eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › kompleksowa obsługa rachunków bankowych ZGM oraz jednostek organizacyjnych (ADM 1 - 5)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-10

Gorzów Wielkopolski: kompleksowa obsługa rachunków bankowych ZGM oraz jednostek organizacyjnych (ADM 1 - 5)
Numer ogłoszenia: 295784 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 195388 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7387101 (-02), faks 095 7387100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa obsługa rachunków bankowych ZGM oraz jednostek organizacyjnych (ADM 1 - 5).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa rachunków bankowych ZGM polegająca na otwarciu i prowadzeniu 1 rachunku podstawowego i 3 rachunków pomocniczych dla ZGM-u oraz 5 rachunków podstawowych dla jednostek organizacyjnych ADM. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie miał obowiązek zapewnić w szczególności: 1). Możliwość otwierania i zamykania kont podstawowych oraz pomocniczych w trakcie trwania umowy na tych samych warunkach. Zmiana ilości rachunków bankowych nie spowoduje zmiany warunków umowy. 2). Realizacja przelewów jednostek posiadających konta w tym samym banku bez prowizji. 3). Zapewnienie realizacji przelewów płacowych z wydzielonego subkonta bez konieczności ręcznego uzupełniania środkami 4). Realizacja krajowych i zagranicznych zleceń płatniczych. 5). Możliwość wcześniejszego, niż w terminie realizacji, przygotowania i wysłania zleceń. 6). Składanie i odwoływanie dyspozycji zleceń stałych. 7). Przyjmowanie wpłat gotówkowych na rachunki ZGM i ADM dokonywanych przez interesantów w siedzibach Wykonawcy. 8). Codziennie (5 dni w tygodniu) przyjmowanie wpłat gotówkowych w formie zamkniętej. 9). Zapewnienie usługi w zakresie identyfikacji masowych płatności. 10). Realizację elektronicznego zlecenia wypłaty określonej gotówki w dowolnej kasie banku. 11). Możliwość uzyskania karty debetowej w ramach wydzielonego subkonta. 12). Oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i pomocniczych powyżej 0,00%, z miesięczną kapitalizacją odsetek. 13). Zakładanie depozytów o stałej lub zmiennej stopie procentowej. 14). Lokowanie środków pieniężnych na rachunkach bieżących, rachunkach lokat terminowych i overnight (możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach średnio- krótkoterminowych). 15). Możliwość sporządzania przez Zamawiającego raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy wg kontrahentów wraz z opcją drukowania. 16). Możliwość drukowania przez Zamawiającego (ZGM i ADM-y) wyciągów bankowych dla rachunków podstawowych i pomocniczych następnego dnia po dokonaniu operacji finansowych. 17). Przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych w obrocie krajowym w trybie i formach określonych w Zarządzeniu Prezesa NBP z dnia 29.05.1998r. 18). Instalację oprogramowania w siedzibie ZGM i jego jednostkach organizacyjnych ADM (po jednym na każdą jednostkę - łącznie 6) umożliwiającego obsługę systemu bankowości elektronicznej na co najmniej sześciu stanowiskach w każdym z oddziałów. Zainstalowany system musi posiadać możliwość podglądu stanu kont i drukowania wyciągów bankowych za poprzedni dzień księgowy, zawierających saldo rachunków na dzień następny. 19). Naprawę zainstalowanego oprogramowania w ciągu maksymalnie 1 doby od momentu zgłoszenia awarii. Koszty związane z serwisem i naprawą oprogramowania w okresie trwania umowy ponosi Wykonawca Szczegółowe informacje dotyczące wymagań w zakresie obsługi masowych płatności oraz bankowości elektronicznej zawiera załącznik nr 3 do siwz..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Pocztowy S.A., ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 643405,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 0,0

  • Oferta z najniższą ceną: 0,0 / Oferta z najwyższą ceną: 163568,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.