eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobre Miasto › Utrzymanie czystości, pielęgnację terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2014 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-13

Dobre Miasto: Utrzymanie czystości, pielęgnację terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2014 r.
Numer ogłoszenia: 29579 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 269823 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobre Miasto, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6153939, faks 89 6161443.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości, pielęgnację terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2014 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2014 r. 1. W ramach utrzymania czystości na terenie miasta Dobre Miasto do obowiązków Wykonawcy należy: 1) systematyczne oczyszczanie z błota, piachu, liści i innych nieczystości ulic, chodników, placów, przystanków autobusowych, ciągów komunikacyjnych, ciągów pieszych w parkach i skwerach, oczyszczanie z rzęsy i nieczystości stałych oczka wodnego w parku przy ul. Zwycięstwa, 2) opróżnianie ustawionych na terenie miasta koszy ulicznych - codziennie, 3) bieżąca konserwacja koszy ulicznych, 4) odkażanie koszy ulicznych - minimum raz do roku, 5) zagospodarowanie powstałych po sprzątnięciu zmiotek i innych odpadów ulicznych, w tym nieczystości z koszy ulicznych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, 6) usuwanie nieaktualnych ogłoszeń umieszczanych na słupach ogłoszeniowych - po każdym weekendzie, 7) usuwanie zanieczyszczeń, w tym padłych zwierząt, z terenu miasta i gminy, zgłaszanych indywidualnie przez Zamawiającego ustnie, telefonicznie lub pisemnie - w ciągu 30 min od zgłoszenia, 8) utrzymanie toalet wolnostojących (pl. Jana Pawła II, ul. Zwycięstwa - obok targowiska miejskiego) poprzez: a) bieżące utrzymanie czystości pomieszczenia toalet i urządzeń w nich zainstalowanych, b) bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, środków czystości i opróżnianie koszy z odpadków, c) utrzymywanie w należytym stanie technicznym urządzeń znajdujących się w toaletach, d) ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem energii elektrycznej i wody, e) pobieranie opłat z tytułu korzystania z toalet - opłaty te będą stanowić dochód Wykonawcy. Podjęcie obowiązków w ramach utrzymania czystości następuje z inicjatywy Wykonawcy w terminach zapewniających prawidłowe ich wykonanie. Zamawiającemu przysługuje prawo zgłoszenia konieczności wykonania obowiązków określonych w pkt 1 w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do wykonywania określonych obowiązków w ciągu 30 minut od chwili otrzymania zgłoszenia. Wykaz powierzchni podległej oczyszczaniu, stanowi załącznik nr 1 do SIWZ Wykaz ulic, przy których ustawione się kosze, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 2. W ramach pielęgnacji terenów zieleni miejskiej do obowiązków Wykonawcy należy: 1) koszenie trawników w miarę potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu, 2) zagospodarowanie skoszonej trawy zgodnie z ustawą o odpadach, 3) dosiewanie trawy, 4) nawożenie i podlewanie trawników w zależności od pogody, 5) grabienie trawników z liści - wiosenne i jesienne (w tym spod kasztanowców), 6) pielenie trawy z chodników i krawężników, 7) przycinanie i formowanie żywopłotów i krzewów - co najmniej 2 razy w roku, 8) pielenie żywopłotów, 9) utrzymywanie alejek parkowych i ciągów spacerowych poprzez: - systematyczne odchwaszczanie alejek, - systematyczne wykaszanie ciągów spacerowych, - bieżące uzupełnianie ubytków i wyrównywanie nawierzchni alejek i ciągów. 3. W ramach pielęgnacji terenów zieleni miejskiej w zakresie estetyki miasta do obowiązków Wykonawcy należy: 1) nasadzenia jednoroczne z towaru dostarczonego przez Zamawiającego, 2) systematyczna pielęgnacja rabat kwiatowych, polegająca na: a) pieleniu kwiatów, b) podlewaniu rabat w zależności od pogody oraz nowoposadzonych drzew i krzewów, c) przykrywaniu roślin jesienią i odkrywaniu wiosną, d) nawożeniu trawników, drzew, krzewów, roślin ozdobnych jednorocznych oraz roślin cebulowych, 3) utrzymanie i konserwacja konstrukcji kwietnikowych i donic na terenie Dobrego Miasta, 4) bieżące uzupełnianie podpór do drzewek, krzewów i roślin pnących, 5) konserwacja i bieżące podlewanie konstrukcji kwietnikowej w kształcie jelenia, 6) uzupełnianie ziemi na rabatach i w gazonach, 7) utrzymywania i konserwacji ławek, polegających na: a) malowaniu 1 raz w roku (wiosną), b) bieżącej naprawie i uzupełnianiu ubytków. Podjęcie obowiązków w ramach pielęgnacji terenów zieleni miejskiej następuje z inicjatywy Wykonawcy. Zamawiającemu przysługuje prawo zgłoszenia konieczności wykonania obowiązków określonych w pkt 2 i 3 w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do wykonywania określonych obowiązków w ciągu 60 minut od chwili otrzymania zgłoszenia. Pielęgnację terenów zieleni miejskiej należy prowadzić zgodnie z zasadami pielęgnacji i uprawy roślin w sposób zapewniający dobry stan i kondycję roślin. Wykaz terenów zieleni miejskiej podlegającej pielęgnacji, stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz ulic, przy których ustawione są ławki, stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wykaz ulic, przy których ustawione są donice, torty, pergole, gazony stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 4. W ramach zimowego utrzymania ulic, chodników, ciągów pieszych i placów na terenie miasta, do obowiązków Wykonawcy należy: 1) odśnieżanie ulic, chodników ciągów pieszych i placów, 2) zwalczanie śliskości nawierzchni ulic, chodników ciągów pieszych i placów, 3) usunięcie nadmiaru śniegu i piasku. Odśnieżanie chodników, ciągów pieszych i placów obejmuje odgarnięcie śniegu do krawężnika lub na zieleniec poza obręb ruchu pieszych. Decyzję o rozpoczęciu odśnieżania i usuwania śliskości na ulicach, chodnikach, ciągach pieszych i placach podejmuje Wykonawca. W przypadku dodatkowego zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wykonania obowiązków wymienionych w pkt 1 czas reagowania wynosi ........... minut od chwili zgłoszenia. Przez czas reagowania należy rozumieć czas, od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego do chwili rozpoczęcia usuwania zgłoszonego utrudnienia w ruchu kołowym lub pieszym tj. czynnej pracy sprzętu lub ludzi w danym miejscu. Wykaz ulic, chodników, ciągów pieszych i placów objętych utrzymaniem zimowym na terenie miasta Dobre Miasto, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 77.31.10.00 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z.o.o., ul. Olsztyńska 19, 11-040 Dobre Miasto, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 416666,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 450000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 430000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 450000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.