eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Dostawa elementów sieciowych oraz zasilaczy awaryjnych UPS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-17

Siemianowice Śląskie: Dostawa elementów sieciowych oraz zasilaczy awaryjnych UPS
Numer ogłoszenia: 296342 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich , ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281930, faks 032 2281498.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów sieciowych oraz zasilaczy awaryjnych UPS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.) Switch 3Com 3CRBSG5293-ME lub równoważny, zgodny z obecną infrastrukturą informatyczną 2.) Moduł światłowodowy 3Com MiniGBIC na SFP 1000BaseSX pn:3CSFP91 lub równoważny, zgodny z obecną infrastrukturą informatyczną 3.) Patchcord światłowodowy LC na ST, długość 1m, MM 62,5 na 125?m multimodowy, podwójny , pomarańczowy, z trwałym opisem parametrów technicznych na osłonce kabla 4.) Patchcord światłowodowy LC na SC, długość 1m, MM 50/125?m multimodowy, podwójny , pomarańczowy, z trwałym opisem parametrów technicznych na osłonce kabla 5.) Patchcord cat.5e FTP, RJ45-RJ45, długość 0,5m, niebieski, zalewane wtyki: Meditronik PAT na TW-FTP-00.5-BLUE na 5E lub równoważny 6.) Patchcord cat.5e FTP, RJ45-RJ45, długość 0,5m, czerwony, zalewane wtyki: Meditronik PAT na TW-FTP-00.5-RED na 5E lub równoważny 7.) Patchcord cat.5e FTP, RJ45-RJ45, długość 0,5m, zielony, zalewane wtyki: Meditronik PATnaTW-FTP-00.5-GREEN na 5E lub równoważny 8.) Patchcord cat.5e FTP, RJ45-RJ45, długość 3m, żółty, zalewane wtyki: Meditronik PAT na TW-FTP-03.0-YELLOW na 5E lub równoważny 9.) Patchpanel cat.5e FTP, 24xRJ45, 19 na 1U z organizerem kabli: Meditronik PATCH-24-FTP na C6 na 90 na 3NNET lub równoważny 10.) Organizator kabli 1U 19, metalowy z uchwytami plastikowymi, czarny: Meditronik PATCH-PROW-1U na PLA na 3NNET lub równoważny 11.) Zasilacz awaryjny.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 8.1 SIWZ, według kryterium spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • co najmniej 3 dostawy elementów sieciowych oraz UPS za minimum 10.000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 8.1 SIWZ, według kryterium spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 8.1 SIWZ, według kryterium spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 8.1 SIWZ, według kryterium spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany Umowy w stosunku do treści złożonej oferty bez zwiększania jej wartości są dopuszczalne pod warunkiem, że zmiany te są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy, a ponadto nie wprowadzenie tych zmian narażało by Zamawiającego na szkodę lub utrudniałoby jego prawidłowe funkcjonowanie lub uniemożliwiałoby realizację jego statutowych zadań. 2. Zmiana treści Umowy z uwzględnieniem treści ust.1, będzie miała miejsce w szczególności w przypadkach wystąpienia następujących okoliczności: a) zmiany nazw podmiotów będących stronami Umowy; b) zmiany w zakresie obowiązujących przepisów prawa, w tym podatku VAT. 3. Ponadto niezależnie od postanowień ust. 1 i 2 powyżej, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadku, gdy po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego i wyborze najkorzystniejszej oferty, zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt przestanie być produkowany lub nie będzie już dostępny na rynku, co zostanie udokumentowane oświadczeniem producenta danego sprzętu. Zmiana może dotyczyć wyłącznie zamiany na nowszy model sprzętu zastępujący na rynku poprzednika, pod warunkiem spełnienia przez ten sprzęt minimalnych wymagań Zamawiającego oraz parametrów nie gorszych niż pierwotnie oferowany. 4. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 5. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich ul. 1- go Maja 9 41-100 Siemianowice Śląskie Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2010 godzina 09:30, miejsce: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich ul. 1- go Maja 9 41-100 Siemianowice Śląskie Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.