eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeziny › Wymiana okien i drzwi zewnętrznych oraz remontu elewacji budynku Liceum Ogólnokształcącego im. J. Iwaszkiewicza w Brzezinach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-27

Brzeziny: Wymiana okien i drzwi zewnętrznych oraz remontu elewacji budynku Liceum Ogólnokształcącego im. J. Iwaszkiewicza w Brzezinach
Numer ogłoszenia: 295946 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Liceum Ogólnokształcące im. Jarosława Iwaszkiewicza , ul. Okrzei 1, 96-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 0-46 8742827, faks 0-46 8742827.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lobrzeziny.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.lo-brzeziny.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien i drzwi zewnętrznych oraz remontu elewacji budynku Liceum Ogólnokształcącego im. J. Iwaszkiewicza w Brzezinach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien i drzwi zewnętrznych oraz remontu elewacji budynku Liceum Ogólnokształcącego im. J. Iwaszkiewicza w Brzezinach polegająca na: wykuciu z muru ościeżnic stalowych lub krat okiennych, rozebraniu obróbek blacharskich, wymianie okien i drzwi balkonowych z obróbką osadzenia rozwieralnych i uchylnie rozwieralnych, dwukrotnym malowaniu strych tynków wewnętrznych, konserwacji istniejących drzwi drewnianych z naświetlem, wykonaniu obróbek blacharskich, dwukrotnym malowaniu zewnętrznych tynków farbą antygrafitti, wykonaniu instalacji odgromowej. Warunkiem koniecznym jest udzielenie przez Wykonawcę co najmniej: - 60 miesięcy na stolarkę budowlaną z PCW i 36 miesięcy na pozostałe roboty budowlane, licząc od daty podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego niezależnie od udzielonych gwarancji przez producentów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.21.10 - Malowanie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3.700,00 złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) wykażą się posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia wynikających z faktu, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zadanie, zbliżone swoim charakterem do przedmiotu zamówienia o wartości 150.000,00 zł brutto wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż wykonane prace zostały wykonane prawidłowo. b) wykażą, że dysponują osobami, lub pisemnymi zobowiązaniami innych podmiotów do oddelegowania osób, z wymaganymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w szczególności uprawnieniami do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierownika robót w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie dysponowania osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń o specjalności konstrukcyjno budowlanej 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wg formuły (spełnia - nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych prac, o wartości minimum 150.000,00 zł brutto (Doświadczenie Wykonawcy 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Potencjał kadrowy), 6. Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wskazane w wykazie (Potencjał Kadrowy) uprawnienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo-4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Liceum Ogólnokształcące im. J. Iwaszkiewicza w Brzezinach, ul. S. Okrzei 1, 95-060 Brzeziny, w sekretariacie, I piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Liceum Ogólnokształcące im. J. Iwaszkiewicza w Brzezinach, ul. S. Okrzei 1, 95-060 Brzeziny, w sekretariacie, I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.