eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzychód › DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ I ROBOCZEJ ORAZ OBUWIA OCHRONNEGO DLA PRACOWNIKÓW SPZOZ MIĘDZYCHÓD

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-28

Międzychód: DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ I ROBOCZEJ ORAZ OBUWIA OCHRONNEGO DLA PRACOWNIKÓW SPZOZ MIĘDZYCHÓD
Numer ogłoszenia: 29603 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 10, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7482011, faks 095 7482711 wew. 122.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-miedzychod.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ I ROBOCZEJ ORAZ OBUWIA OCHRONNEGO DLA PRACOWNIKÓW SPZOZ MIĘDZYCHÓD.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ I ROBOCZEJ ORAZ OBUWIA OCHRONNEGO DLA PRACOWNIKÓW SPZOZ MIĘDZYCHÓD Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 7 pakietów. Informacja - cały pakiet musi być oferowany w całości. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Przewiduje się zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust. 6 i 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. Asortyment odzieży ochronnej wykonany ma być z tkaniny typu elanobawełna o gramaturze 210 g/m2 z możliwością łączenia kolorów z bielą oraz prania do 95oC. Oferent zobowiązany jest do trwałego oznakowania odzieży LOGO Firmy (LOGO Firmy stanowi Załącznik nr 7) LOGO w wersji elektronicznej zostanie przekazane Wykonawcy przed realizacją przedmiotu zamówienia, po wyborze najkorzystniejszej oferty. LOGO musi być wykonane haftem w kolorze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym odzieży i obuwia, określa formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć wzory oferowanego asortymentu (wraz z próbką wykonanego haftem LOGO) Oferent zobowiązany jest do dostarczenia odzieży według wymiarów podanych przez Zamawiającego. Zamawiający przy zakupie przedmiotu niniejszego postępowania dopuszcza możliwość odstępstw od ilości podanych w formularzu asortymentowo-cenowym do +/- 20%. Zamawiający zastrzega sobie możliwość domawiania przedmiotu zamówienia (odzieży i obuwia) w trakcie obowiązywania umowy przetargowej po cenach zaoferowanych w postępowaniu przetargowym. Oferent zobowiązany jest do dostarczenia próbek oferowanego asortymentu.(wzory odzieży, obuwia, a w przypadku obowiązku oznakowania odzieży przez LOGO - Załącznik nr 7, również wzór wyszytego LOGO SPZOZ Międzychód) Wspólny słownik zamówień (CPV) 18100000-0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18200000-1 Odzież wierzchnia 18000000-9 Odzież obuwie, artykuły bagażowe i dodatki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczane za zgodność z oryginałem (przez upełnomocnionego przedstawiciela oferenta) ich odpisy lub kserokopie: 1. Formularz ofertowy zawierający oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 oraz Formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 2 (na wybrany - oferowany pakiet). 2. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Dokument stwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia posiada stosowne świadectwa jakości lub świadectwa dopuszczenia do obrotu, lub świadectwa rejestracji, lub świadectwa dopuszczenia do stosowania albo znak CE..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - JAKOŚĆ 30% - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-miedzychod.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie Ul. Szpitalna 10, 64-400 Międzychód.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie Ul. Szpitalna 10, 64-400 Międzychód (Sala Konferencyjna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 (A).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubrania ochronne - medyczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. JAKOŚĆ 30% - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 (B).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. JAKOŚĆ 30% - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 (C).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubrania robocze - gospodarcze.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. JAKOŚĆ - 30 % - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 (D).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież dla Pogotowia Ratunkowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. JAKOŚĆ - 30% - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 (E).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obuwie ochronne - medyczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. JAKOŚĆ - 30% - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 (F).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. JAKOŚĆ - 30% - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 (G).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie dla Pogotowia Ratunkowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. JAKOŚĆ - 30% - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.