eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont pomieszczeń nr 101, 102, 103 i poczekalni zlokalizowanych na parterze budynku Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie przy ul. Wąwozowej 34.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-03

Kraków: Remont pomieszczeń nr 101, 102, 103 i poczekalni zlokalizowanych na parterze budynku Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie przy ul. Wąwozowej 34.
Numer ogłoszenia: 296127 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235341 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, ul. Wąwozowa 34, Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6855060, faks 012 6451270.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń nr 101, 102, 103 i poczekalni zlokalizowanych na parterze budynku Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie przy ul. Wąwozowej 34..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie Nr: OZ-JW-271-300/III/2008 z dnia 05.09.2008 r. 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Remont pomieszczeń nr 101, 102, 103 i poczekalni zlokalizowanych na parterze budynku Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie przy ul. Wąwozowej 34 polegającego na połączeniu czterech oddzielnych pomieszczeń wymienionych wyżej w jeden pokój obsługi klienta, a sposób wykończenia nowopowstałego pomieszczenia i jego standard winien być analogiczny do standardu i wykończenia pokoju nr 100. 2. W zakresie rzeczowym zamówienia leży: 1/ organizacja terenu budowy 2/ zabezpieczenie robót pod względem BHP 3/ ubezpieczenie robót 4/ wykonanie robót budowlanych w oparciu o Specyfikację Techniczną stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ i Przedmiar Robót stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz wizję lokalną w terenie objętym zamówieniem 5/ dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej. UWAGA: 1/ Użyte do wykonania zamówienia materiały winny być I gatunku i posiadać świadectwa bezpieczeństwa, atesty, gwarancje, aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie - w pomieszczeniach przeznaczonych do stałego pobytu osób. 2/ Służby wewnętrzne Urzędu pracują od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30. 3/ Roboty remontowe prowadzone będą przez 7 dni w tygodniu w tym również po godzinach pracy Urzędu. 4/ Roboty remontowe powodujące natężenie hałasu winny być realizowane po godz. 15.00 lub w dniach , kiedy Urząd nie przyjmuje stron . 5/ Ewakuacja gruzu powinna odbywać się na bieżąco w godzinach i dniach jak w pkt. 4 do podstawionego przez Wykonawcę kontenera. 6/ Wykonawca określi termin rozpoczęcia robót remontowych z 2-dniowym wyprzedzeniem, ale nie później niż w 5-tym dniu roboczym od daty podpisania umowy. 7/ Harmonogram robót remontowych należy dostosować do bezkolizyjnej pracy Urzędu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 - Specyfikacja Techniczna i Załącznik Nr 2 - Przedmiar Robót (w wersji elektronicznej) do SIWZ. 4. Zamawiający nie dopuszcza realizacji robót przy pomocy Podwykonawców. 5. Okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 65000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Remontowo - Budowlane de-ka-bud Witold Kiełtyka, ul. Na Grządkach 16, 30-421 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 53503.01
  • Oferta z najniższą ceną: 53.503,01 oferta z najwyższą ceną: 75590.93
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.