eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego typu kombi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-17

Jędrzejów: Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego typu kombi
Numer ogłoszenia: 296274 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy , ul. 11 Listopada 33, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3863357, faks 041 3862443.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izba-skarbowa.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego typu kombi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Urzędu Skarbowego w Jędrzejowie fabrycznie nowego (bez przebiegu kilometrów - dopuszczalny przebieg max. 1.000 km) samochodu osobowego typu kombi (5 miejsc łącznie z miejscem kierowcy), o następujących parametrach technicznych i wyposażeniu: 1. Typ nadwozia Kombi, przeszklony; 2. Ilość drzwi 5; 3. Rok produkcji 2010; 4. Ilość miejsc 5 łącznie z miejscem kierowcy; 5. Pojemność silnika do 2000 cm3 ; 6. Moc minimum 105 KM; 7. Skrzynia biegów manualna, minimum 5-biegowa + bieg wsteczny; 8. ABS tak; 9. System wspomagający awaryjne hamowanie (asystent awaryjnego hamowania) tak; 10. System elektroniczny rozdzielający siły hamowania poszczególnych osi i stron tak; 11. System stabilizujący tor jazdy (elektroniczny program stabilizacji) tak; 12. Długość zewnętrzna min. 4400 mm ; 13. Rozstaw osi min. 2500 mm; 14. Lusterka boczne sterowane elektrycznie, podgrzewane tak; 15. Lakier metalizowany, w ciemnym kolorze; 16. Komputer pokładowy tak ; 17. Szyba przednia atermiczna tak; 18. Szyby boczne (przednie) sterowane elektrycznie tak ; 19 Szyba tylna ogrzewana tak; 20. Hamulce tarczowe na wszystkie koła; 21. Koła letnie (felgi aluminiowe min. 15 cali + opony) - wyważone 1 komplet - zamontowane w samochodzie; 22. Koła zimowe (felgi stalowe + opony) - wyważone 1 komplet; 23. Koło zapasowe tak; 24. Kołpaki pełnowymiarowe na koła 1 komplet - (4 szt.); 25. Reflektory halogenowe tak; 26. Regulacja ustawienia świateł tak; 27. Ustawienie świateł mijania w sposób powodujący automatyczne włączenie się ich po uruchomieniu silnika i wyłączenie się po unieruchomieniu silnika tak; 28. Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera tak; 29. Poduszki powietrzne boczne kierowcy i pasażera tak; 30. Kurtyny powietrzna kierowcy i pasażera tak; 31. Pirotechniczne napinacze pasów bezpieczeństwa tak; 32. Wspomaganie układu kierowniczego tak; 33. Kierownica regulowana w min. jednej płaszczyźnie tak; 34. Klimatyzacja tak; 35. Zagłówki z regulowaną wysokością we wszystkich fotelach tak; 36. Bezwładnościowe 3-punktowe pasy bezpieczeństwa przy wszystkich fotelach tak; 37. Fotel kierowcy z regulacją poziomą, na wysokość i kąt oparcia tak; 38. Tapicerka tkanina tapicerska w ciemnym kolorze; 39. Kanapa tylna dzielona, składana tak; 40. Pojemność bagażnika min. 500 l; 41. Oświetlenie bagażnika tak; 42. Mata gumowa do bagażnika tak; 43. Zamek centralny sterowany pilotem tak; 44. Immobilliser tak; 45. Autoalarm samochodowy sterowany pilotem tak; 46. Gniazdo 12V (do zapalniczki) + 1 zapalniczka tak; 47. Radio z głośnikami, fabryczne, sterowane również w kierownicy minimum 4 głośników; 48. Półka bagażnika w formie rolety rozsuwanej tak; 49. Dodatkowe gumowe wycieraczki podłogowe dla kierowcy i wszystkich pasażerów tak; 50. Chlapacze przednie i tylne tak; 51. Wyposażenie obowiązkowe: gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, podnośnik, klucz do kół, apteczka ; z wyposażeniem tak; 52. Ilość paliwa w zbiorniku zgodnie ze wskazaniami komputera pokładowego w zbiorniku musi znajdować się ilość paliwa pozwalającego na przejechanie min. 200 km; Apteczka samochodowa powinna być skompletowana według normy europejskiej DIN 13164 i musi zawierać: 1 szt. opatrunek indywidualny G; 1 opak. plastry 10x6 cm (8 szt.); 1 szt. plaster 500x2,5 cm ; 2 szt. opaska elastyczna 6 cm; 3 szt. opaska elastyczna 8 cm ; 2 szt. chusta opatrunkowa 40x60 cm; 1 szt. chusta opatrunkowa 60x80 cm; 3 szt. kompres 10x10 cm ; 3 szt. opatrunek indywidualny M; 2 szt. chusta trójkątna; 1 szt. nożyczki 14,5 cm; 4 szt. rękawice lateksowe; 1 szt. koc ratunkowy 160x210 cm; 1 szt. instrukcja udzielania pierwszej pomocy; 2. Pozostałe warunki realizacji zamówienia: a. dostawa samochodu do siedziby Zamawiającego tj. Jędrzejów, ul. 11 Listopada 33, b. autoryzowany serwis, w którym dokonywane będą przeglądy techniczne i naprawy gwarancyjne musi być zlokalizowany w odległości max 90 km od Jędrzejowa, c. na czas usuwania awarii trwającej dłużej niż 1 dzień roboczy Wykonawca lub w jego imieniu serwisant udostępni nieodpłatnie samochód zastępczy . 3. Samochód musi posiadać gwarancje fabryczne a. ogólna min. 24 miesiące i min. 100.000 km; b. na wady lakiernicze - min 36 miesięcy; c. na perforację blach nadwozia - min 96 miesięcy. Okres gwarancji biegnie od dnia odbioru samochodu przez Zamawiającego. Odbiór samochodu nastąpi po jego dostarczeniu do siedziby Zamawiającego i sprawdzeniu kompletności dostawy. Dostawę uważa się za kompletną, jeżeli dostarczony samochód będzie zgodny z podpisaną umową, dołączone będą wszystkie wymagane przepisami dokumenty, certyfikaty, gwarancje, instrukcje obsługi. Wszystkie w/w dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru potwierdzającego, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku osób fizycznych aktualne w dacie składania oferty, oświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i potwierdzeniu, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia ( oświadczenie w załączniku Nr 2 do SIWZ ), W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy w Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Oświadczenie, że Wykonawca w dacie składania oferty nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( zał. Nr 2 do SIWZ ) W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy w Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków, o których mowa art. 22 ust 1 UPZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 4) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 UPZP według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W formularzu winny być wypełnione wszystkie rubryki tj. pełna nazwa Wykonawcy, NIP, właściwość miejscowa urzędu skarbowego (urzędów skarbowych) REGON, Nr faksu, Nr telefonu, marka , typ, i model oferowanego samochodu oraz wszystkie parametry określone w tabeli tj. obok wymaganych parametrów, parametry oferowanego samochodu. Musi być wpisana cena brutto liczbowo oraz słownie. Cena musi obejmować wszystkie składniki kosztów wymaganego wyposażenia łącznie z dostawą do siedziby Zamawiającego i dołączonymi dokumentami. Cena musi być wpisana czytelnie w sposób nie budzący wątpliwości i nie może być poprawiana. W przypadku pomyłki należy wykreślić zapis i wpisać go właściwie. Poprawka taka musi być podpisana przez osobę (osoby) podpisujące ofertę. Formularz oferty musi być podpisany przez upoważnioną osobę (upoważnione osoby). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) Pełnomocnictwo Wykonawców występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 3) W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty, reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i podpisania umowy nie wynika bezpośrednio z dokumentu złożonego zgodnie z ust 1 pkt 1 musi być dołączone pełnomocnictwo potwierdzające powyższe uprawnienia . W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.kielce.pl (zakładka: Przetargi oraz Komunikaty)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Jędrzejowie, ul. 11 Listopada 33, 28-300 Jędrzejów, pok. 12 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2010 godzina 13:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Jędrzejowie, ul. 11 Listopada 33, 28-300 Jędrzejów, pok. 12 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.