Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-17
Jędrzejów: Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego typu kombi
Numer ogłoszenia: 296274 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy , ul. 11 Listopada 33, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3863357, faks 041 3862443.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.izba-skarbowa.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego typu kombi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Urzędu Skarbowego w Jędrzejowie fabrycznie nowego (bez przebiegu kilometrów - dopuszczalny przebieg max. 1.000 km) samochodu osobowego typu kombi (5 miejsc łącznie z miejscem kierowcy), o następujących parametrach technicznych i wyposażeniu: 1. Typ nadwozia Kombi, przeszklony; 2. Ilość drzwi 5; 3. Rok produkcji 2010; 4. Ilość miejsc 5 łącznie z miejscem kierowcy; 5. Pojemność silnika do 2000 cm3 ; 6. Moc minimum 105 KM; 7. Skrzynia biegów manualna, minimum 5-biegowa + bieg wsteczny; 8. ABS tak; 9. System wspomagający awaryjne hamowanie (asystent awaryjnego hamowania) tak; 10. System elektroniczny rozdzielający siły hamowania poszczególnych osi i stron tak; 11. System stabilizujący tor jazdy (elektroniczny program stabilizacji) tak; 12. Długość zewnętrzna min. 4400 mm ; 13. Rozstaw osi min. 2500 mm; 14. Lusterka boczne sterowane elektrycznie, podgrzewane tak; 15. Lakier metalizowany, w ciemnym kolorze; 16. Komputer pokładowy tak ; 17. Szyba przednia atermiczna tak; 18. Szyby boczne (przednie) sterowane elektrycznie tak ; 19 Szyba tylna ogrzewana tak; 20. Hamulce tarczowe na wszystkie koła; 21. Koła letnie (felgi aluminiowe min. 15 cali + opony) - wyważone 1 komplet - zamontowane w samochodzie; 22. Koła zimowe (felgi stalowe + opony) - wyważone 1 komplet; 23. Koło zapasowe tak; 24. Kołpaki pełnowymiarowe na koła 1 komplet - (4 szt.); 25. Reflektory halogenowe tak; 26. Regulacja ustawienia świateł tak; 27. Ustawienie świateł mijania w sposób powodujący automatyczne włączenie się ich po uruchomieniu silnika i wyłączenie się po unieruchomieniu silnika tak; 28. Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera tak; 29. Poduszki powietrzne boczne kierowcy i pasażera tak; 30. Kurtyny powietrzna kierowcy i pasażera tak; 31. Pirotechniczne napinacze pasów bezpieczeństwa tak; 32. Wspomaganie układu kierowniczego tak; 33. Kierownica regulowana w min. jednej płaszczyźnie tak; 34. Klimatyzacja tak; 35. Zagłówki z regulowaną wysokością we wszystkich fotelach tak; 36. Bezwładnościowe 3-punktowe pasy bezpieczeństwa przy wszystkich fotelach tak; 37. Fotel kierowcy z regulacją poziomą, na wysokość i kąt oparcia tak; 38. Tapicerka tkanina tapicerska w ciemnym kolorze; 39. Kanapa tylna dzielona, składana tak; 40. Pojemność bagażnika min. 500 l; 41. Oświetlenie bagażnika tak; 42. Mata gumowa do bagażnika tak; 43. Zamek centralny sterowany pilotem tak; 44. Immobilliser tak; 45. Autoalarm samochodowy sterowany pilotem tak; 46. Gniazdo 12V (do zapalniczki) + 1 zapalniczka tak; 47. Radio z głośnikami, fabryczne, sterowane również w kierownicy minimum 4 głośników; 48. Półka bagażnika w formie rolety rozsuwanej tak; 49. Dodatkowe gumowe wycieraczki podłogowe dla kierowcy i wszystkich pasażerów tak; 50. Chlapacze przednie i tylne tak; 51. Wyposażenie obowiązkowe: gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, podnośnik, klucz do kół, apteczka ; z wyposażeniem tak; 52. Ilość paliwa w zbiorniku zgodnie ze wskazaniami komputera pokładowego w zbiorniku musi znajdować się ilość paliwa pozwalającego na przejechanie min. 200 km; Apteczka samochodowa powinna być skompletowana według normy europejskiej DIN 13164 i musi zawierać: 1 szt. opatrunek indywidualny G; 1 opak. plastry 10x6 cm (8 szt.); 1 szt. plaster 500x2,5 cm ; 2 szt. opaska elastyczna 6 cm; 3 szt. opaska elastyczna 8 cm ; 2 szt. chusta opatrunkowa 40x60 cm; 1 szt. chusta opatrunkowa 60x80 cm; 3 szt. kompres 10x10 cm ; 3 szt. opatrunek indywidualny M; 2 szt. chusta trójkątna; 1 szt. nożyczki 14,5 cm; 4 szt. rękawice lateksowe; 1 szt. koc ratunkowy 160x210 cm; 1 szt. instrukcja udzielania pierwszej pomocy; 2. Pozostałe warunki realizacji zamówienia: a. dostawa samochodu do siedziby Zamawiającego tj. Jędrzejów, ul. 11 Listopada 33, b. autoryzowany serwis, w którym dokonywane będą przeglądy techniczne i naprawy gwarancyjne musi być zlokalizowany w odległości max 90 km od Jędrzejowa, c. na czas usuwania awarii trwającej dłużej niż 1 dzień roboczy Wykonawca lub w jego imieniu serwisant udostępni nieodpłatnie samochód zastępczy . 3. Samochód musi posiadać gwarancje fabryczne a. ogólna min. 24 miesiące i min. 100.000 km; b. na wady lakiernicze - min 36 miesięcy; c. na perforację blach nadwozia - min 96 miesięcy. Okres gwarancji biegnie od dnia odbioru samochodu przez Zamawiającego. Odbiór samochodu nastąpi po jego dostarczeniu do siedziby Zamawiającego i sprawdzeniu kompletności dostawy. Dostawę uważa się za kompletną, jeżeli dostarczony samochód będzie zgodny z podpisaną umową, dołączone będą wszystkie wymagane przepisami dokumenty, certyfikaty, gwarancje, instrukcje obsługi. Wszystkie w/w dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonych dokumentów spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonych dokumentów spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonych dokumentów spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonych dokumentów spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonych dokumentów spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru potwierdzającego, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku osób fizycznych aktualne w dacie składania oferty, oświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i potwierdzeniu, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia ( oświadczenie w załączniku Nr 2 do SIWZ ), W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy w Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Oświadczenie, że Wykonawca w dacie składania oferty nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( zał. Nr 2 do SIWZ ) W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy w Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków, o których mowa art. 22 ust 1 UPZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 4) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 UPZP według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W formularzu winny być wypełnione wszystkie rubryki tj. pełna nazwa Wykonawcy, NIP, właściwość miejscowa urzędu skarbowego (urzędów skarbowych) REGON, Nr faksu, Nr telefonu, marka , typ, i model oferowanego samochodu oraz wszystkie parametry określone w tabeli tj. obok wymaganych parametrów, parametry oferowanego samochodu. Musi być wpisana cena brutto liczbowo oraz słownie. Cena musi obejmować wszystkie składniki kosztów wymaganego wyposażenia łącznie z dostawą do siedziby Zamawiającego i dołączonymi dokumentami. Cena musi być wpisana czytelnie w sposób nie budzący wątpliwości i nie może być poprawiana. W przypadku pomyłki należy wykreślić zapis i wpisać go właściwie. Poprawka taka musi być podpisana przez osobę (osoby) podpisujące ofertę. Formularz oferty musi być podpisany przez upoważnioną osobę (upoważnione osoby). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) Pełnomocnictwo Wykonawców występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 3) W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty, reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i podpisania umowy nie wynika bezpośrednio z dokumentu złożonego zgodnie z ust 1 pkt 1 musi być dołączone pełnomocnictwo potwierdzające powyższe uprawnienia . W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.kielce.pl (zakładka: Przetargi oraz Komunikaty)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Jędrzejowie, ul. 11 Listopada 33, 28-300 Jędrzejów, pok. 12 (I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2010 godzina 13:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Jędrzejowie, ul. 11 Listopada 33, 28-300 Jędrzejów, pok. 12 (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JĘDRZEJOWA
- Sukcesywne wykonanie i dostawa tablic z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Jędrzejowskiego
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół nr 2 w Jędrzejowie
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie na II półrocze 2024 roku.
więcej: przetargi w Jędrzejowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup 1 szt. samochodu typu BUS do przewozu osób
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego hybrydowego
- Dostawa (zakup) w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego
- "Zakup i dostawa pojazdu z napędem elektrycznym"
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby WIOŚ w Gdańsku
- Dostawa dwóch samochodów na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.