eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobrek › Standaryzacja Domu Pomocy Społecznej w Bobrku. Przebudowa parteru budynku A - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-04

Bobrek: Standaryzacja Domu Pomocy Społecznej w Bobrku. Przebudowa parteru budynku A - II etap
Numer ogłoszenia: 2959 - 2008; data zamieszczenia: 04.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Bobrku, ul. Księżnej Ogińskiej 2, 32-661 Bobrek, woj. małopolskie, tel. 0-33 8464404, fax 0-33 8461349.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Standaryzacja Domu Pomocy Społecznej w Bobrku. Przebudowa parteru budynku A - II etap.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy parteru budynku mieszkalno-administracyjnego oraz modernizacji instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania oraz instalacji elektrycznych. Charakterystyka robót: 1) Roboty budowlane: - Wykonanie i wymurowanie kanałów wentylacyjnych, - Stolarka okien i drzwi - demontaż i montaż nowej, - Ścianki działowe gipsowe i sufity podwieszone, - Zabezpieczenie pożarowe konstrukcji stalowej, - Tynki wewnętrzne, oblicowanie ścian i malowanie, - Posadzki i odbojnice, - Elementy zewnętrzne - ocieplenie ścian przybudówki i naprawa uszkodzonych tynków elewacji, 2) Instalacja wodno-kanalizacyjna z przyłączem kanalizacji sanitarnej, 3) Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania: - wstawienie nowej do istniejącej, - zmiany istniejącej instalacji c.o. 4) Instalacje elektryczne: - rozdzielnica R1, 230/400V, - instalacja oświetlenia, - instalacja siły i gniazd wtyczkowych, - wewnętrzna linia zasilająca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączone przedmiary robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.05.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: - Wadium w wysokości 7 500,00 zł ( słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100) należy wnieść w terminie do 25.01.2008 r. do godz. 10:00. - Wadium musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od dnia składania ofert. - Wadium może być wniesione w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. - Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oświęcimiu, ul. Kościelna 1 nr rachunku: 17 8123 0000 0012 0203 2000 0110 Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Bobrku przy ul. księżnej Ogińskiej 2 sekretariat dyrektora (dziennik podawczy). - Wadium zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 ustawy PZP. - Jeżeli wykonawca nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (PZP), - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, - dysponują potencjałem kadrowym i sprzętowym odpowiednim dla realizacji inwestycji oraz znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej należycie zrealizować kontrakt, - wykonali w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) co najmniej 1 robotę budowlaną w budynkach użyteczności publicznej, o wartości powyżej 500 000 zł brutto. Fakt wykonania takiej roboty musi być potwierdzony referencjami od inwestora bądź protokołem odbioru końcowego wykonanych robót. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w załączniku nr 3 i 4 do SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów wymaganych od wykonawcy stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.oswiecim.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Bobrku, ul. Księżnej Ogińskiej 2, 32-661 Bobrek.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat (dziennik podawczy) Domu Pomocy Społecznej w Bobrku, ul. Księżnej Ogińskiej 2.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.