eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mniszków › Pełnienie funkcji Koordynatora projektu (zadanie nr 1 ) oraz Asystenta koordynatora (zadanie nr 2) do realizacji projektu pn. -Patrząc w przyszłość- w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-25

Mniszków: Pełnienie funkcji Koordynatora projektu (zadanie nr 1 ) oraz Asystenta koordynatora (zadanie nr 2) do realizacji projektu pn. -Patrząc w przyszłość- w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
Numer ogłoszenia: 295830 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mniszków , ul. Powstańców Wielkopolskich 10, 26-341 Mniszków, woj. łódzkie, tel. 044 7561522, faks 044 7561523.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Koordynatora projektu (zadanie nr 1 ) oraz Asystenta koordynatora (zadanie nr 2) do realizacji projektu pn. -Patrząc w przyszłość- w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację dwóch oddzielnych zadań: ZADANIE Nr 1 - Pełnienie funkcji Koordynatora projektu. Koordynator projektu zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu, w tym w szczególności do: 1) przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach, 2) koordynowanie wszystkich działań w projekcie zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie oraz wniosku aplikacyjnego i przepisami unijnymi oraz krajowymi w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 3) przestrzeganie Zasad Finansowania POKL, 4) nadzór merytoryczny i techniczny zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym, 5) monitorowanie pracy całej kadry projektu, 6) terminowe i właściwe realizowania całości projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach i współpraca z Asystentem koordynatora, 7) organizacja szkolenia dotyczącego zasady równości szans kobiet i mężczyzn dla personelu projektu, 8) przygotowanie odpowiednich formularzy i nadzorowanie kompletowania dokumentów uczestników projektu, 9) rekrutacja uczestników projektu, 10) prawidłowe przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), 11) wprowadzanie danych uczestników projektu do Formularza PEFS , 12) planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników, w tym sporządzanie załącznika nr 2 wniosku o płatność, 13) utrzymywanie stałego kontaktu z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowania na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów oraz wszystkich obowiązujących dokumentów, 14) niezwłoczne informowanie Instytucji Pośredniczącej o istniejących lub przewidywanych zagrożeniach mających wpływ na właściwe wykonanie projektu oraz przedkładanie propozycji rozwiązań, 15) przygotowywanie w części merytorycznej i zatwierdzania kompletności i prawidłowości wypełniania części finansowej oraz składania wniosków o płatność w formie elektronicznej w aktualnym Generatorze Wniosków oraz w formie papierowej - tożsamej z wersją elektroniczną, wraz z obowiązującymi załącznikami, 16) dokonanie całkowitego rozliczenia finansowego i rzeczowego względem Instytucji Pośredniczącej po zakończeniu realizacji projektu, w tym końcowy wniosek o płatność, 17) bieżące monitoringu postępu rzeczowego i finansowego projektu, analiza ryzyka i podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości, 18) prowadzenie dokumentacji projektu, 19) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu oraz obecność podczas kontroli projektu, 20) współpraca przy realizacji zamówień publicznych, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych, z pracownikami Urzędu Gminy w Mniszkowie, 21) kontrola wydatkowania środków i dokonywania zakupów w ramach realizacji projektu zgodnie z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach POKL, 22) działania informacyjno-promocyjne projektu, 23) sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym wraz z opisem dokumentów finansowych zgodnie z wytycznymi POKL, 24) nadzór nad sprawozdaniami i raportami z przebiegu i realizacji projektu oraz archiwizowania dokumentacji projektowej, 25) dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora. 26) uzgadnianie i przedkładanie do akceptacji projektodawcy wszelkiej dokumentacji związanej z projektem, 27) inne zadania wynikłe w trakcie realizacji projektu a konieczne do jego prawidłowej realizacji, 28) Wykonawca podlega projektodawcy, 29) Wykonawca zobowiązany jest do przybycia do Biura projektu - Urzędu Gminy w Mniszkowie co najmniej raz w tygodniu, 30) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy na każde żądanie do Biura projektu. ZADANIE nr 2 -Pełnienie funkcji Asystenta koordynatora projektu. Asystent koordynatora projektu zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu, w tym w szczególności do: 1) współpracy w ramach zespołu zarządzającego projektem przy realizacji zadań ujętych we wniosku aplikacyjnym w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji, 2) doradzania Koordynatorowi przy podejmowaniu decyzji w projekcie, 3) wykonywania prac biurowych na rzecz administrowania projektem, 4) przestrzegania Zasad Finansowania POKL, 5) kontaktów z Instytucją Pośredniczącą w zakresie postępu rzeczowego i realizacji finansowej projektu, 6) pomocy przy rekrutacji uczestników projektu, 7) kompletowania dokumentów uczestników projektu, 8) prawidłowego przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), 9) współpracy z Koordynatorem w celu osiągnięcia zaplanowanych wskaźników, 10) utrzymywania stałego kontaktu z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów oraz wszystkich obowiązujących dokumentów, 11) przygotowywania w części rzeczowej i finansowej wniosków o płatność w formie elektronicznej w aktualnym Generatorze Wniosków oraz w formie papierowej - tożsamej z wersją elektroniczną, w tym załącznik nr 1. 12) dokonania całkowitego rozliczenia finansowego i rzeczowego względem Instytucji Pośredniczącej po zakończeniu realizacji projektu, w tym końcowy wniosek o płatność, 13) zbierania danych do monitoringu, 14) przeprowadzenia ewaluacji śródokresowej - po pierwszym roku szkolnym i końcowej projektu, 15) poddania się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu oraz obecność podczas kontroli projektu, 16) działań informacyjno-promocyjnych projektu, 17) oznakowania wszelkich pomocy i materiałów do zajęć, zakupionego sprzętu w ramach projektu zgodnie z wytycznymi w tym zakresie, 18) kompletowania sprawozdań z przebiegu i realizacji projektu, 19) archiwizowania dokumentacji projektowej, 20) dokonywania innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Asystenta koordynatora. 21) Wykonawca podlega projektodawcy, 22) Wykonawca zobowiązany jest do przybycia do Biura projektu - Urzędu Gminy w Mniszkowie co najmniej raz w tygodniu, 23) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy na każde żądanie do Biura projektu, 24) inne zadania wynikłe w trakcie realizacji projektu a konieczne do jego prawidłowej realizacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 75.11.21.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać iż, posiada doświadczenie polegające na tym, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował/realizuje i rozliczył bądź rozlicza co najmniej jeden projekt współfinansowany ze środków zewnętrznych o wartości min. 100 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie Nr 1 i 2 - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia niżej wymienione warunki udziału: Dysponuje minimum 1 osobą posiadającą: a) wykształcenie minimum średnie ( na potwierdzenie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowne dokumenty), b) ukończone kursy i szkolenia (min. 1) poświadczone odpowiednimi certyfikatami z zakresu realizacji i rozliczania projektów finansowanych ze środków zewnętrznych, ( na potwierdzenie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowne dokumenty), c) znajomość regulacji prawnych niezbędnych przy realizacji i finansowaniu projektów unijnych (szczególnie prawa zamówień publicznych i ustawy o finansach publicznych) - na potwierdzenie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowne oświadczenie , d) znajomość obsługi komputera (pakiet biurowy, internet) - na potwierdzenie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowne oświadczenie,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Na potwierdzenie warunku o, którym mowa w sekcji III. 3. 4) niniejszego ogłoszenia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w Rozdziale V pkt. 2 ppkt. 3) SIWZ. Wypełnione Oświadczenie o nie powierzeniu zamówienia lub jego części podwykonawcom stanowiące załącznik do SIWZ. 3. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem poświadczone przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewidział możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zamówienia w przypadku zmiany terminu realizacji umowy z uwagi na warunki pogodowe oraz zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy i wynikającej z tego tytułu zmiany wynagrodzenia określonego w umowie .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mniszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Mniszków Ulica Powstańców Wielkopolskich 10, 26-341 Mniszków pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Gmina Mniszków Ulica Powstańców Wielkopolskich 10, 26-341 Mniszków Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn. Patrząc w przyszłość- w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-POKL.09.01.02-10-089-12-00 Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE Nr 1 - Pełnienie funkcji Koordynatora projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koordynator projektu zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu, w tym w szczególności do: 1) przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach, 2) koordynowanie wszystkich działań w projekcie zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie oraz wniosku aplikacyjnego i przepisami unijnymi oraz krajowymi w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 3) przestrzeganie Zasad Finansowania POKL, 4) nadzór merytoryczny i techniczny zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym, 5) monitorowanie pracy całej kadry projektu, 6) terminowe i właściwe realizowania całości projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach i współpraca z Asystentem koordynatora, 7) organizacja szkolenia dotyczącego zasady równości szans kobiet i mężczyzn dla personelu projektu, 8) przygotowanie odpowiednich formularzy i nadzorowanie kompletowania dokumentów uczestników projektu, 9) rekrutacja uczestników projektu, 10) prawidłowe przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), 11) wprowadzanie danych uczestników projektu do Formularza PEFS , 12) planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników, w tym sporządzanie załącznika nr 2 wniosku o płatność, 13) utrzymywanie stałego kontaktu z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowania na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów oraz wszystkich obowiązujących dokumentów, 14) niezwłoczne informowanie Instytucji Pośredniczącej o istniejących lub przewidywanych zagrożeniach mających wpływ na właściwe wykonanie projektu oraz przedkładanie propozycji rozwiązań, 15) przygotowywanie w części merytorycznej i zatwierdzania kompletności i prawidłowości wypełniania części finansowej oraz składania wniosków o płatność w formie elektronicznej w aktualnym Generatorze Wniosków oraz w formie papierowej - tożsamej z wersją elektroniczną, wraz z obowiązującymi załącznikami, 16) dokonanie całkowitego rozliczenia finansowego i rzeczowego względem Instytucji Pośredniczącej po zakończeniu realizacji projektu, w tym końcowy wniosek o płatność, 17) bieżące monitoringu postępu rzeczowego i finansowego projektu, analiza ryzyka i podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości, 18) prowadzenie dokumentacji projektu, 19) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu oraz obecność podczas kontroli projektu, 20) współpraca przy realizacji zamówień publicznych, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych, z pracownikami Urzędu Gminy w Mniszkowie, 21) kontrola wydatkowania środków i dokonywania zakupów w ramach realizacji projektu zgodnie z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach POKL, 22) działania informacyjno-promocyjne projektu, 23) sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym wraz z opisem dokumentów finansowych zgodnie z wytycznymi POKL, 24) nadzór nad sprawozdaniami i raportami z przebiegu i realizacji projektu oraz archiwizowania dokumentacji projektowej, 25) dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora. 26) uzgadnianie i przedkładanie do akceptacji projektodawcy wszelkiej dokumentacji związanej z projektem, 27) inne zadania wynikłe w trakcie realizacji projektu a konieczne do jego prawidłowej realizacji, 28) Wykonawca podlega projektodawcy, 29) Wykonawca zobowiązany jest do przybycia do Biura projektu - Urzędu Gminy w Mniszkowie co najmniej raz w tygodniu, 30) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy na każde żądanie do Biura projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 75.11.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE nr 2 -Pełnienie funkcji Asystenta koordynatora projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent koordynatora projektu zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu, w tym w szczególności do: 1) współpracy w ramach zespołu zarządzającego projektem przy realizacji zadań ujętych we wniosku aplikacyjnym w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji, 2) doradzania Koordynatorowi przy podejmowaniu decyzji w projekcie, 3) wykonywania prac biurowych na rzecz administrowania projektem, 4) przestrzegania Zasad Finansowania POKL, 5) kontaktów z Instytucją Pośredniczącą w zakresie postępu rzeczowego i realizacji finansowej projektu, 6) pomocy przy rekrutacji uczestników projektu, 7) kompletowania dokumentów uczestników projektu, 8) prawidłowego przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), 9) współpracy z Koordynatorem w celu osiągnięcia zaplanowanych wskaźników, 10) utrzymywania stałego kontaktu z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów oraz wszystkich obowiązujących dokumentów, 11) przygotowywania w części rzeczowej i finansowej wniosków o płatność w formie elektronicznej w aktualnym Generatorze Wniosków oraz w formie papierowej - tożsamej z wersją elektroniczną, w tym załącznik nr 1. 12) dokonania całkowitego rozliczenia finansowego i rzeczowego względem Instytucji Pośredniczącej po zakończeniu realizacji projektu, w tym końcowy wniosek o płatność, 13) zbierania danych do monitoringu, 14) przeprowadzenia ewaluacji śródokresowej - po pierwszym roku szkolnym i końcowej projektu, 15) poddania się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu oraz obecność podczas kontroli projektu, 16) działań informacyjno-promocyjnych projektu, 17) oznakowania wszelkich pomocy i materiałów do zajęć, zakupionego sprzętu w ramach projektu zgodnie z wytycznymi w tym zakresie, 18) kompletowania sprawozdań z przebiegu i realizacji projektu, 19) archiwizowania dokumentacji projektowej, 20) dokonywania innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Asystenta koordynatora. 21) Wykonawca podlega projektodawcy, 22) Wykonawca zobowiązany jest do przybycia do Biura projektu - Urzędu Gminy w Mniszkowie co najmniej raz w tygodniu, 23) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy na każde żądanie do Biura projektu, 24) inne zadania wynikłe w trakcie realizacji projektu a konieczne do jego prawidłowej realizacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.10.00-1, 75.11.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.