonych czynności i zgłaszanie uszkodzeń: a)założenie i prowadzenie dziennika obchodów oraz odnotowywanie czynności wymienionych w pkt 2.2 oraz 2.4 poprzez wpisanie daty ich wykonania, zakresu i danych osoby odpowiedzialnej za konserwację b)prowadzenie dokumentacji fotograficznej z przeprowadzanych czynności, wymienionych w pkt 2.4.f), a w szczególności z usuwania uszkodzeń c)niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego na piśmie i telefonicznie o powstałych problemach eksploatacyjnych i uszkodzeniach mających wpływ na bezpieczne użytkowanie dźwigów d)niezwłoczne zgłaszanie uszkodzeń nie wynikających z niewłaściwego realizowania zakresu zamówienia typu: awarie, wandalizm, uszkodzenia na skutek wyeksploatowania elementów podzespołów (spalenie się styczników 18a 3z or 230v) f)zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia robót naprawczych telefonicznie i wpisem do dziennika obchodów.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu czynności wymienionych w sekcji II.1.4).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 4000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania t.j.: posiadają ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.). W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spełnić dowolny Wykonawca Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie obejmujące: a) konserwację minimum dwóch dźwigów przez ciągły okres minimum 12 miesięcy, b) ochronę obiektów użyteczności publicznej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spełnić dowolny Wykonawca lub Wykonawcy łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a)osobą z uprawnieniami do konserwacji urządzeń dźwigowych elektrycznych transportujących osoby niepełnosprawne, b)osobą z uprawnieniami do konserwacji urządzeń dźwigowych specjalnego przeznaczenia - zespoły mechaniczne z układami hydraulicznymi i pneumatycznymi, c)osobą posiadającą uprawnienia SEP /względnie innej komisji powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami/ do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci, d)osobą posiadającą uprawnienia SEP /względnie innej komisji powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami/ do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci, e)osobą posiadającą uprawnienia SEP /względnie innej komisji powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami/ do wykonywania pracy na stanowisku dozoru na sieciach wysokiego napięcia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spełnić dowolny Wykonawca lub Wykonawcy łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W wyżej wymienionym wykazie należy wskazać co najmniej jedno zamówienie obejmujące: a)konserwację minimum dwóch dźwigów przez ciągły okres minimum 12 miesięcy, b) ochronę obiektów użyteczności publicznej wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia praz dokumenty dotyczące: a)zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2.Informacja o niewykonanych lub nienależycie wykonanych zamówieniach w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania. Zgodnie z art.24 ust.2a ustawy Pzp Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - Gwarancja na wykonane roboty naprawcze - 6
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany lub z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć: 1)sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, 2)zakresu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, w szczególności wyłączenia z przedmiotu umowy ochrony obiektów lub ich części, a także zmiany powierzchni sprzątania, itp. 3)formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4)oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy, 5)zmiany warunków płatności i rozliczenia, 6)zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom lub Podwykonawcy, w stosunku do wykazu dołączonego do oferty, 7)zmiany podmiotu na którego zasoby wykonawca powołał się w ofercie lub zmiany formy przekazania do dyspozycji tych zasobów, 2.Zmiany postanowień umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mogą być wprowadzone do umowy w każdym czasie. 3.Wprowadzenie zmian, o których mowa w pkt 1 i 2 wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdium.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 3, osoba uprawniona do kontaktów: Beata Sylwestrzak, tel. (071) 376 00 05.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2015 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników i podstawowych związków chemicznych dla Grupy Badawczej Synaptogenezy (8 Zadań)
- REMONT SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE AKADEMII WOJSK LĄDOWYCH IMIENIA TADEUSZA KOŚCIUSZKI WE WROCŁAWIU
- Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 2 pakiety dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii.
- Montaż, demontaż i transport materiałów promocyjnych wielkogabarytowych w związku z uczestnictwem w eventach promujących Dolny Śląsk - 3 zadania
- USŁUGA - PRZEGLĄDY SERWISOWE SPRĘŻAREK TECH/93/3/MK/2024
- Wykonanie mechaniczne oraz ręczne ścinki poboczy na drogach miejskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Kunickiego 14 w Gliwicach i ul. Kunickiego18 w Gliwicach
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Goździkowej 14-16 w Gliwicach
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Zwycięstwa 41 w Gliwicach
- wykonanie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z miejskiej sieci ciepłowniczej od stacji wymienników ciepła w budynku przy ul. Rynek 4-5 w Gliwicach
- "Przebudowa budynku przy ul. Tarnowskiego 1 do potrzeb funkcjonowania w nim ośrodka edukacyjnego Powiatowego Ogniska Baletowego w Jarosławiu".
- Roboty utrzymaniowe na budowlach piętrzących w celu zwiększenia retencji korytowej cieków na terenie ZZ Włocławek z podziałem na 2 części
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.