eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie Mazowieckie › przebudowa ul. Ludowej w Wysokiem Mazowieckiem na odc. od ul. 1 Maja do granicy miasta przy SM \MLEKOVITA\ w ciągu drogi powiatowej Nr 2072B Wysokie Mazowieckie - Rosochate Kościelne - Czyżew w lok. roboczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-24

POZYCJA 29639

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wysokie Mazowieckie: przebudowa ul. Ludowej w Wysokiem Mazowieckiem na odc. od ul. 1 Maja do granicy miasta przy SM \MLEKOVITA\ w ciągu drogi powiatowej Nr 2072B Wysokie Mazowieckie - Rosochate Kościelne - Czyżew w lok. roboczej: 0+071,30 - 1+132 na długości 1,060.70 km Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Powiatowych, do kontaktów: mgr inż. Elżbieta Musielak, ul. 1 Maja 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 2757481, fax 086 2757480, e-mail: zdpwm@ceti.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.umwp-podlasie.pl/bip/powiat/wysmaz/?pid=Przetargi Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ul. Ludowej w Wysokiem Mazowieckiem na odc. od ul. 1 Maja do granicy miasta przy SM \MLEKOVITA\ w ciągu drogi powiatowej Nr 2072B Wysokie Mazowieckie - Rosochate Kościelne - Czyżew w lok. roboczej: 0+071,30 - 1+132 na długości 1,060.70 km. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Ludowa w Wysokiem Mazowieckiem. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: > Przebudowa w/w drogi (o dł. 1060,70 mb i szerokości jezdni 7,0 - 9,0 m wraz z chodnikami o szerokości 2,0 m) polegać będzie na: wykonaniu robót pomiarowych, rozbiórce krawężników, obrzeży, naw. bitumicznej, betonowej, z kostki brukowej betonowej, płyt betonowych, wykonaniu robót ziemnych, wykonaniu kanału sanitarnego rur PCV dn 200mm długości 936 m plus kanałtłoczny z rur PE dn 63mm długości 307m z przepompownią ścieków z polimerobetonu z pompą zatapialną o mocy 1,5 kW i kanału deszczowego z rur PP dn 315-600mm o łącznej długości 958 m oraz z rur KORGAM dn 800mm o długości 19 m wraz z wpustami ulicznymi - 44 szt, wykonaniu podbudowy z gruntu stabil. cementem oraz kruszywa łamanego, wykonaniu warstwy wiążącej gr. 6 cm i ścieralnej 4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej, wykonaniu chodników, wjazdów bramowych i parkingu, wykonaniu zatoki postojowej wzdłuż jezdni, wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego. > Materiały użytkowe z rozbiórki tj. kostka brukowa bet., płytki chodnikowe, trylinka, krawężniki, obrzeża, pospółka itp. wskazane przez zamawiającego należy odwieźć na plac ZDP ul. 1 Maja 7 lub inne wskazane miejsce na odległość do 2 km. > Na etapie budowy kanalizacji deszczowej i sanitarnej przewiduje się całkowitą wymianę gruntu w wykopie. Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy wytyczyć przez uprawnionego geodetę trasę kanałów oraz lokalizację uzbrojenia sieci. > Po wykonaniu kanałów i odbiorze robót montażowych wykopy zgodnie z normą BN-83/8836-02 zasypywać piaskiem do wysokości 0,30 m nad wierzch rury, resztę zasypki do rzędnych projektowanych może stanowić grunt sypki bez kamieni i części organicznych. Kanały zlokalizowane pod nawierzchnią bitumiczną jezdni ulic należy zasypywać do głębokości rzędnych koryta Zasypkę kanałów wykonywać warstwami max. 0,30 m każda, zagęszczając je do osiągnięcia wskaźnika zagęszczenia Is = 1,00 zgodnie z PN-S-02205 do głębokości 1,20m, poniżej Is = 0,97. Fakt osiągnięcia właściwego wskaźnika zagęszczenia musi być potwierdzony wykonaniem pomiarów oraz wpisem w dzienniku budowy, a wyniki przeprowadzonych badań każdej warstwy należy dołączyć do dokumentacji rozliczeniowej wykonywanych robót. Pomiary wskaźnika zagęszczenia zasypki należy wykonać jednokrotnie na każdym odcinku pomiędzy studniami, a w przypadku odcinka powyżej 50,0 m dwukrotnie w miejscach wskazanych przez inspektora nadzoru. W przypadku wystąpienia wątpliwości co do jakości zagęszczenia zasypki, inspektor nadzoru może zlecić wykonanie dodatkowych pomiarów we wskazanych miejscach. Wykonane kanały powinny być dwukrotnie inwentaryzowane przez uprawnionego geodetę - przed zasypaniem i po zasypaniu. > Przyłącza sanitarne i deszczowe do budynków wykonywać będzie Zakład Wodociągów, Kanalizacji i Energetyki Cieplnej w Wysokiem Mazowieckiem. > Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w: - dokumentacjach techniczno-projektowych - szczegółowych specyfikacjach technicznych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca ma obowiązek przekazać zamawiającemu: - wszelkie atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności itp. na wbudowane materiały - badania laboratoryjne: a) wskaźnik zagęszczenia każdej warstwy zasypki kanalizacji deszczowej i sanitarnej, b) wskaźnik zagęszczenia podbudowy c) grubość nawierzchni, d) wyniki jakości wbudowanej mieszanki mineralno-bitumicznej tj. skład mieszanki, e) pomiar równości podłużnej. - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 3 egzemplarzach. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data rozpoczęcia: 16.07.2007; lub data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 35.664,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: > spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych > nie zalegają z opłacaniem podatków, składek ZUS lub KRUS > wykonali w okresie ostatnich 5 lat przynajmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością (przynajmniej 50%) przedmiotowi zamówienia, > posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową przynajmniej 50% wartości zamówienia, > są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz na wypadek wyrządzenia szkody osobom trzecim na kwotę przynajmniej 50% wartości przedmiotowi zamówienia, > wniosą wadium w wysokości 35.664,00 zł > udzielą 3 letniego okresu gwarancji na wykonane roboty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu na podstawie oferty i załączonych do niej wymaganych w pkt. IV dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane do oceny spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu. 1. Formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Kosztorys ofertowy - wypełniony na podstawie załącznika nr 2. 3. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 4. Dokumenty potwierdzające występowanie w obrocie prawnym: > aktualny odpis z właściwego rejestru , albo > aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia : > właściwego naczelnika urzędu skarbowego, > właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, > właściwej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 7. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 8. Wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia,a także zakresu robót powierzonych do wykonania - załącznik nr 4. 9. Wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu zamówienia wraz z dołączonymi do oferty kserokopiami dokumentów niezbędnych do potwierdzenia, że osoby te posiadają uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane\ (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r Nr 5 poz. 42) - załącznik nr 5. 10. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (przynajmniej 50%) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonanie z należytą starannością (referencje) - załącznik nr 6. 11. Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 50% wartości zamówienia - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC deliktowa art. 414 k.c.) za szkody osobowe i rzeczowe wyrządzone osobom trzecim oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż 50% ceny wynikającej ze złożonej oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwp-podlasie.pl/bip/powiat/wysmaz/?pid=Przetargi. Opłata: 335 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie ZDP lub przelewem na rachunek nr 28 1020 1332 0000 1802 0032 5659. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.06.2007, godzina 09:15, Siedziba ZDP tj. 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. 1 Maja 8, pok. nr 4.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.