eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa i montaż z uruchomieniem, urządzeń systemu monitoringu wizyjnego INEA Stadionu w Poznaniu, ul. Bułgarska 17

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-04

Poznań: Dostawa i montaż z uruchomieniem, urządzeń systemu monitoringu wizyjnego INEA Stadionu w Poznaniu, ul. Bułgarska 17
Numer ogłoszenia: 295852 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151079 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji, ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8357901, faks 61 8334651.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż z uruchomieniem, urządzeń systemu monitoringu wizyjnego INEA Stadionu w Poznaniu, ul. Bułgarska 17.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż z uruchomieniem urządzeń systemu monitoringu wizyjnego INEA Stadionu w Poznaniu, ul. Bułgarska 17. Po modernizacji system monitoringu wizyjnego musi spełniać wymogi określone przez ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI z dnia 10 stycznia 2011 r. w sprawie sposobu utrwalania przebiegu imprezy masowej §4.1. oraz §9 dotyczące kategorii rejestracji obrazu miejsc podlegających temu obowiązkowi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ww. dokumentem, obowiązującymi normami i przepisami prawa. Na oferowane i wyceniane materiały i urządzenia Wykonawca powinien posiadać dokumenty potwierdzające właściwości, parametry oraz zgodność z obowiązującymi w tym zakresie normami, wymogami Zamawiającego zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia i innymi przepisami prawa. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający będzie żądał dokumentów, potwierdzających spełnienie określonych przez Zamawiającego wymagań. Wszystkie oferowane i użyte do realizacji zamówienia urządzenia muszą być fabrycznie nowe wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015 roku Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał polisy, bądź innego dokumentu potwierdzającego powyższe ubezpieczenie. W celu właściwego przygotowania oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na obiekcie. Zamawiający zastrzega, że obiekt na czas wykonywanych prac nie może być w całości wyłączony z eksploatacji. Wykonawca obowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia miejsc objętych robotami, celem funkcjonowania części obiektu w sposób niezakłócający jego podstawowej działalności i ponosi wszelką odpowiedzialność z tego tytułu również wobec osób trzecich. Wymagana gwarancja: nie mniej niż 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.13.00 - Obwody elektryczne 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 32.26.00.00 - Urządzenia do przesyłu danych 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 32.33.32.00 - Kamery wideo 32.51.00.00 - Bezprzewodowy system telekomunikacyjny 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania 48.32.90.00 - System obrazowania i archiwizowania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.23.32 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo- Handlowy HELPDESK, Sławomir Błaszczak, Skórzewo, ul. Poznańska 119., 60-185 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 457714,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 496452,60

  • Oferta z najniższą ceną: 412134,87 / Oferta z najwyższą ceną: 946780,20

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.