eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemków › budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej i wodociągowej wraz z przepompownią ścieków przy ul. Kaczanowska - Głogowska, etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-06

POZYCJA 29553

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Przemków: budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej i wodociągowej wraz z przepompownią ścieków przy ul. Kaczanowska - Głogowska, etap I Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy i Miasta w Przemkowie, do kontaktów: Józefa Malina, plac Wolności 25, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 076 83 19 209, e-mail: Przemkow@lg.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): umig@przemkow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej i wodociągowej wraz z przepompownią ścieków przy ul. Kaczanowska - Głogowska, etap I. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Przemków: ul. Kaczanowska, Głogowska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie obejmuje wykonanie: sieci wodociągowej śr. 160 - 244,5 m sieci wodociągowej śr.110 - 284,5 m hydrantów przeciwpożarowych 5 sztuk sieci kanalizacyjnej sanitarnej śr. 200 - 470,0 m rurociągu tłocznego śr. 90 - 15,5 m przepompowni ścieków - 1 szt.: średnica zbiornika 1,1 m; wysokość zbiornika 4,53 m; pompy zatapialne z wirnikiem VORTEX (jedna pracuje, druga rezerwowa) 2 szt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalnosci lub czynności zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej, co potwierdzą zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności lub wypis z Krajowego Rejestru Sądowego 2)posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, co potwierdzą oświadczeniem realizacji zadań podobnych z 3 lat, odpowiednimi domkumentami dokumentami stwierdzającymi ich należyte wykonanie 3)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdzą oświadczeniem własnym 4)znajdują się w sytuacji ekonomiczno-finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - rachunek zysków, strat i zobowiązń za 2004 i 2005 rok; informacja finansowa z banku o stanie środków lub zdolności kredytowej 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U.nr 19 poz. 177 z póź.zmianami/ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.09.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium w wysokości 12.000,00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy b) potencjał ekonomiczno - finansowy: Wykonawca winien posiadać własne środki finansowe lub w formie kredytu bankowego, które zagwaranują wykonanie zamówienia - na łączną kwotę minimum ceny oferty c) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym dla realizacji robót, tj. Koparka samojezdna o pojemności łyżki 0,25 m3 - min. 2 szt. Zagęszczarka spalinowa - min. 1 szt. Samochody samowyładowawcze o ładowności 5-10 t - min. 4 szt. Sprzęt do wykonania przecisku pod drogą krajową nr 12: 1) o długości 18 mb śr. 219x6,7 2) o długości 32 mb śr. 273x7,1 Sprzęt do wykonania przepompowni Wykonawca dostarczy sprzęt, materialy własnym transportem i na własny koszt z zachowaniem przepisów BHP dla ludzi i sprzętu. d) posiadają lub dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca winien skierować do realizacji zadania co najmniej jednego kierownika budowy: w branży robót sanitarnych; w branży robót budowlanych konstrukcyjno-montażowych; w branży robót elektrycznych. Kierownik budowy może łączyć funkcję kierownika budowy z kierownikiem robót którejś z branż. e) posiadają wiedzę techniczną i doświadczenie w realizacji podobnych zadań . Wykonawaca winien wykazać się realizacją co najmniej 0,7 km sieci kanalizacji sanitarnej oraz 0,4 km sieci wodociągowej, w czasie ostatnich 3 lat (potwierdzone referencjami) f) Ubezpieczenie. Wykonawca winien załączyć do oferty kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. g) Na wykonane roboty budowlane Wykonawca udzieli conajmniej 36 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia, liczonej od dnia odbioru końcowego. h) wymagane parametry techniczne. W przypadku zaoferowania montażu urządzeń innych, niż w dokumentacji technicznej - niegorszych pod względem techniczno-eksploatacyjnym - należy załaczyć do oferty pisemną zgodę Projektanta: Biuro Projektów Inżynierii Środowiska i Melioracji EKOPROJEKT sp. z o. o. z Zielonej Góry oraz załaczyc do oferty parametry techniczne proponowanych urządzeń. Zgodę Projektanta winien uzyskać na własny koszt. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający sie o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę sporządzoną wg załącznika nr 1 do Specyfikacji Istotnych Wrunków Zamówienia oraz: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływm terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia ofert upoważnia także do poświadczenia zgodności z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych ne wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakladu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz skladek na ubezpiecznie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu sklądania ofert. 7. Rachunek zysków, strat i zobowiązń za 2004 i 2005 rok lub inny dokument za ten rok potwierdzający osiągnęty przychód. 8. Informacja finansowa z banku o stanie środków lub zdolności kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie (załącznik nr 3) 11. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywac zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (kserokopia uprawnień oraz oświadczenie, ze osoby te należą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) 12. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada lub jakimi dysponuje Wykonawca, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 13. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówenia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 14. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 15. Warunki Gwarancji i serwisu gwarancyjnego na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 16. Kosztorys ofertowy 17. Harmonogram rzeczowo-czasowo-finansowy (załącznik nr 7) 18. Dowód wniesienia wadium. 19. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę za granicą zamiast dokumentów o których mowa w pkt 11.2. skałda dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji lub nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 20. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie powyższym oraz w pkt. 9.6., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 85 2. termin wykonania zadania 15 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemkow.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.06.2006, godzina 11:00, siedziba zamawiającego pok. nr 29.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.