eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Przedmiotem zamówienia jest dostawę zestawów do szycia łąkotek oraz ostrza i frezy do artroskopii kolan i barku dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 5/2015)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-10

Iława: Przedmiotem zamówienia jest dostawę zestawów do szycia łąkotek oraz ostrza i frezy do artroskopii kolan i barku dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 5/2015)
Numer ogłoszenia: 29608 - 2015; data zamieszczenia: 10.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawę zestawów do szycia łąkotek oraz ostrza i frezy do artroskopii kolan i barku dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 5/2015).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawę zestawów do szycia łąkotek oraz ostrza i frezy do artroskopii kolan i barku dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 5/2015) Zadanie nr 1 Zestaw do szycia łąkotek Zadanie nr 2 Ostrza i frezy do artroskopii kolana i barku Zadanie nr 1 Zestaw do szycia łąkotek Wymagania konieczne: 1. Wykonawca utworzy depozyt u odbiorcy elementów składowych szwu łąkotkowego w ilości min. 2 typoszeregów- pełen zakres rozmiarów wymaganych przez Zamawiajacego Zadanie nr 2 Ostrza i frezy do artroskopii kolana i barku Wymagania konieczne: 1. Wykonawca utworzy depozyt u odbiorcy elementów składowych w ilości 5 szt 2. Użyczenie dodatkowej rękojeści kompatybilnej z posiadaną przez szpital konsolą firmy Stryker. 3. Uzupełnienie depozytu w czasie nieprzekraczającym 48 godzin od zgłoszenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy 2. Wypełniony formularz specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - wielkość depozytu - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty gdy: 1.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy, 1.2. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. 1.3.w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp. 1.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. 1.5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. W przypadku zmiany podatku VAT cena brutto pozostaje bez zmian zmianie ulega cena netto. 1.6.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw do szycia łąkotek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania konieczne: 1. Wykonawca utworzy depozyt u odbiorcy elementów składowych szwu łąkotkowego w ilości min. 2 typoszeregów- pełen zakres rozmiarów wymaganych przez Zamawiajacego 1. Biowchłanialny zestaw do szycia łąkotek (zachowuje 80% wytrzymałości w 6 tyg, 10% w 12 tygodniu). Implant składa się z Tylnej zapadki wykonanej z PLA, guzika dociskowego wykonanego z czystego PLA (lub z niebieskiego PDS) oraz biowchłanialnej nici plecionej o rozmiarze 2/0. Elastyczny system, umożliwiający niezakłuconą pracę łąkotki, niskoprofilowy - zminimalizowany wpływ na chrząstkę stawową.. Nie wymaga mierzenia, pozwala na dotarcie do każdego miejsca łąkotki bez możliwości uszkodzenia naczyń, nerwów - 13 mm igły wprowadzające o kątach 0, 12, 27. Szt. 40 2. Wprowadzacz do zestawu z pozycji nr 1 Szt. 40 3. Zestaw do szycia łąkotek pozwalający na szycie techniką ALL INSIDE w dowolnej konfiguracji horyzontalnie, wertykalnie, skośnie. Implant składa się z dwóch tylnych zapadek wykonanych z PEEK, mniejsza dwukrotnie kaniulowana, wieksza trzykrotnie kaniulowana oraz częściowo biowchłanialnej (55% PDS, 45% High Molekular Weight PE) nici plecionej o rozmiarze 2/0. Implant osadzony na niskoprofilowej igle dostępnej w trzech wariantach 0, 12, 27 kata zgięcia. Implant wprowadzany za pomocą pistoletu jednorazowego z dwoma spustami. Elastyczny system, umożliwiający niezakłóconą pracę łąkotki, niskoprofilowy - zminimalizowany wpływ na chrząstkę stawową. Nie wymaga mierzenia, pozwala na dotarcie do każdego miejsca łąkotki bez możliwości uszkodzenia naczyń, nerwów - głębokości 10, 13, 15, 20 mm. Szt. 60 4. Wprowadzacz do zestawu z pozycji nr 3 Szt. 60 5. Popychacz/obcinacz wielorazowego użytku Szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ostrza i frezy do artroskopii kolana i barku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania konieczne: 1. Wykonawca utworzy depozyt u odbiorcy elementów składowych w ilości min. 5 szt 2. Użyczenie dodatkowej rękojeści kompatybilnej z posiadaną przez szpital konsolą firmy Stryker. 3. Uzupełnienie depozytu w czasie nieprzekraczającym 48 godzin od zgłoszenia. 1. Ostrze do artroskopii barku jednorazowe pakowane po 5 szt. AGRESSIVE PLUS lub równowazne Szt. 25 2. Ostrze do artroskopii barku jednorazowe pakowane po 5szt. TOMCAT lub równowazne Szt. 25 3. Ostrza do artroskopii kolana jednorazowe pakowane po 5szt AGRESSIVE PLUS lub równoważne Szt. 50 4. Ostrza do artroskopii kolana jednorazowe pakowane po 5szt RESECTOR lub równoważne Szt. 50 5. Ostrza do artroskopii kolana jednorazowe pakowane po 5szt TOMCAT lub równoważne Szt. 50 6. Frezy do artroskopii jednorazowe pakowane po 5szt ROUND BURS(12 FLUTE) lub równoważne Szt. 10 7. Frezy do artroskopii jednorazowe pakowane po 5szt BARREL BURS(12 FLUTE) lub równoważne Szt. 10 8. Frezy do mikrozłamań jednorazowy pakowany po 5szt SUBCHONDRAL DRILL lub równoważne Szt. 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.