eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Drukowanie materiałów służbowych III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-25

Kraków: Drukowanie materiałów służbowych III
Numer ogłoszenia: 296214 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Krakowa , ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 82 154, faks 12 68 82 292.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Drukowanie materiałów służbowych III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów służbowych (kamizelki odblaskowe z nadrukiem, naklejki odblaskowe z nadrukiem, ulotki informacyjne, wizytówki w kompletach po 100 szt., plakaty w formacie A1) zgodnych ze wzorami używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Część 1 - kamizelki odblaskowe z nadrukiem - 60 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 79.81.00.00-5 Opis przedmiotu zamówienia: Rozmiary kamizelek 50-55 cm (wzrost 120-134 cm). Kamizelka powinna być wykonana z fluorescencyjnego poliestru w kolorze żółtym, obszyta żółtą lamówką. Kamizelka ma być zakładana przez głowę, przednia i tylna powinna być połączona co najmniej jedną gumką. W dolnej części dwa odblaskowe pasy o szer. 5 cm wykonane ze srebrnej tkaniny zgodnej z normą EN471. Bezpośrednio nad pasami odblaskowymi nadrukowany okrągły znak (STOP)- biały napis na czerwonym tle z białą obwódką. W przedniej górnej części emblemat (Straż Miejska Miasta Krakowa) (strona lewa) i logotyp programu (Bezpieczny Kraków) (prawa strona). W dolnej części, po prawej stronie, w miejscu nie zasłoniętym przez pasy odblaskowe powinien być umieszczony napis (Dzielnica Siódma Kraków Zwierzyniec) po obu stronach herbu (logo) dzielnicy (zgodnie ze wzorem posiadanym przez SMMK). Kamizelki muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa produktu umieszczony na metce. Przy dostawie każda kamizelka musi być oddzielnie zapakowana w przeźroczystą folię. Część 2 - naklejki odblaskowe okrągłe z nadrukiem logo SMMK - 7857 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 79.81.00.00-5 Opis przedmiotu zamówienia: Naklejki odblaskowe do naklejania na tornistry, plecaki, kurtki, w kształcie koła o średnicy 4,5 cm, mix kolorów jasny - żółty, seledynowy, srebrny z folii pryzmatycznej, pakowane w woreczki lub pudełka ochronne po 50 lub po 100 szt. Nadruk - logo SMMK o wysokości 3 cm (+- 5 mm). Część 3 - ulotki informacyjne - 1250 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 79.81.00.00-5, 22.14.00.00-3, 79.82.25.00-7 Opis przedmiotu zamówienia: Ulotki na papierze gładkim, białym, błyszczącym, o gramaturze od 40 do 60 g/m2, formatu A6, zgodne ze wzorem. Na ulotce wydrukowane kolorowe zdjęcie, zajmujące powierzchnię około 60 - 70 % powierzchni ulotki. Poniżej nadruk z informacją dla posiadaczy zwierząt, niżej kolorowe loga organizatorów akcji. Na odwrocie ulotki brak nadruku. Wzory 4 zdjęć - jedno do wyboru przy redagowaniu projektu oraz napis o treści (STRAŻ MIEJSKA INFORMUJE: Za niesprzątanie po psie grozi mandat w wysokości do 500 zł. Podstawa prawna: art. 10 ust. 2a Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w związku z art. 26 ust. 3 punkt 4 Uchwały Nr LXIII/917/12 Rady Miasta Krakowa z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Kraków) oraz (Ulotka sfinansowana ze środków Rady Dzielnicy II Grzegórzki). Zamówienie obejmuje również usługę przygotowania do druku projektu ulotki. Projekt jest własnością SMMK i zostanie dostarczony na nośniku elektronicznym w formie edytowalnej - plik Corel X3 wraz z przedmiotem zamówienia. Część 4 - wizytówki w kompletach po 100 szt. - 36 kpl. (łącznie 3600 szt. jednorazowo) Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 79.81.00.00-5 Opis przedmiotu zamówienia: Wizytówki na papierze białym, gładkim, o gramaturze od 230 do 250 g/m2, formatu 90 x 50 mm, z granatowym pasem o wysokości 9 mm z napisem koloru białego (Straż Miejska Miasta Krakowa), odsuniętym od górnej krawędzi o 7 mm, na nim kolorowe logo SMMK z herbem miasta Krakowa, poniżej imię i nazwisko, stanowisko oraz dane kontaktowe (adres, telefony, e-mail). Pakowane po 100 szt. dla każdego wzoru. Część 5 - plakaty w formacie A1 - 300 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 79.81.00.00-5 i 79.82.25.00-7 Opis przedmiotu zamówienia: Plakaty w formacie A1 na papierze białym, gładkim, o gramaturze 120 - 130 g/m2, wraz z usługą polegającą na ich zaprojektowaniu, na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego materiałów. Plakaty będą zawierały 4 prace laureatów konkursu plastycznego w ramach projektu (Każdy z nas zyska na ochronie środowiska - projekt edukacji ekologicznej dla uczniów krakowskich szkół) oraz loga organizatorów. Materiały do projektu będą dostarczone przez Zamawiającego do dnia 10 października 2013 r. Projekt jest własnością SMMK i zostanie dostarczony przez Wykonawcę na nośniku elektronicznym w formie edytowalnej - plik Corel X3 wraz z przedmiotem zamówienia. Termin realizacji do 25 października 2013 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 22.14.00.00-3, 79.82.25.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Oprócz oświadczenia, dla oceny warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawcy, wymagane jest załączenie do oferty wykazu co najmniej dwóch głównych usług, odpowiadających przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowód, że usługi zostały wykonane należycie. Wykaz może obejmować aktualnie realizowane usługi.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    wzory oferowanych materiałów oraz projekty - na nośniku elektronicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego - w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). Szczegółowa specyfikacja techniczno - cenowa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska Miasta Krakowa ul. Dobrego Pasterza 116 31-416 Kraków, pok. 315.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Straż Miejska Miasta Krakowa ul. Dobrego Pasterza 116 31-416 Kraków, pok. 315.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kamizelki odblaskowe z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość 60 szt. Rozmiary kamizelek 50-55 cm (wzrost 120-134 cm). Kamizelka powinna być wykonana z fluorescencyjnego poliestru w kolorze żółtym, obszyta żółtą lamówką. Kamizelka ma być zakładana przez głowę, przednia i tylna powinna być połączona co najmniej jedną gumką. W dolnej części dwa odblaskowe pasy o szer. 5 cm wykonane ze srebrnej tkaniny zgodnej z normą EN471. Bezpośrednio nad pasami odblaskowymi nadrukowany okrągły znak (STOP)- biały napis na czerwonym tle z białą obwódką. W przedniej górnej części emblemat (Straż Miejska Miasta Krakowa) (strona lewa) i logotyp programu (Bezpieczny Kraków) (prawa strona). W dolnej części, po prawej stronie, w miejscu nie zasłoniętym przez pasy odblaskowe powinien być umieszczony napis (Dzielnica Siódma Kraków Zwierzyniec) po obu stronach herbu (logo) dzielnicy (zgodnie ze wzorem posiadanym przez SMMK). Kamizelki muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa produktu umieszczony na metce. Przy dostawie każda kamizelka musi być oddzielnie zapakowana w przeźroczystą folię..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naklejki odblaskowe okrągłe z nadrukiem logo SMMK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naklejki odblaskowe w ilości 7858 szt. do naklejania na tornistry, plecaki, kurtki, w kształcie koła o średnicy 4,5 cm, mix kolorów jasny - żółty, seledynowy, srebrny z folii pryzmatycznej, pakowane w woreczki lub pudełka ochronne po 50 lub po 100 szt. Nadruk - logo SMMK o wysokości 3 cm (+- 5 mm)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ulotki informacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ulotki w ilości 1250 szt. na papierze gładkim, białym, błyszczącym, o gramaturze od 40 do 60 g/m2, formatu A6, zgodne ze wzorem. Na ulotce wydrukowane kolorowe zdjęcie, zajmujące powierzchnię około 60 - 70 % powierzchni ulotki. Poniżej nadruk z informacją dla posiadaczy zwierząt, niżej kolorowe loga organizatorów akcji. Na odwrocie ulotki brak nadruku. Wzory 4 zdjęć - jedno do wyboru przy redagowaniu projektu oraz napis o treści (STRAŻ MIEJSKA INFORMUJE: Za niesprzątanie po psie grozi mandat w wysokości do 500 zł. Podstawa prawna: art. 10 ust. 2a Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w związku z art. 26 ust. 3 punkt 4 Uchwały Nr LXIII/917/12 Rady Miasta Krakowa z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Kraków) oraz (Ulotka sfinansowana ze środków Rady Dzielnicy II Grzegórzki). Zamówienie obejmuje również usługę przygotowania do druku projektu ulotki. Projekt jest własnością SMMK i zostanie dostarczony na nośniku elektronicznym w formie edytowalnej - plik Corel X3 wraz z przedmiotem zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 22.14.00.00-3, 79.82.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wizytówki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wizytówki 36 kpl. po 100 szt., na papierze białym, gładkim, o gramaturze od 230 do 250 g/m2, formatu 90 x 50 mm, z granatowym pasem o wysokości 9 mm z napisem koloru białego (Straż Miejska Miasta Krakowa), odsuniętym od górnej krawędzi o 7 mm, na nim kolorowe logo SMMK z herbem miasta Krakowa, poniżej imię i nazwisko, stanowisko oraz dane kontaktowe (adres, telefony, e-mail). Pakowane po 100 szt. dla każdego wzoru..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Plakaty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plakaty w ilości 300 szt. w formacie A1 na papierze białym, gładkim, o gramaturze 120 - 130 g/m2, wraz z usługą polegającą na ich zaprojektowaniu, na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego materiałów. Plakaty będą zawierały 4 prace laureatów konkursu plastycznego w ramach projektu (Każdy z nas zyska na ochronie środowiska - projekt edukacji ekologicznej dla uczniów krakowskich szkół) oraz loga organizatorów. Materiały do projektu będą dostarczone przez Zamawiającego do dnia 10 października 2013 r. Projekt jest własnością SMMK i zostanie dostarczony przez Wykonawcę na nośniku elektronicznym w formie edytowalnej - plik Corel X3 wraz z przedmiotem zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.