eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ZESTAWY SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-17

Katowice: ZESTAWY SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO
Numer ogłoszenia: 296492 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZESTAWY SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych zestawów sprzętu multimedialnego (rok produkcji - 2010).
Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż, uruchomienie oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie bieżącej obsługi.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem:
Nr 1) Zestaw sprzętu multimedialnego na 4 sale Wydziału Nauk Społecznych w Katowicach (oznaczone w postępowaniu jako część A),
Nr 2) Zestaw sprzętu multimedialnego na 3 sale Wydziału Nauk Społecznych w Katowicach (oznaczone w postępowaniu jako część B),
Nr 3) Zestaw sprzętu multimedialnego na 3 sale Wydziału Filologicznego w Sosnowcu (oznaczone w postępowaniu jako część C),
Ze względu na specyfikę zamówienia, Zamawiający zaleca aby przed przygotowaniem oferty przetargowej Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się ze stanem faktycznym pomieszczeń, w których przewidywany jest montaż urządzeń.
Zapewniony krajowy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
Czas naprawy w okresie gwarancji - do 14 dni.
SIWZ wraz z załącznikami dostępna jest m.in. na stronie internetowej Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6, 32.36.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
- w zakresie części A - 1.800,00 PLN - jeden tysiąc osiemset złotych 00/100,
- w zakresie części B - 1.150,00 PLN - jeden tysiąc sto pięćdziesiąt złotych 00/100,
- w zakresie części C - 660,00 PLN- sześćset sześćdziesiąt złotych 00/100
Wadium może być wniesione:
- w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego:
ING Bank Spółka Akcyjna o/Katowice,
nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
- w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (zobowiązanie pieniężne) lub
- w gwarancjach bankowych lub w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z pózn. zm.).
Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanego w rozdz. IV pkt 1.1. SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanego w rozdz. IV pkt 1.1. SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanego w rozdz. IV pkt 1.1. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanego w rozdz. IV pkt 1.1. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć:
    Opis techniczny oferowanego sprzętu spełniającego parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego, a określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
    Zamawiający dopuszcza złożenie opisu technicznego w języku angielskim.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w zakresie zmiany cen, w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze stron umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/node/34621
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, III.p, pok.69
40-007 KATOWICE.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2010 godzina 10:30, miejsce: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, III.p, pok.69
40-007 KATOWICE.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw sprzętu multimedialnego na 4 sale Wydziału Nauk Społecznych w Katowicach (oznaczone w postępowaniu jako część A),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw sprzętu multimedialnego na 4 sale Wydziału Nauk Społecznych w Katowicach (oznaczone w postępowaniu jako część A),
    Ze względu na specyfikę zamówienia, Zamawiający zaleca aby przed przygotowaniem oferty przetargowej Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się ze stanem faktycznym pomieszczeń, w których przewidywany jest montaż urządzeń.
    w zakresie części A:
    Osoba do kontaktu: mgr Andrzej Marzec - Kierownik Działu Administracyjno -Gospodarczego WNS, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 11, Tel.32 3591179, kom. 728371616..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6, 32.36.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw sprzętu multimedialnego na 3 sale Wydziału Nauk Społecznych w Katowicach (oznaczone w postępowaniu jako część B).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw sprzętu multimedialnego na 3 sale Wydziału Nauk Społecznych w Katowicach (oznaczone w postępowaniu jako część B),
    Ze względu na specyfikę zamówienia, Zamawiający zaleca aby przed przygotowaniem oferty przetargowej Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się ze stanem faktycznym pomieszczeń, w których przewidywany jest montaż urządzeń.
    w zakresie części B:
    Osoba do kontaktu: mgr Andrzej Marzec - Kierownik Działu Administracyjno -Gospodarczego WNS, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 11, Tel.32 3591179, kom. 728371616..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6, 32.36.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw sprzętu multimedialnego na 3 sale Wydziału Filologicznego w Sosnowcu (oznaczone w postępowaniu jako część C).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw sprzętu multimedialnego na 3 sale Wydziału Filologicznego w Sosnowcu (oznaczone w postępowaniu jako część C),
    Ze względu na specyfikę zamówienia, Zamawiający zaleca aby przed przygotowaniem oferty przetargowej Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się ze stanem faktycznym pomieszczeń, w których przewidywany jest montaż urządzeń.
    w zakresie części C:
    Sale można obejrzeć i dokonać pomiarów zgłaszając się do Administracji budynku, pokój 1.13 w godz. 10.00-14.00.
    Wcześniej można się umówić telefonicznie pod numerami 323640867 lub 323640855. Wydział Filologiczny w Sosnowcu, ul. Gen. Stefana Grota-Roweckiego 5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6, 32.36.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.