eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia Szpitala.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-10

Warszawa: Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia Szpitala.
Numer ogłoszenia: 295760 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146133 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia Szpitala..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób i mienia Szpitala. Rozumie się przez to: ochrona mienia Szpitala, ochronę i nadzór nad funkcjonowaniem parkingu na terenie obiektu zgodnie z obowiązującym Regulaminem. Zapewnienie dodatkowego systemu wsparcia w sytuacji zagrożenia spokoju i porządku (patrol interwencyjny). 2. Lokalizacja posterunków ochrony: a) całodobowo portiernia Szpitala jeden agent ochrony, b) posterunek ruchomy w budynkach A, B, C, D, E, F, jeden agent ochrony w godzinach 7.00 - 20.00 we wszystkie dni tygodnia przy szczególnym nadzorze budynku F po zakończonej pracy kancelarii szpitala i Przychodni Specjalistycznej, w godzinach 20.00 - 7.00 posterunek ruchomy ze szczególnym uwzględnieniem Izby Przyjęć, budynków szpitala oraz terenu zewnętrznego. c) ochrona kasy wg. potrzeb Zamawiającego - jeden agent ochrony w dni wypłat, w godzinach 7.00 - 15.00. 3. Zakres ochrony Ochronie podlegać będą wszystkie pomieszczenia biurowe oraz medyczne znajdujące się na wszystkich kondygnacjach budynków A, B, C, D, E oraz budynek F usytuowany na terenie Szpitala. 4. Zadania agentów ochrony Ochrona przed kradzieżami, włamaniami, zniszczeniami mienia itp. Zapewnienie spokoju i porządku na terenie Szpitala oraz zabezpieczenie obiektów zlokalizowanych na terenie Szpitala przed osobami niepełnosprawnymi. 5. Szczegółowe obowiązki agentów ochrony: a) posiadanie bezprzewodowych środków łączności, b) posiadanie systemu dokumentującego dokonywanie obchodów wewnętrznych i na zewnątrz Szpitala, c) sprawowania nadzoru i wydawania kluczy od poszczególnych pomieszczeń z zachowaniem właściwych procedur, przechowywania w gablocie kluczy bieżącego użytku do pomieszczeń szpitalnych, ewidencjonowania, wydawania, odbierania i użycia wszystkich kluczy w odpowiednim rejestrze, d) informowania Zamawiającego o nierespektowaniu przepisów p.poż. i bhp, e) prowadzenia książek dyżurów, f) współdziałania w zakresie bezpieczeństwa i ochrony mienia w obiekcie z właściwymi terenowo jednostkami Policji w przypadkach zagrożenia z odpowiednimi służbami miejskimi, g) sprawdzanie zabezpieczenia pomieszczeń Szpitala po zakończeniu pracy poszczególnych komórek organizacyjnych, zwracanie uwagi na zamknięcie drzwi wejściowych, okien itp., h) monitorowania centrali p.poż., i) obsługiwanie całodobowo systemu monitorującego Szpital j) kierowanie ruchem samochodowym na terenie Szpitala k) bieżące informowanie Zamawiającego o nieprawidłowo zaparkowanych samochodach na ul. Bursztynowej i ul. Świebodzińskiej, l) udzielanie informacji dotyczących lokalizacji poszczególnych komórek organizacyjnych, oddziałów, zakładów i pracowni w Szpitalu m) w przypadku usterek, awarii, zagrożenia pożarem lub podłożenie, bomby itp. Agent ochrony obowiązany jest postępować wg. obowiązujących instrukcji, n) posiadania jednolitego ubrania z widocznym napisem Ochrona, lub innym dającym możliwość szybkiej identyfikacji pracownika. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo korygowania ochrony wg własnej oceny potrzeb. 7. Zakres ochrony parkingu: a) sprawowanie nadzoru nad poprawnością pracy urządzeń wjazdowych i wyjazdowych na teren szpitala /szlabany/, b) nadzór nad poprawnością korzystania z parkingu, bieżące informowanie Zamawiającego o jego nie przestrzeganiu c) pobieranie opłaty parkingowej w imieniu Zamawiającego po zamknięciu budynku F, w którym znajduje się automat /kasa/ do opłat. Utarg dzienny Wykonawca będzie rozliczał z zamawiającym na podstawie wydruku z kasy fiskalnej. d) zapewnienie drożności dróg wewnętrznych na terenie szpitala. 8. Ponadto wyłoniony w trakcie postępowania przetargowego wykonawca będzie zobowiązany do wyremontowania z zewnątrz jak w wewnątrz portierni w której będzie posterunek na własny koszt zgodnie z obowiązującą na terenie szpitala kolorystyką. Po zakończeni realizacji umowy zamawiający nie zwróci kosztów poniesionych na remont portierni. 9. Wyłoniony w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca, zobowiązany będzie do świadczenia kompleksowej usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia Szpitala przez okres 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 10. Projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 11. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 12. Wykonawca zagwarantuje niezmienność ceny usługi przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 13. Oferty będą oceniane wg kryteriów podanych w pkt. XIV SIWZ. 14. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. III. DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy, dotyczące klauzuli społecznej. 1. Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienia musi zatrudnić w pełnym wymiarze czasu pracy przy wykonywaniu zamówienia, co najmniej 3 osoby niepełnosprawne w myśl ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2008 r., poz. 92 ze zm.)na podstawie umowy o pracę lub spółdzielczej umowy o pracę. 2. Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać przez okres wykonywania usługi, w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej. 3. Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia, przedstawi zamawiającemu umowę o pracę lub spółdzielczą umowę o pracę z osobą niepełnosprawną. 4. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób niepełnosprawnych, natomiast wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie zamawiającemu. 5. W przypadku niezatrudnieni przy realizacji zamówienia wymaganej przez zamawiającego liczby osób niepełnosprawnych, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu w wysokości 10% łącznej wartości umowy brutto za każdą niezatrudnioną osobę niepełnosprawną poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MM SERVICE SECURITY Sp. z o.o., ul. 3-go Maja 64/66, 93-408 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 790560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 336439,44

  • Oferta z najniższą ceną: 336439,44 / Oferta z najwyższą ceną: 741608,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.