eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Ochrona obiektów należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-04

Poznań: Ochrona obiektów należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
Numer ogłoszenia: 296454 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. , al. Marcinkowskiego 11, 61-827 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8530813, faks 61 8530842.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.odpady.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa handlowego w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 3 b Ustawy Pzp.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony obiektów należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w następujących lokalizacjach: a. Składowisko Odpadów w Suchym Lesie przy ul. Meteorytowej 1 wraz z Biokompostownią - zwane dalej Składowisko (posterunek chroniony w określonych godzinach/całodobowo); b. Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 roku nr 284 - zwany dalej PSZOK 1 (posterunek chroniony w określonych godzinach/całodobowo); c. Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Poznaniu przy ul. Wrzesińskiej 12 - zwany dalej PSZOK 2 (posterunek chroniony w określonych godzinach/całodobowo); d. Siedziba Zarządu Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o. przy Al. Marcinkowskiego 11 - zwana dalej Siedziba Zarządu (monitoring elektronicznego systemu dozoru). 2. Usługa ochrony polegać ma na działaniach mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej oraz działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. W lokalizacjach, o których mowa w ust. 1 a - c powyżej, usługa realizowana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w godzinach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ), a poza ww. godzinami w formie interwencji na telefoniczne zgłoszenie. W lokalizacji, o której mowa w pkt. 1 d powyżej, usługa realizowana będzie w formie dozoru poprzez elektroniczny system. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość wizji lokalnej przed terminem składania ofert. Termin, w którym możliwa jest wizja to 5 listopada 2015 r.. Godzina 09:00 - Składowisko, godzina 11:00 PSZOK1, godzina 12:00 Siedziba Zarządu, godzina 13:00 PSZOK 2. Wykonawca winien dokonać sprawdzenia nadzorowanego terenu..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 17 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 257 z późn. zm.). 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium składane w formie innej niż pieniężna należy złożyć w kasie Zamawiającego: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o., al. Marcinkowskiego 11 w Poznaniu, pok. nr 10 w godz. 800 - 1430 . Wadium (oryginał) należy wnieść najpóźniej do dnia 13 listopada 2015 r. do godz. 10:00 , po czym zostanie ono zdeponowane w kasie Zamawiającego. Przyjęcie dokumentu w kasie Zamawiającego nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci na konto Zamawiającego: ING Poznań nr konta 53 1050 1520 1000 0023 4950 8362. Za skuteczny termin wniesienia wadium w pieniądzu, przyjęty będzie termin uznania rachunku Zamawiającego do momentu upływu terminu składania ofert. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że posiadają aktualną koncesję MSWiA, uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej, w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2014, poz. 1099 ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, (nieprzerwanie co najmniej 12 miesięcy każda) co najmniej 5 głównych usług w zakresie ochrony mienia (ochrona i dozór w formie monitoringu), odpowiadających swoim charakterem przedmiotowemu zamówieniu oraz o wartości minimum 200 000,00 zł każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że posiadają oddział prewencji składający się z co najmniej 2 osób, poruszający się samochodem i mogący zareagować na terenie wszystkich wskazanych w niniejszej SIWZ chronionych obiektów w czasie do 15 minut od telefonicznego wezwania, działający 24 godziny na dobę oraz pracownicy ochrony, którzy będą realizować przedmiot zamówienia muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że posiadają oddział prewencji składający się z co najmniej 2 osób, poruszający się samochodem i mogący zareagować na terenie wszystkich wskazanych w niniejszej SIWZ chronionych obiektów w czasie do 15 minut od telefonicznego wezwania, działający 24 godziny na dobę oraz pracownicy ochrony, którzy będą realizować przedmiot zamówienia muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że posiadają środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 150 000 PLN brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 brutto) lub zdolność kredytową na kwotę min. 150 000 PLN brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 brutto), oraz są ubezpieczeni w zakresie ich odpowiedzialności cywilnej w prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000 PLN brutto (dwieście tysięcy złotych 00/100 brutto).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale VII powyżej, Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia wraz z ofertą następujących oświadczeń i dokumentów: a. oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 pkt.1 - 4 i art. 44 ustawy Pzp - wg. wzoru z Załącznika nr 3 do SIWZ. b. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - wg. wzoru z Załącznika nr 4 do SIWZ. c. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, (nieprzerwanie co najmniej 12 miesięcy każda) co najmniej pięciu głównych usług w zakresie ochrony mienia (ochrona i dozór w formie monitoringu), odpowiadających swoim charakterem przedmiotowemu zamówieniu oraz o wartości minimum 200 000,00 zł każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane należycie. - wg wzoru załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ e. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że pracownicy ochrony, którzy będą realizować przedmiot zamówienia są wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej - wg wzoru załącznika nr 7 do niniejszej SIWZ f. aktualna koncesja MSWiA, uprawniająca do prowadzenia działalności gospodarczej, w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2014, poz. 1099 ze zm.) g. oświadczenie o posiadaniu oddziału prewencji składającego się z co najmniej 2 osób, poruszającego się samochodem i mogącego zareagować na terenie wszystkich wskazanych w niniejszej SIWZ chronionych obiektów w czasie do 15 minut od telefonicznego wezwania, działającego 24 godziny na dobę - wg wzoru załącznika nr 9 do niniejszej SIWZ h. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 150 000 PLN brutto lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 150 000 PLN brutto wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert i. opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200 000 PLN brutto j. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert k. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykonawca składa również wypełnioną i podpisaną listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zm.) albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wg. wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie), do reprezentowania w postępowaniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Dokument określony w Rozdziale VIII pkt. 1 lit. c) winien być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Oświadczenia (w tym wykazy) wymagane przez Zamawiającego składa się w oryginale. Jeżeli umocowanie osób podpisujących ofertę nie wynika jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wówczas do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione. Odnośnie innych dokumentów Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 5. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z Wykonawców składa dokument wymieniony w pkt. 1. lit. c) . Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę lub pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który działa w imieniu i na rzecz każdego z tych Wykonawców, przy czym upoważnienie do złożenia takiego oświadczenia musi jednoznacznie wynikać z pełnomocnictwa. 6. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (a których sposób dokonania oceny spełniania został opisany przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ) polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wymienionych w Rozdz. VIII pkt. 1 lit. b) i c)

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 90
    • 2 - Doświadczenie - 10

    IV.2.2)

      przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie modyfikacji godzin czasu pracy w dni robocze i soboty, o czym poinformuje z 1 tygodniowym wyprzedzeniem Wykonawcę na piśmie. Zmiana godzin czasu pracy polegać będzie na zmniejszeniu (lub zwiększeniu) godzin pracy w danym dniu (lub danych dniach) i jednocześnie wydłużeniu (lub skróceniu) w innym dniu (lub innych dniach) o taka samą liczbę godzin. Zmiana ta nie wymaga sporządzania pisemnego aneksu. 2. Wszelkie zmiany umowy (z zastrzeżeniem pkt 3 powyżej), wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.odpady.poznan.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o. Al. Marcinkowskiego 11, 61 - 827 Poznań Pok. 11 (I piętro).

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2015 godzina 10:10, miejsce: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o. Al. Marcinkowskiego 11, 61 - 827 Poznań Pok. 11 (I piętro).

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.