Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-06-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: remont zaplecza sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Borowskiej 105 we Wrocławiu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Inwestycji Miejskich, do kontaktów: Tomasz Szabała, ul. Januszowicka 15A, 53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3607366, fax 071 360 73 31, e-mail: rchorazewski@zim.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zim.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne, Inne:prowadzenie obsługi inwestorskiej na rzecz Gminy Wrocław w trybie inwestorstwa bezpośredniego. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont zaplecza sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Borowskiej 105 we Wrocławiu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wrocław, ul. Borowska 105. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń zaplecza szatniowo - sanitarnego sali gimnastycznej i remont łacznika Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Borowskiej 105 we Wrocławiu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje roboty: rozbiórkowe i demontażowe, roboty murowe ścian i okładziny, wykonanie nowych posadzek wraz z wymiana podłoża, montaż stolarki okiennej z profili PCV, kanalizację sanitarną z rur PCV, wykonanie nowych instalacji elektrycznych, docieplenie elewacji metodą lekką mokrą, rozebranie kominów wentylacyjnych, naprawa stropodachu, uzupełnienie pokrycia z papy termozgrzewalnej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokosci 7.000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. i ponadto: 1.5. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności budowlano-konstrukcyjnej. Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej izby samorządu zawodowego b) kierownikami robót branżowych, którzy posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branżach: instalacje sanitarne, instalacje elektryczne. Wymagane jest, by w/w osoby były członkami właściwej izby samorządu zawodowego. 1.6. posiadają niezbędną wiedzę i doswiadczenie, tzn.: a) W okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 2 zamówienia związane z budową, przebudową lub kompleksowym remontem kubaturowych obiektów użyteczności publicznej, w tym jedno o wartości min. 300.000 zł. b) W/w roboty budowlane muszą być wykonane z należytą starannością. 1.7. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności na kwotę nie niższą niż 200.000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postepowaniu Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą oświadczenia i dokumenty wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ (Wykaz oświadczen i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W siedzibie Zamawiającego lub za pobraniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.06.2006, godzina 12:00, Zarząd Inwestycji Miejskich, Wrocław, ul. Januszowicka 15 A, sala nr 15.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.05.2006.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów zużywalnych i odczynników dla Grupy Badawczej Immunoterapii (5 Zadań)
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMÓW STUDENCKICH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
- Remont tarasu, pomieszczenia pod tarasem i przebudowa instalacji hydrantowej w budynku Przedszkola nr 71 przy ul. Kiełczowskiej 31-33 we Wrocławiu
- Dostawa respiratora dla Oddziału Intensywnej Terapii Noworodka Szpitala Specjalistycznego im. A.Falkiewicza we Wrocławiu
- "Remont systemów wentylacji mechanicznej Aereco oraz wymiana nasad Turbowent na nieruchomościach należących do TBS WROCŁAW SP. Z O.O." Zamówienie podzielone na dwa zadania.
- SZP/242-109/2024 Dostawa analizatora gazu syntezowego w ramach potrzeb Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: "Termomodernizacja oddziału zamiejscowego przedszkola w Złakowie Borowym" - etap I
- ZP.271.9.2024 Miejski Klub Dziecięcy w Pruszczu
- Modernizacja pomieszczeń biblioteki w Falęcicach na potrzeby lokalnego centrum integracji społecznej
- Remont zabytkowego budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Białej - etap I
- Modernizacja infrastruktury sanitarnej w Muzeum Przyrody - Dworze Lutosławskich w Drozdowie, etap II; Odtworzenie historycznego wyglądu głównego holu w części willowej Muzeum
- BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA Z FUNKCJĄ SZTUCZNEGO LODOWISKA [POZNAŃ]
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.