Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ostrołęka: przebudowa ulicy Gomulickiego w ramach programu rewitalizacji Starego Miasta w Ostrołęce Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Ostrołęka, do kontaktów: Marzenna Suski, Plac Gen. J. Bema 1, 07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7646811 w. 271, e-mail: marzenna.suski@ostroleka.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ostroleka.pl Adres profilu nabywcy (URL): um@um.ostroleka.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Ostrołęka, Marzenna Suski, Pl. Gen. J. Bema, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 0297646811wewn.271, www.ostroleka.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ulicy Gomulickiego w ramach programu rewitalizacji Starego Miasta w Ostrołęce. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ostrołęka ul. Gomulickiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa ulicy Gomulickiego Zakres zamówienia obejmuje wykonanie na długości 378,8 mb: -Przebudowy nawierzchni jezdni, chodników i wjazdów bramowych od ulicy Kilińskiego do ul. Staszica, - Przebudowy wodociągu wraz z przyłączami o łącznej długości, - Budowy kanalizacji sanitarnej, - Budowy kanalizacji deszczowe wraz z przykanalikami, - Przebudowy energetyki napowietrznej na kablową - zasilanie i oświetlenie obiektów i ulic, -Usunięcie 10 sztuk drzew zgodnie z inwentaryzacją drzewostanu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie na długości 378,8 mb: -Przebudowy nawierzchni jezdni, chodników i wjazdów bramowych od ulicy Kilińskiego do ul. Staszica, - Przebudowy wodociągu wraz z przyłączami o łącznej długości, - Budowy kanalizacji sanitarnej, - Budowy kanalizacji deszczowe wraz z przykanalikami, - Przebudowy energetyki napowietrznej na kablową - zasilanie i oświetlenie obiektów i ulic, -Usunięcie 10 sztuk drzew zgodnie z inwentaryzacją drzewostanu 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz ,że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. wykażą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złozy dokumenty , o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy /ściśle wg wzoru/. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót, projektu wykonawczego i opisu przedmiotu zamówienia . 3. Zobowiązanie do współpracy dla podwykonawców - załącznik nr 1 do formularza ofertowego, 4. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do formularza ofertowego. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (należy załączyć kopie uprawnień w zakresie przedmiotu zamówienia , aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej), a także zakresem wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 do formularza ofertowego. Wymagane jest dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie robót drogowych lub o specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń oraz personelu branży sanitarnej i elektrycznej, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do formularza ofertowego. 7. Udokumentowanie potencjału technicznego niezbędnego do realizacji zamówienia. Wymagane jest dysponowanie minimum następującym sprzętem : wytwórnia mas bitumicznych - 1 szt., rozścielacz mas bitumicznych - 1 szt, walec statyczny samojezdny - 1 szt, walec wibracyjny samojezdny - szt 1, laboratorium drogowe wyposażone w niezbędny sprzęt i urządzenia do badań drogowych . W przypadku gdy sprzęt nie jest własnością Wykonawcy winny być załączone dokumenty określające tytuł prawny do dysponowania nim np. umowa o współpracy, umowa najmu, użyczenia leasingu itp. - Załącznik nr 5 do formularza ofertowego, 8. Sprawozdanie finansowe za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - za ten okres, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności . 9. Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy ( nie mniejszej niż 1.550.000PLN), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10. Polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Zaparafowany wzór umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 12. Projekt harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania zadania w okresach miesięcznych. 13. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej. 14. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu złożenia ofert .
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostroleka.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.06.2007, godzina 12:00, Ostrołęka , Pl. Gen, J. Bema 1 Punkt Obsługi Ineteresantów.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.05.2007.
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Dostawa lodów, ryb, warzyw i owoców mrożonych
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
- Odtworzenie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej na drogach powiatowych Powiatu Ostrołęckiego
- Przebudowa i zmiany w zakresie spełnienia warunków ochrony przeciwpożarowej budynku administracyjno - biurowego przy ul. A. E. Fieldorfa "Nila" 15 w Ostrołęce. Etap II
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Drohiczyn
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- "Utwardzenie i naprawa dróg w miejscowości Studzienice budowa pobocza z kostki polbrukowej wraz z remontem nawierzchni asfaltowej i wykonanie oświetlenia ulic
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.