eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubicz › Prowadzenie biura centrum koordynacyjno-dyspozycyjnego, eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz usuwanie awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-04

Lubicz: Prowadzenie biura centrum koordynacyjno-dyspozycyjnego, eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz usuwanie awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
Numer ogłoszenia: 295880 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubickie Wodociągi sp. z o.o. , ul. Toruńska 56, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6785314, faks 056 6785314.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubickie-wodociagi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie biura centrum koordynacyjno-dyspozycyjnego, eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz usuwanie awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. EKSPLOATACJA SIECI WRAZ Z UTRZYMANIEM CAŁODOBOWEGO POGOTOWIA WODOCIĄGOWO - KANALIZACYJNEGO WRAZ Z CAŁODOBOWYM CENTRUM KOORDYNACYJNO-DYSPOZYCYJNYM Bieżąca eksploatacja, konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z urządzeniami dla sieci zarządzanej przez Zamawiającego w szczególności poprzez: - bezpośrednia obsługa urządzeń wodociągowych( sieć, przyłącza, przepompownie), bezpośrednia obsługa urządzeń kanalizacji sanitarnej (sieć, przyłącza, przepompownie), likwidacja zastoin poprzez płukanie sieci wodociągowej, czyszczenie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w razie konieczności, utrzymanie urządzeń we właściwym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym, ( dotyczy również elektryki i automatyki przepompowni wody i ścieków), prowadzenie ewidencji hydrantów oraz prowadzenie przeglądów dokonywanie okresowych przeglądów urządzeń elektrycznych, utrzymywanie należytej czystości w przepompowniach, hydroforniach, i na działkach na których usytuowane są w/w obiekty wraz z systematycznym koszeniem trawy, systematyczne czyszczenie przepompowni ścieków z osadów, wydawanie opinii do warunków technicznych, odbiory techniczne przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych z zapewnieniem osoby uprawnionej do wykonywania w/w odbiorów ( uprawnienie potwierdzone odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi oraz aktualnym zaświadczeniem z izby rzemieślniczej, comiesięczne odczyty wodomierzy głównych tj. służących do rozliczeń z Toruńskimi Wodociągami, windykacja, tj. zamykanie dopływu wody i odpływu ścieków zgodnie ze zleceniem Działu Rozliczeń i Windykacji, instalowanie nowych oraz wymiana legalizacyjna wodomierzy (wodomierze Zamawiającego), kontrolę legalności poboru wody, kontrolę legalności liczników pomiarowych, kontrolę legalności zrzutu ścieków i podłączeń do kanalizacji sanitarnej, Utrzymanie całodobowego biura centrum koordynacyjno-dyspozycyjnego, w szczególności poprzez: organizacja i prowadzenie całodobowego biura w Lubiczu Dolnym (pomieszczenia biura muszą znajdować się na parterze z dostępem dla osób niepełnosprawnych) zapewnienie pracowników do obsługi biura przez całą dobę przez cały okres obowiązywania umowy ( także w niedziele i święta) Zadania: przyjmowanie zgłoszeń w biurze i telefonicznych o zagrożeniach i awariach wodociągowych, kanalizacyjnych, energetycznych, gazowych, odśnieżania dróg, padłych zwierząt, gospodarki odpadami oraz innych z terenu Gminy Lubicz przekazywanie informacji o zagrożeniach odpowiednim organom Wszystkie koszty tworzenia i funkcjonowania biura ponosi Oferent Utrzymanie całodobowego pogotowia wodociągowo - kanalizacyjnego , w szczególności poprzez: przyjmowanie zgłoszeń o awariach sieci wodociągowej i kanalizacyjnej i przyłączy oraz nielegalnych poborach wody i zrzutach ścieków, pod numerem telefonu komórkowego i stacjonarnego całodobowo we wszystkie dni w roku ( także w niedziele i święta) Charakterystyka sieci wodociągowej i kanalizacyjnej (długość sieci wodociągowej ok. 215 km, długość sieci kanalizacyjnej ok 60 km , przepompownie wody sztuk:5, przepompownie kanalizacyjne sieciowe 26, przepompownie kanalizacyjne przydomowe :51 sztuk, przyłącza wody ok. 4670 sztuk, przyłącza kanalizacji ok 1500 sztuk) Zamawiający zastrzega , że w związku z rozbudową sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej liczba urządzeń objętych eksploatacją może ulec zmianie ( powiększyć się). Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, wynagrodzenie to nie będzie ulegało zmianie ( podwyższeniu) B. USUWANIE AWARII SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACYJNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI - podjęcie działań w kierunku usunięcia awarii wodociągowej lub kanalizacyjnej w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia, - usunięcie awarii wodociągowej lub kanalizacyjnej w ciągu 12 godzin od chwili zgłoszenia, - wymiana uszkodzonych nawiertek, zasuw, hydrantów, studni kanalizacyjnych, włazów ulicznych - wykonywanie innych prac zleconych na rzecz Lubickich Wodociągów sp. z o.o., W przypadku, gdyby usunięcie awarii wodociągu wymagało czasu dłuższego niż 12 godzin, Wykonawca określi godziny dostaw wody i zapewni ich dostawę beczkowozami posiadającymi atest do wody pitnej. Wykonawca poinformuje o tym Zarządcę sieci wodociągowej oraz indywidualnych odbiorców wody. W przypadku, gdyby czas trwania usunięcia awarii sieci kanalizacji sanitarnej powodował brak możliwości odbioru ścieków , Wykonawca zapewni ich odbiór wozami asenizacyjnymi..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 16. SIWZ. Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Grębocinie Nr 76 9491 0003 0010 0001 7415 0003, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz.730 i 732 i Nr 227, poz.1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz.620). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na eksploatację sieci . W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dodatkowo dokumenty te muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie14 SIWZ. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku określa Ustawa.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zgodnie z SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubickie-wodociagi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Toruńska 56, 87-162 Lubicz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Lubickie Wodociągi sp. z o.o., ul.Toruńska 56, 87-162 Lubicz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.