eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla Inkubatora Technologicznego w Kielcach przy ul. Olszewskiego 6.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-03

Kielce: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla Inkubatora Technologicznego w Kielcach przy ul. Olszewskiego 6.
Numer ogłoszenia: 296411 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kielecki Inkubator Technologiczny , ul. Piotrkowska 6, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 36 76 355, faks 041 36 76 142.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inkubator.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacvyjna j.s.t.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla Inkubatora Technologicznego w Kielcach przy ul. Olszewskiego 6..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla Inkubatora Technologicznego w Kielcach. W skład tego opracowania wchodzić będzie: opracowanie koncepcji, projektów: budowlanego i wykonawczego budynku we wszystkich branżach, architektury wyposażenia i wystroju wnętrz, zagospodarowania terenu, projektów niezbędnych sieci i przyłączy (w tym kanalizacji telefonicznej do granic opracowania) oraz innych koniecznych projektów niezbędnych do zlecenia wykonania inwestycji pod klucz, kosztorysów szczegółowych, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dot. rozbudowy, remontu, modernizacji i adaptacji budynku administracyjno - biurowego przy ul. Olszewskiego 6 w Kielcach, w którym zlokalizowane będą: - administracja KIT, - przedstawicielstwa i siedziby instytucji i firm otoczenia okołobiznesowego, - pomieszczenia biurowe inkubowanych przedsiębiorców, na działkach nr ewid.: 6/159; 6/163 oraz 6/162; 6/160; 6/161; 6/332, 6/81. Dokumentację należy sporządzić w wersji papierowej w 5 egzemplarzach oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej w postaci plików np. Auto Cad oraz kosztorysy nakładcze w programie np. NORMA. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie uzyskanie własnym kosztem i staraniem wszystkich koniecznych - wymaganych obowiązującymi przepisami - warunków technicznych i uzgodnień wraz z pozwoleniem na budowę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.22.30.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 200.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w: 1) pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego - 02 2030 0045 1110 0000 0153 8780 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu nr KIT.II.341-3/08 na wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla Inkubatora Technologicznego w Kielcach przy ul. Olszewskiego 6 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium musi być do dyspozycji Zamawiającego najpóźniej w terminie ostatecznego składania ofert tj. w dniu 25.11.2008 r. godz. 10:00. 4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. W przypadku, gdy wadium jest wnoszone w pieniądzu, Wykonawca winien załączyć do oferty oryginał lub kopia potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie dokumentu w oryginale. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium na warunkach określonych przez Zamawiającego, zostanie wykluczony z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych). 6. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium (art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych), jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3) Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 8. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na pisemny wniosek Wykonawcy (art. 46 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych): 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3. Posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie (tj. zakończyli) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tj. polegającą na wykonaniu kompleksowej dokumentacji projektowej w zakresie budownictwa obiektów użyteczności publicznej, o powierzchni użytkowej min. 4500,00 m2 i wartości min. 400 000,00 zł brutto. 4. Dysponują lub będą dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń (zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego), w każdej z poniżej wyszczególnionych specjalności: a) architektonicznej; b) konstrukcyjno - budowlanej; c) instalacyjnej w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d) instalacyjnej w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, e) drogowej f) teletechnicznej g) przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów: 1.1. Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na wykonaniu kompleksowej dokumentacji projektowej w zakresie budownictwa obiektów użyteczności publicznej, o powierzchni użytkowej min. 4500,00 m2 i wartości min. 400 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje). 1.4. Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - potwierdzający, iż wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń (zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego), w każdej z poniżej wyszczególnionych specjalności: a) architektonicznej; b) konstrukcyjno - budowlanej; c) instalacyjnej w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d) instalacyjnej w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, e) drogowej, f) teletechnicznej. Należy dołączyć dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważnymi na dzień otwarcia ofert). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.1. Zgodnie z art. 141 Pzp wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 kodeksu cywilnego. 3.2. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 Pzp, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.3. Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa powyżej każdy podmiot musi złożyć oddzielnie dokumenty wskazane w pkt 1.1 i 1.2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć łącznie dokumenty wskazane w pkt 1.3. i 1.4..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inkubator.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kielecki Inkubator Technologiczny w Kielcach, ul. Piotrkowska 6, 25-510 Kielce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Kielecki Inkubator Technologiczny w Kielcach, ul. Piotrkowska 6, 25-510 Kielce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Kielecki Inkubator Technologiczny został zgłoszony przez Gminę Kielce do Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013 i posiada status projektu indywidualnego opublikowanego w obwieszczeniu Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 11.10.2007 r. (M.P. Nr 89, poz. 971), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.