eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagórz › Realizacja dostawy w ramach projektu pn.Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Zagórz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-10

Zagórz: Realizacja dostawy w ramach projektu pn.: Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Zagórz
Numer ogłoszenia: 29630 - 2015; data zamieszczenia: 10.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagórz , ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz, woj. podkarpackie, tel. 013 4622062, faks 013 4622062.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja dostawy w ramach projektu pn.: Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Zagórz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy w ramach projektu pn. Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Zagórz Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę i instalację urządzeń do odbioru Internetu szerokopasmowego dla 100 gospodarstw domowych (Beneficjentów końcowych). 2) Dostawę, instalację i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w gospodarstwach domowych objętych projektem. 3) Konfigurację sprzętu komputerowego w gospodarstwach domowych - wszyscy końcowi Beneficjenci w uzgodnieniu z administratorem sieci. 4) Usługi opieki serwisowej posprzedażnej sprzętu i oprogramowania w okresie realizacji projektu. 5) Organizację szkoleń z podstaw obsługi komputera dla Beneficjentów końcowych. 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy urządzeń: 1) Komputery osobiste stacjonarne (PC) - 100 kpl., 2) Listwa zasilająca 5 gniazdowa z urządzeniem przepięciowym, długość przewodu min. 1,8m - 100 szt., 3) Bezprzewodowy terminal klienta - 100 szt. 4) Oprogramowanie dla 100 komputerów, 5) Konfiguracja sprzętu komputerowego w gospodarstwach domowych - wszyscy końcowi Beneficjenci w uzgodnieniu z administratorem sieci. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry minimalne) zawiera załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. 3. Wykonywanie przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy. 1) Przedmiot zamówienia w ilościach i o parametrach opisanych w SIWZ będzie dostarczony do Zamawiającego transportem własnym wykonawcy. 2) Za bezpieczeństwo transportu zamówienia odpowiedzialny jest wykonawca. 3) Wykonawca w dniu dostawy zapewni odpowiednie siły do przeniesienia całej dostawy w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający nie będzie organizował sił do przeniesienia dostarczanego sprzętu. 4) Wykonawca przygotuje specyfikację szczegółową dostarczanego sprzętu i oprogramowania w celu sprawnego przyjęcia i przekazania sprzętu. 5) Dostawa i przekazanie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia musi być wykonana w godzinach służbowych. 6) W celu przyjęcia dostarczonego sprzętu Zamawiający powoła komisje odbiorową, która w obecności przedstawiciela wykonawcy dokona przyjęcia. 7) W przypadku fizycznego uszkodzenia jakiegokolwiek dostarczanego sprzętu, wykonawca dostarczy na własny koszt nowy sprzęt w nieprzekraczalnym terminie 24 godzin. 8) W przypadku dostarczenia sprzętu niesprawnego wykonawca dostarczy na własny koszt nowy sprawny sprzęt w nieprzekraczalnym terminie 24 godzin. 9) Po dostarczeniu i odbiorze sprzętu komputerowego, wykonawca wykona konfigurację tego sprzętu w gospodarstwach domowych (dla 100 zestawów) w terminie przewidzianym na wykonanie zamówienia lub w terminie uzgodnionym i zatwierdzonym przez Zamawiającego. 10) Licencja zainstalowanego systemu operacyjnego (jeśli dotyczy) dla wszystkich komputerów musi pozwolić na podpisanie bezpłatnej umowy użyczenia sprzętu wraz z oprogramowaniem zawieranej pomiędzy Zamawiającym, a Uczestnikiem Projektu (końcowym Beneficjentem) oraz ewentualną zmianę osoby, na rzecz której następować będzie użyczenie sprzętu komputerowego, albo Licencja zainstalowanego systemu operacyjnego (jeśli dotyczy) musi pozwolić na podpisanie jednorazowo bezpłatnej umowy użyczenia sprzętu wraz z oprogramowaniem zawieranej pomiędzy Zamawiającym, a Uczestnikiem Projektu, a w przypadku gdy w trakcie realizacji projektu wystąpi konieczność ponownego przekazania zestawu komputerowego beneficjentowi z listy rezerwowej (np. w wyniku rezygnacji dotychczasowego beneficjenta) wszelkie ewentualne koszty licencyjne z tym związane (jeżeli wystąpią) pokryje Wykonawca. 11) Licencja na korzystanie z oprogramowania biurowego udzielana Zamawiającemu musi być udzielona na czas nieznaczony, w sposób nie naruszający praw osób trzecich oraz uprawniać Zamawiającego bez dodatkowych kosztów, do przekazania oprogramowania na dowolny okres czasu Beneficjentom końcowym projektu (osobom fizycznym), na podstawie umowy użyczenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 72.40.00.00 - Usługi internetowe 72.72.00.00 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 15.000,00 zł, (słownie: piętnaście tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t. j: Dz. U. z 2007, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy: PEKAO S.A. 47 1240 2340 1111 0010 4389 6489 tytułem: Wadium w przetargu nieograniczonym na realizację dostawy w ramach projektu pn. Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Zagórz. Zaleca się załączenie do oferty potwierdzenia polecenia przelewu. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Kancelarii ogólnej Urzędu Miasta i Gminy Zagórz lub umieścić w wewnętrznej kopercie, w której składana jest oferta. Natomiast kopię dowodu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione do Pełnomocnika Zamawiającego najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 6. Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, iż wszystkie ustalenia dotyczące wadium będą podlegały nowym terminom. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wystarczającym dla skutecznego wniesienia wadium jest, aby dokument potwierdzający wniesienie wadium był wystawiony na jednego z wykonawców ubiegającego się o udzielenie zamówienia. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania (art.24 ust. 2 pkt. 4 ustawy), a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą (art.24 ust. 2 pkt. 4 ustawy). 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 15. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zgodnie z brzmieniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało bak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. Wadium wniesione przez Wykonawcę w formach, o których mowa w pkt 2, ppkt 2 - 5 musi zawierać zobowiązanie, zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o którym mowa również w pkt 15 i 16.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu uznania przez Zamawiający warunku za spełniony : a) Wykonawca musi być uprawniony do wykonywania gospodarczej działalności telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (Dz.U. Nr 171, poz. 1800 ze zm.) przynajmniej w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych rozumianego jako sprzedaż we własnym imieniu i na własny rachunek usługi telekomunikacyjnej wykonywanej przez innego dostawcę usług i przynajmniej na obszarze prowadzenia działalności telekomunikacyjnej obejmującym granice administracyjne Gminy Zagórz. b) UWAGA! W przypadku wykonawców, którzy nie będą dokonywać zakupu łącza dostępu do Internetu, lecz będą świadczyć usługę dostępu do Internetu bezpośrednio, za pomocą własnej sieci lub z wykorzystaniem sieci innego operatora, nie stosuje się postanowień pod lit. a) powyżej. W przypadku wykonawców, którzy nie będą dokonywać zakupu łącza dostępu do Internetu, lecz będą świadczyć usługę dostępu do Internetu bezpośrednio, za pomocą własnej sieci, wykonawcy ci muszą być uprawnieni do wykonywania gospodarczej działalności telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (Dz.U. Nr 171, poz. 1800 ze zm.) przynajmniej w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych rozumianego jako wykonywanie usług za pomocą własnej sieci lub z wykorzystaniem sieci innego operatora i przynajmniej na obszarze prowadzenia działalności telekomunikacyjnej obejmującym granice administracyjne Gminy Zagórz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: a) co najmniej jedno zamówienie polegające na zapewnieniu dostępu do szerokopasmowego Internetu dla min. 70 gospodarstw domowych, przez okres minimum 6 miesięcy, b) co najmniej jedno zamówienie polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu podstaw obsługi komputera dla grupy min. 70 osób. c) co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie, instalacji i uruchomieniu w miejscu eksploatacji min. 70 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem Uwaga! W przypadku podmiotów działających wspólnie doświadczenie podlega sumowaniu. Zamawiający uzna również spełnienie warunków opisanych powyżej, w przypadku, gdy Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiot zamówienia obejmował łącznie kilka lub wszystkie ww. dostawy i usługi.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy: a) Specjalista ds. montażu, konfiguracji i obsługi oferowanych urządzeń terminali odbiorczych: co najmniej 1 osoba posiadająca doświadczenie wynikające z udziału w min. 1 projekcie obejmującym montaż, konfigurację i obsługę urządzeń końcowych (terminali odbiorczych) pracujących w technologii LTE b) Kierownik projektu: co najmniej 1 osoba posiadającą praktyczną i teoretyczną znajomość metodyk zarządzania projektami potwierdzoną udziałem w charakterze kierownika projektu w co najmniej 1 projekcie IT c) Specjalista ds. szkoleń: co najmniej 1 osoba posiadające kwalifikacje z zakresu powadzenia zajęć dydaktycznych i szkoleniowych na poziomie uprawnień trenera / egzaminatora ECDL lub poziomie równoważnym, tj. w obszarze zastosowań komputerów i technologii informatycznych. Zamawiający dopuszcza łączenie wszystkich w/w funkcji personelu za wyjątkiem funkcji kierownika projektu. W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz i dowody potwierdzające należyte wykonanie należy ograniczyć wyłącznie do dostaw i usług potwierdzających spełnienie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany druk oferty - o treści załącznika nr 4 do SIWZ, Upoważnienie osób do podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych dołączonych do oferty. W przeciwnym wypadku do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w niniejszej specyfikacji należy załączyć: a) Wypełniony kosztorys ofertowy o treści załącznika nr4A do SIWZ zawierający ceny jednostkowe oraz co najmniej nazwę producenta, typ i model urządzeń, potwierdzający wszystkie wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia - dla produktów, które mają zostać dostarczone. b) Pozostałe dokumenty i oświadczenia w zakresie sprzętu, których załączenie jest wymagane w OPZ -Załącznik nr 7 do SIWZ .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) konieczność przedłużenia (zmiany) terminu umownego oraz harmonogramu terminowo-rzeczowo-finansowego z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, - wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych; bądź atmosferycznych, - nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - decyzji służb konserwatorskich lub Nadzoru budowlanego mających wpływ na przesunięcie terminu realizacji np.konieczność wykonania prac archeologicznych (badań archeologicznych), - zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego, - zmian wynikających z konieczności wykonania prac niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, - odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych, sieci lub instalacji, - przedłużających się terminów uzyskania uzgodnień, pozwoleń organów administracji, - skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy - na wniosek Wykonawcy, b) zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego w przypadku: - zmiany kierownika projektu w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, pod warunkiem przedstawienia w jego zastępstwie osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia, zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - zmiany przedstawicieli Zamawiającego na wniosek Zamawiającego, c) zawieszenia przez Zamawiającego wykonania części lub całości robót na czas trwania przeszkody w przypadku: - wystąpienia konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nie przewidywanych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, d) zmiany technologii wykonania robót, lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla Zamawiającego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakościowych. 3. Wniosek o ewentualne zmiany postanowień zawartej umowy Wykonawca winien dostarczyć do Zamawiającego w terminie nie później niż 14 dni przed upływem terminu umownego. W przeciwnym wypadku Zamawiający może pozostawić wniosek bez biegu. 4. Zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagorz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Zagórzu, ul. 3 Maja 2, pok. 24..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Zagórzu, 38-540 Zagórz, ul. 3 Maja 2, Kancelaria ogólna (parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach projektu Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Zagórz w oparciu o dofinansowanie w ramach: Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8.Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, - Działanie 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.