eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie - REJZAMPUB/53/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-04

Warszawa: Dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie - REJZAMPUB/53/2015
Numer ogłoszenia: 296144 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie , ul. Marszałkowska 24, 00-576 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 522 74 79, 22 522 73 34, faks 22 522 74 72.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spdsk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie - REJZAMPUB/53/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie - z podziałem na 7 pakietów. 2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 33192500-7 - Probówki 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38000000-2 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz Załącznik Nr 8 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 4. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez 12 miesięcy licząc od daty obowiązywania umowy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-2, 33.19.25.00-7, 33.14.16.25-7, 38.43.70.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie przedmiotu zamówienia tego samego rodzaju (tj. artykułów laboratoryjnych), do łącznej wartości brutto nie niższej niż: Pakiet nr 1 - 700 zł Pakiet nr 2 - 1 000 zł Pakiet nr 3 - 1 000 zł Pakiet nr 4 - 200 zł Pakiet nr 5 - 1 000 zł Pakiet nr 6 - 900 zł Pakiet nr 7 - 1 000 zł RAZEM - 5 800 zł Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia dokumentu potwierdzającego, że dostawa ta, została wykonana należycie (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ - Wykaz dostaw). W przypadku oferowania większej ilości pakietów niż 1, należy zsumować odpowiednio wartości przypadające dla oferowanych pakietów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - wg Załącznika Nr 3 do SIWZ. 2. Wypełniony/e i podpisany/e Formularz/e asortymentowo-cenowy/e - wg Załącznika Nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy zgodnie z zapisami Załącznika nr 2 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spdsk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie ul. Marszałkowska 24, 00 - 576 Warszawa Dział Zamówień Publicznych, Pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie ul. Marszałkowska 24, 00 - 576 Warszawa Dział Zamówień Publicznych, Pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie - z podziałem na 7 pakietów. 2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 33192500-7 - Probówki 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38000000-2 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz Załącznik Nr 8 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 4. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez 12 miesięcy licząc od daty obowiązywania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie - z podziałem na 7 pakietów. 2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 33192500-7 - Probówki 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38000000-2 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz Załącznik Nr 8 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 4. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez 12 miesięcy licząc od daty obowiązywania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie - z podziałem na 7 pakietów. 2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 33192500-7 - Probówki 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38000000-2 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz Załącznik Nr 8 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 4. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez 12 miesięcy licząc od daty obowiązywania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie - z podziałem na 7 pakietów. 2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 33192500-7 - Probówki 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38000000-2 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz Załącznik Nr 8 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 4. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez 12 miesięcy licząc od daty obowiązywania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie - z podziałem na 7 pakietów. 2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 33192500-7 - Probówki 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38000000-2 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz Załącznik Nr 8 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 4. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez 12 miesięcy licząc od daty obowiązywania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie - z podziałem na 7 pakietów. 2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 33192500-7 - Probówki 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38000000-2 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz Załącznik Nr 8 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 4. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez 12 miesięcy licząc od daty obowiązywania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie - z podziałem na 7 pakietów. 2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 33192500-7 - Probówki 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38000000-2 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz Załącznik Nr 8 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 4. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez 12 miesięcy licząc od daty obowiązywania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.