eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Zamówienie dodatkowe do zamówienia pn. Przebudowa ul. Aleja Piastów w Knurowie - roboty dodatkowe zgodnie z Protokołem Konieczności Nr 1 z dnia 03.07.2013 r



Ogłoszenie z dnia 2013-07-26

Knurów: Zamówienie dodatkowe do zamówienia pn. Przebudowa ul. Aleja Piastów w Knurowie - roboty dodatkowe zgodnie z Protokołem Konieczności Nr 1 z dnia 03.07.2013 r
Numer ogłoszenia: 296524 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie dodatkowe do zamówienia pn. Przebudowa ul. Aleja Piastów w Knurowie - roboty dodatkowe zgodnie z Protokołem Konieczności Nr 1 z dnia 03.07.2013 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót dodatkowych zgodnie z Protokołem Konieczności Nr 1 z dnia 03.07.2013 r. wraz z załącznikami, w tym: 1) zabudowanie (obustronnie) dodatkowego drenażu na odcinku od studni K16 do studni D4 - ok. 151,00 mb, 2) dodatkowa wymiana gruntu na warstwę kruszywa kamiennego o grubości 20 cm na odcinku od km 0,1+70 do km 0,2+60,00 - ok. 810,00 m2, 3) wycięcie dodatkowych drzew - 3 szt, 4) wymiana i zwiększenie średnicy odcinka kanalizacji deszczowej w kierunku ul. Kilińskiego - ok. 6,00 mb, 5) zabudowa dwóch dodatkowych studni celem podłączenia odwodnienia budynku nr 13- 1 kpl. w tym: a) studnia PVC O1000 - 1 szt, b) studnia PVC O600 - 1 szt, c) kanały z rur PVC O250 - ok. 14,50 mb, 6) przebudowa chodnika wzdłuż budynku nr 13 - ok. 362,15 m2. Szczegółowy zakres robót określają kosztorysy ofertowe Nr 1 - Nr 6, stanowiące załącznik do Protokołu Konieczności..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Remontów Ulic i Mostów S.A., ul. Nad Bytomką 1, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66182,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81404,66

  • Oferta z najniższą ceną: 81404,66 / Oferta z najwyższą ceną: 81404,66

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. W dniu 27.03.2013 r. zawarto z Przedsiębiorstwem Remontów Ulic i Mostów S.A. z siedzibą w Gliwicach umowę Nr ZP.272.1.013.2013 w trybie przetargu nieograniczonego (postępowanie Nr ZP.271.2.006.2013) na wykonanie zamówienia podstawowego. W trakcie wykonywania robót wystąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych, a w szczególności: a) wystąpiła konieczność wykonania robót, których wykonanie po zakończeniu robót podstawowych spowodowałoby poniesienie niewspółmiernie wysokich kosztów, związanych m.in. z koniecznością rozbiórki oraz odtworzenia nowo wykonanej nawierzchni, tj. z przyczyn technicznych lub gospodarczych, a w szczególności w związku z prowadzonymi przez PWiK Sp. z o.o. w br. robotami w zakresie kanalizacji sanitarnej doszło do odłączenia odwodnienia (rynien) budynku nr 13 od kanalizacji ogólnospławnej, do której były podłączone. W celu umożliwienia podłączenia odwodnienia ww. budynku do kanalizacji deszczowej w ul. Aleja Piastów konieczna jest przebudowa kanału deszczowego z rur betonowych na kanał PVC O 315 wraz z wykonaniem dwóch dodatkowych studzienek: PVC O 600 i PVC O 1000 wraz z przykanalikami w rejonie budynku nr 13, b)wystąpiła konieczność wykonania nw. robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, w tym m.in.: 1) zgodnie z opinią geologiczną, w rejonie budynków nr 5 do nr 9 zalegały grunty gliniaste, a także występowały bardzo niekorzystne warunki gruntowo-wodne. W związku z powyższym konieczne było wykonanie obustronnego drenażu francuskiego od studni K16 do studni D4 w rejonie budynków nr 5 i nr 7 oraz wymiana przerostów gliny na tłuczeń w rejonie budynków nr 5 do nr 9 w celu zapewnienia prawidłowego odwodnienia koryta jezdni, 2) po dokonaniu geodezyjnego wytyczenia linii krawężników stwierdzono kolizję trzech drzew z wykonywanymi robotami (jedno w rejonie skrzyżowania z ul. Kilińskiego i dwa w rejonie skrzyżowania z ul. Kołłątaja). W związku z powyższym konieczne jest usunięcie kolidujących z prowadzonymi robotami trzech drzew (z gatunku lipa szerokolistna) nie przewidzianych dokumentacją projektową, 3) zgodnie z geodezyjnym wytyczeniem linii krawężników wzdłuż budynku nr 13, konieczna była przebudowa chodnika w celu zapewnienia poprawnego dowiązania sytuacyjno-wysokościowego, a także przebudowa istniejących dojść do budynku nr 13 w celu dowiązania wysokościowego do ww. chodnika. Wartość ww. zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. W związku z powyższym wybrano tryb zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.